انواع مدل شومیز با پارچه گیپور که می توانید در مهمانی ها بپوشید

انواع مدل شومیز با پارچه گیپور که می توانید در مهمانی ها بپوشید


منبع: آرگا

830

1399/12/17

10:08


مدل شومیز گیپور از انواع لباس مجلسی های زیبا و پرطرفدار در بین خانم ها است. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل های شومیز گیپور مجلسی با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل شومیز گیپور از انواع لباس های پوشیده و راحت است و اغلب خانم ها و دختران جوان تمایل دارند برای شرکت در مهمانی ها و مجالس و دورهمی های خانوادگی از این مدل لباس مجلسی استفاده کنند.

شومیز ها در انواع رنگ های متنوع تیره و روشن موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع شومیز با رنگ مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. همچنین امروزه شومیز برای زیر مانتو نیز کاربرد زیادی دارد و در مدلهای مختلفی طراحی و تولید می شوند.

مدل شومیز کره ای دخترانه

مدل شومیز گیپور

پارچه های گیپور از انواع مدل پارچه های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها هستند و این مدل پارچه ها امروزه توجه اغلب طراحان لباس را به سوی خود جلب کرده اند و در دوخت اغلب لباس های مجلسی نظیر بلوز و پیراهن و …به کار برده می شوند.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع مدل شومیز آشنا سازیم که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

شومیز دخترانه گیپور

مدل شومیزهای زنانه گیپور

شومیز گپیور، در دسته لباس های مجلسی زنانه و دخترانه قرار می گیرد و به این مدل لباس، تاپ گیپور یا بلوز مجلسی گیپور نیز گفته می شود. شومیزهای زنانه را می توانید با شلوار و یا دامن مجلسی بپوشید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

شومیز مجلسی زنانه در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است که بهتر است رنگ این مدل لباس با توجه به فرم اندام و رنگ پوست انتخاب شود تا شما ظاهری خاص و جذاب تر پیدا کنید.

مدل شومیز زنانه گیپور

مدل شومیز زنانه شیک

شومیز گیپور دخترانه آبی کاربنی

مدل شومیز مجلسی زنانه

مدل شومیز گیپور مجلسی

شومیز مجلسی و شیک

مدل شومیز مشکی زنانه

مدل شومیز مشکی مجلسی

شومیز دخترانه شیک

مدل شومیز بنفش زنانه

مدل شومیز آبی کره ای

شومیز  رنگی مدل کره ای

مدل شومیز مجلسی زیبا زنانه

مدل شومیز مشکی و مجلسی

مدل شومیز آستین دار گیپور

شومیز زنانه بسیار شیک

مدل شومیز دخترانه گیپور

شومیز مجلسی سبز

مدل شومیز شیک و مجلسی گیپور

مدل شومیز شیک مجلسی

مدل شومیز دخترانه مجلسی

مدل شومیز کره ای و شیک زنانه

مدل شومیز شیک و ساده

مدل شومیز مجلسی آستین دار

مدل شومیزهای دخترانه گیپور

شما می توانید شومیزهای دخترانه را در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید که این شومیزهای دخترانه طرح های شیک و متفاوتی دارد و بهتر است شما از بین طرح های متنوع مدل شومیزی را انتخاب کنید که با فرم اندام تان تناسب بیشتری دارد.
اگر تمایل دارید ظاهری زیباتر داشته باشید بهتر است شومیزهای گیپور را با دامن مجلسی بپوشید و اگر تمایل دارید تیپ تان اسپرت به نظر برسد می توانید این مدل لباس ها را با شلوارهای مجلسی بپوشید.
شومیز های مجلسی همچنین در انواع طرح های آستین دار و بدون آستین و آستین سه ربع دوخته می شوند که هر کدام از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل شومیز کار شده با گیپور

شومیز مجلسی دخترانه

  

مدل شومیز مجلسی

شومیز سفید دخترانه

   

مدل شومیز دخترانه

مدل شومیز سفید و شیک دخترانه  

مدل شومیز کار شده با گیپور

مدل شومیز کار شده دخترانه

مدل شومیز شیک دخترانه

شومیز دخترانه شیک و مجلسی

    

مدل شومیز مجلسی مشکی

مدل شومیز مجلسی مشکی

  

شومیز کره ای زنانه

مدل شومیز مجلسی و شیک

شومیز مشکی زنانه

مدل شومیز دخترانه مشکی

شومیز دخترانه گیپور

مدل شومیز دخترانه بلند و پوشیده

 

مدل شومیز گیپور

مدلهای جدیدتری از شومیز دخترانه گیپوردار

امروزه انواع شومیز و بلوز بانوان در طراحی شیک و جدید دخترانه و زنانه طراحی و تولید می شوند که هر کسی می تواند متناسب با موقعیت و مکانی که در آنجا حضور پیدا می کند، رنگ پوست، فرم اندام و نیز با توجه به سلیقه اش بهترین مدلهای آن را انتخاب کرده و استایل جذابی داشته باشد؛ شومیز های گیپور و حریر از زیبارین مدلهای لباس دخترانه و زنانه هستند که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده اند، در ادامه تصاویر بالا, مدلهای جدیدی از شومیز گیپوردار دخترانه قرار داده ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجهتان واقع شوند و بتوانید با ایده گرفتن از این مدلها, لباسهای زیبایی را انتخاب و خریداری نمایید.

تصاویری از مدل شومیز گیپوردار

همانطور که گفتیم؛ شومیز ها جزو لباسهای محبوب در بین بانوان هستند که می توان در همه جا مورد استفاده قرار داد، ضمن اینکه گزینه فوق العاده جذاب و مناسبی برای انتخاب لباس مجلسی در مجالس و مهمانی های مختلف می باشند، پوشیدن این لباسها محدودیت سنی ندارد، از این رو خانوم ها می توانند در هر سنی شومیز مخصوص به خود را بپوشند و زیبا و شیک به نظر برسند. همچنین شومیز ها تنوع زیادی دارند و در انواع حریر، گیپوردار، آستین کلوش، آستین پفی، شومیز های کوتاه و بلند و نیز ساده و کار شده طراحی می شوند؛ حال در صورتیکه علاقمند به مشاهده جدیدترین مدلهای شومیز گیپوردار در طرحهای مختلف و زیبا هستید، در اینجا دعوت می کنیم از دیگر مدلهای شومیز دیدن کنید.

عکس مدل شومیز گیپوردار

مدلی شیک از شومیز گیپوردار

انواع مدل شومیز گیپوردار

مدلی شیک از شومیز گیپوردار

مدلی زیبا از شومیز گیپوردار

مدل شومیز گیپور گلبهی

جددیترین مدل شومیز گیپوردار

مدل شومیز گیپوردار زیبا

مدل شومیز گیپور خاص

مدل شومیز گیپوردار بلند

مدل شومیز گیپوردار دخترانه

مدل شومیز گیپوردار شیک

مدل شومیز گیپوردار

مدل شومیز گیپور و حریر

با انتخاب مدل شومیز گیپور زیبا و مناسب می توانید در مهمانی ها و مجالس شیک پوش و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های شومیز کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو