آشنایی با هتل های لوکس نخجوان

آشنایی با هتل های لوکس نخجوان


منبع: تاپ تراول

264

1399/12/17

10:33


لیدوما تریپ

هتل های لوکس نخجوان

نخجوان پابتخت جمهوری آذربایجان است که یکی از شهر قدیمی‌ و تاریخی این کشور است که طبق اسناد تاریخی قدمت این شهر به ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد باز می‌گردد. در ادامه همراه تاپ تراول باشید تا با هتل های لوکس نخجوان بیشتر آشنا شوید.

نخجوان دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی زیادی است از جمله :  غار اصحاب کهف، آرامگاه حضرت نوح، موزه قوچ‌های سنگی، موزه فرش و … این شهر دارای آب و هوای قاره‌ای خشک، با زمستانی سرد وخشک و تابستانی گرم است. مناطق جنگلهای کوهستانی آب و هوای نیمه معتدل دارند.این کشور با ایران هم مرز است که سالا نه گردشگران زیادی به نخجوان سفر می کنند و میخواهند سفری راحت داشته باشند برای همین ما در این مقاله شما را به هنل های لوکس این شهر آشنا می کنیم .


بلیط چارتر هواپیما         بلیط ارزان هواپیما         مجله گردشگری


هتل های لوکس نخجوان

هتل های لوکس نخجوان

هتل تبریز (Tebriz Hotel Nakhchivan)

معرفی هتل های لوکس نخجوان

هتل های لوکس نخجوان

هتل تبریز را می‌توان به جرات بهترین مرکز اقامتی نخجوان نامید، زیرا در این هتل مدرن‌ترین امکانات رفاهی مانند اسپا، اینترنت بی‌سیم، حمام اختصاصی و … برای رفاه حال مسافران تعبیه شده‌اند. همچنین مهمانان هتل می‌توانند هر روزه از صبحانه هتل استفاده کنند. از جمله سایر ویژگی‌های شاخص این هتل می‌توان به قرارگیری آن در مجاورت یکی از بناهای تاریخی نخجوان به نام حمام اسماعیل خان اشاره کرد که به قرن هجدهم تعلق دارد.

هتل تبریز نخجوان در فاصله ۷ کیلومتری از فرودگاه نخجوان و ۱۵ دقیقه رانندگی از دریاچه سد ارس قرار دارد و از اتاق‌های آن می‌توان منظره زیبای کوه‌ها را تماشا کرد.

هتل های لوکس نخجوان

هتل های لوکس نخجوان

آدرس: نخجوان، میدان دده قورقوت
این هتل دارای ۵ ستاره و ۹۵ اتاق است.
امکانات هتل: استخر سرپوشیده، حمام ترک، ماساژ و اسپا، سونا، باشگاه ورزشی، اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام اختصاصی برای هر اتاق، سشوار، تراس حمام آفتاب، حوله، کلوپ کودکان، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، رستوران، سرویس صبحانه در اتاق، پذیرش اختصاصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبدیل ارز، پیشخوان پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، سرویس اتاق، خشکشویی و اتو، فکس و کپی، اتاق کنفرانس، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، فروشگاه، آسانسور، اتاق ماه عسل، خدمات VIP، سرویس اتاق و کارکنان مسلط به زبان‌های بین المللی

هتل دوزداغ ( Duzdag Hotel)

هتل های لوکس نخجوان

هتل های لوکس نخجوان

هتل دوزداغ یکی دیگر از هتل‌های لوکس نخجوان است. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به قرارگیری آن در مجاورت کوه‌های نمکی و نیز برخورداری از مراکز درمانی، یا به عبارتی مرکز فیزیوتراپی و آسم تراپی آن اشاره کرد. هر دوی این مراکز به صورت جداگانه در هتل قرار دارند و مهمانان می‌توانند علاوه بر امکانات رفاهی هتل مانند پارک ابی، استخرهای سرپوشیده و روباز، زمین‌های تنیس و … در صورت نیاز از خدمات آن‌ّا استفاده کنند.

هتل های لوکس نخجوان

هتل های لوکس نخجوان

آدرس: هتل دوزداغ در ۱۰ کیلومتری مرکز نخجوان و فاصله ۱۸ کیلومتری از فرودگاه نخجوان قرار دارد.
این هتل دارای ۵ ستاره و ۴۷ اتاق است.
امکانات هتل: مراکز درمانی، استخر، ماساژ و اسپا، سونا، باشگاه ورزشی، اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام اختصاصی برای هر اتاق، سشوار، تراس حمام آفتاب، حوله، کلوپ کودکان، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، رستوران، سرویس صبحانه در اتاق، پذیرش اختصاصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبدیل ارز، پیشخوان پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، سرویس اتاق، خشکشویی و اتو، فکس و کپی، اتاق کنفرانس، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، فروشگاه، آسانسور، اتاق ماه عسل، خدمات VIP، سرویس اتاق و کارکنان مسلط به زبان‌های بین المللی

گراند هتل (Grand Hotel)

معرفی هتل های لوکس نخجوان

هتل های لوکس نخجوان

اتاق‌های زیبای این هتل مجهز به امکانات رفاهی مانند تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی مجهز به سشوار و حوله هستند. همچنین، مهمانان می‌توانند از غذاهای آذری هتل لذت ببرند. فرودگاه بین المللی نخجوان نیز در فاصله ۳ کیلومتری از این هتل قرار دارد.

معرفی هتل های لوکس نخجوان

هتل های لوکس نخجوان

آدرس: گراند هتل نخجوان در خیابان نقی علی‌اف و در فاصله ۸۰۰ متری از مسجد امام زاده قرار دارد.
این هتل دارای ۴ ستاره است.
امکانات هتل: شاتل، اینترنت بی‌سیم، فضای عمومی و جداگانه برای افراد سیگاری و غیرسیگاری، پارکینگ رایگان، ورود حیوانات خانگی مجاز است، پیشخوان پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی و سرویس اتاق

هتل Avtovagzal

معرفی هتل های لوکس نخجوان

هتل های لوکس نخجوان

این هتل نیز یکی از بهترین‌های هتل‌های نخجوان است و امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های مجهز به تلویزیون و حمام اختصاصی، باغ، پذیرش ۲۴ ساعته و … را در اختیار مهمانان قرا می‌دهد. همچنین، مراکز تفریحی و خرید در مجاورت این هتل قرار دارند.

معرفی هتل های لوکس نخجوان

هتل های لوکس نخجوان

آدرس: نخجوان، خیابان پیشه‌وری
این هتل دارای ۴ ستاره است.
امکانات هتل: سرویس شاتل، فروشگاه و مینی مارکت، فضای مخصوص افراد سیگاری، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ رایگان، میز تور، نگهداری چمدان، رستوران، خشکشویی، کپی و فکس، اتاق جلسه و کنفرانس، کوه پیمایی، برنامه تفریحات عصرانه



   تبلیغات    

                 تور کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو