اختصاصی/ ماجرای فروش واکسن قاچاقی کرونا در ناصر خسرو/ دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی سریعا ورود کنند

26

1399/12/17

10:40


حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره فروش واکسن قاچاق کرونا اظهار داشت:

اختصاصی/ ماجرای فروش واکسن قاچاقی کرونا در ناصر خسرو/ دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی سریعا ورود کنند

حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز، درباره فروش واکسن قاچاق کرونا اظهار داشت: فروش قاچاق واکسن کرونا در ناصرخسرو قطعاً خلاف قانون است و باید با آن سریعاً برخورد شده و مقابل این اقدام سودجویان را گرفت.

وی افزود: دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی باید سریعاً بساط فروشندگان قاچاق واکسن کرونا را گرفته و با عوامل آن برخورد کنند و پذیرفتنی نیست که عده‌ای سودجو منفعت‌طلب و دلال امنیت روانی جامعه را به هم بریزند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی باید با فروشندگان واکسن کرونا در ناصر خسرو برخورد قاطع کنند و اجازه ندهند دلالان با جان مردم بازی کنند؛ باید مشخص شود که چه فرد، افراد و یا باندهایی پشت فروش قاچاق واکسن کرونا هستند.

موحد گفت:‌ احتمال ابتدا به ویروس خاصی در واکسن‌های قاچاقی کرونا وجود دارد و می‌تواند باعث بروز مشکلات پزشکی، درمانی و اقتصادی برای مردم شود و جلوگیری از فعالیت دلالان فروش قاچاقی واکسن کرونا از سوی بخش‌های مختلف کشور ضروری است.

وی افزود: داشتن عوارض یکی از آسیب‌های استفاده از واکسن قاچاقی کرونا است که می‌تواند با جان مردم بازی کند؛ در حالیکه ممکن است گروه‌های مختلف در این زمینه اتهاماتی را متوجه حاکمیت کنند در حالیکه ستاد کرونا، وزارت بهداشت و مؤسسات واکسن‌سازی در این زمینه بی‌تقصیر هستند و سودجویی عده‌ای می‌تواند ابعاد مختلف بهداشتی و اقتصادی و اجتماعی برای کشور ایجاد کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو