اختصاصی / بوی بد پایتخت از کجاست؟

49

1399/12/17

10:40


عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات مربوط به حریم تهران گفت: فعالیت گاوداری‌ها و دباغ‌خانه‌ها از عوامل بوی بد تهران است.

اختصاصی / بوی بد پایتخت از کجاست؟

زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار بهداشت نیوز درباره مطالبه حسن روحانی، رئیس جمهور از حناچی در مورد بوی بد پایتخت گفت: جلسات متعددی در این زمینه گذاشته شده ولی در این موضوع پای حریم در میان است با کمک فرمانداری‌های پیرامون تهران باید اقدامات لازم صورت گیرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران بیان داشت: شهرداری بر روی موضوع پسماند تمرکز داشته و اقدامات مؤثری را جهت کنترل بو انجام داده است ولی مسأله فعالیت گاوداری‌ها و دباغ‌خانه‌ها در حوزه فرمانداری‌های دیگر بوده و نظارت بر آنها کار شهرداری نیست.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: باید توجه داشت که برخی از مشکلات به حوزه حریم تهران برمی‌گردد و ما با مشکل حریم مواجه هستیم 5 فرمانداری اطراف تهران است که فعالیت آنها حریم تهران را تشکیل می‌دهد و در حال حاضر خلاء مدیریت واحد حریم داریم بنابراین این موضوع سبب بروز مشکلاتی می‌شود.

نژادبهرام تأکید کرد: در صورتی که مصوبه شورای عالی شهرسازی در مورد حریم تهران یا به عبارتی طرح راهبردی حریم مورد توجه قرار گیرد و رئیس‌جمهور به استاندار تهران تأکید کند و مصوبه‌ها به فرمانداری ابلاغ شود قطعا مشکلات در حریم تهران به شدت کاهش می‌یابد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو