ورود سامانه بارشی جدید به کشور

منبع: سیمرغ

61

1399/12/17

17:26


ورود سامانه بارشی جدید به کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در کشور از ورود سامانه بارشی جدید در روز چهارشنبه (۲۰ اسفند) خبر داد.

وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده


صادق ضیاییان اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های ‌پیش‌یابی طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ اسفند) در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال غرب کشور بارش رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: سه‌شنبه (۱۹ اسفند) برای نوار شمالی بارش خفیف باران، در ارتفاعات البرز ابرناکی با احتمال بارش برف و وزش باد شدید ‌پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بعدازظهر چهارشنبه (۲۰ اسفند) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، بارش در این منطقه آغاز می‌شود، گفت: ‌پنجشنبه (۲۱ اسفند) سامانه بارشی ضمن تقویت با حرکت شرق‌سوی خود نوار شمالی و غالب مناطق نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت.

به گفته وی، امروز تا اوایل وقت فردا (۱۷ تا ۱۸ اسفند) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و سواحل دریای خزر به سبب وزش باشد شدید مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) کمی ابری، گاهش همراه با وزش باد و در اوایل شب افزایش ابر با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۱۹ اسفند) نیمه ابری و وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو