انتخاب پارتیشن های شیشه ای یک پیشرفت مهم برای دفتر کار شما

منبع: تالاب

129

1399/12/17

17:50


انتخاب پارتیشن های شیشه ای یک پیشرفت مهم برای دفتر کار شما

استفاده از پارتیشن های شیشه ای در دفتر، کارایی و بهره وری کاری را در بین کارکنان به میزان بسیار زیادی افزایش می دهد. این پارتیشن های زیبا با بهتر کردن نتیجه کاری کارمندان، باعث می شوند که عملکرد شرکت تا حد زیادی بهبود پیدا کند، که در نهایت منجر به صرفه جویی در وقت، پول و منابع می شود و این فرصت را به شرکت می دهد که شغل های بیشتری در شرکت ایجاد کند و به راحتی از عهده انجام همه کارها برآید.

 

با افزایش رقابت جهانی شرکت ها برای جذب مشتری و هر چه بهتر انجام شدن کارها، این امر مهم است که یک شرکت بتواند به طور منظم، مولد و پویا کار کند و در میان شرکت های مشابه سرآمد باشد. با توجه به تنوع شرکت ها، امروزه جذب مشتری جدید بسیار دشوار شده است. پارتیشن های شیشه ای ظاهری بسیار مدرن، دلپذیر و کلاسیک برای دفتر فراهم می کنند. این پارتیشن ها مزیت های بسیار موثر و مفیدی دارند که هر کسی را ترغیب می کنند که پارتیشن بندی دفتر خود را با این ها بازسازی کند.

 

ساخت سیستم های ورودی با درب های اتوماتیک شیشه ای و مزیت ها و معایب آن ها

با سیستم ورودی با کیفیت بالا، اولین و آخرین احساس به یادماندنی را برای مهمانان ورودی ایجاد کنید. سیستم درب ورودی اولین تعامل مهمان با ساختمان شما است. این ساختمان می تواند ساختمانی تجاری، اداری و یا مسکونی باشد. اگر سیستم ورودی برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد به صورتی مناسب تعبیه شود، این سیستم ورودی می تواند جریان ترافیک را به خوبی کنترل کند و حرکت افراد دچار هیچ گونه اختلالی نخواهد شد. سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای می تواند آب و هوای داخلی را متعادل نگه دارد.

 

به عبارتی می توان گفت این سیستم های شیشه ای از خروج گرما و سرمای داخلی به میزان قابل توجهی جلوگیری می کند. سیستم های درب اتوماتیک، برای ساختمان امنیت به وجود می آورند و دسترسی به ساختمان را راحت تر می کنند. درب هایی همچون درب چرخشی اتوماتیک، درب کشویی و سیستم درب گردان راه حلی مناسب برای تامین نیازهای درب ورودی هستند.

 

مزایای درب های شیشه ای

درب های شیشه ای در اثر قرار گرفتن در معرض انواع مواد شیمیایی پوسته پوسته نمی شوند، زنگ نمی زنند و آسیب نمی بینند.

پانل های اتوماتیک درب های شیشه ای در برابر موریانه ها و سایر حشرات قابل نفوذ نیستند و محیطی بسیار سالم و تمیز را به وجود می آورند.

درب های اتوماتیک شیشه ای از قرار گرفتن در معرض رطوبت متورم نمی شوند و شکل اولیه خود را به خوبی حفظ می کنند.

پانل های درب های اتوماتیک شیشه ای باعث نفوذ نور طبیعی در عمق مکانو صرفه جویی در هزینه های برق می شوند.

انتخاب پارتیشن های شیشه ای یک پیشرفت مهم برای دفتر کار شما

معایب درب های شیشه ای

پانل های شیشه ای ممکن است در برخی موارد اندک در اثر شدت بادهای طوفانی آسیب دیده و یا ترک بخورند.

درب های شیشه ای اتوماتیک در صورت شفاف بودن شیشه به کار رفته در آن ها، برای دستیابی به حریم خصوصی کامل به لایه اضافی همچون پرده و یا شیشه مات کن ها نیاز دارند.

 

شیشه های لمینت موجب محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش و مقاوم در برابر ضربه

همانطور که احتمالاً همه ی شما می دانید، نور ماورا بنفش خورشید می تواند موجب آسیب رساندن به اکثر لوازم مورد علاقه ما همچون فرش پرده و مبلمان شود.

 

یکی از راه های بسیار کاربردی برای جلوگیری از محو شدن رنگ این وسایل بر اثرتابش نور خورشید، استفاده از شیشه های لمینت برای پنجره ها و نورگیرها به خصوص سقف های شیشه ای است. وقتی از پنجره های شیشه ای غیر لمینت و معمولی برای افزایش روشنایی منزل استفاده می کنیم، این امکان را برای اشعه ماورا UV بنفش فراهم می کنیم که با تابش به وسایل منزل باعث آسیب رسیدن به آن ها شود.

 

البته، یک راه کار برای استفاده از شیشه های معمولی این است که شما همیشه می توانید پرده ها را ببندید. اما بهترین کاری که می توانید انجام دهید نصب پنجره های شیشه ای چند لایه مقاوم لمینت است که حاوی یک لایه خاص است که از ورود بیشتر نور UV به داخل جلوگیری می کند. بسته به جایی که زندگی می کنید، تهدیدهای خاصی از جانب طبیعت وجود دارد که گاهی اوقات می تواند یک پنجره معمولی را با سهولت خرد کند. ما در مورد نیروهای طبیعت مانند گردباد، طوفان یا حتی رعد و برق صحبت می کنیم.

 

با پنجره های شیشه ای چند لایه، حداکثر محافظتی که یک پنجره مسکونی می تواند برای شما ایجاد کند، ارائه می شود. همچنین، با استفاده از شیشه های لمینت اگر پنجره شما دچار ضربه های سهمگین شود، آن چنان خطرناک نخواهد بود و آسیبی به افراد دیگر نخواهد رسید. شیشه های چند لایه به دلیل پوشش داخلی که در ساخت آن ها به کار می رود تمایل به یک تکه ماندن دارند و دچار از هم پاشیدگی نمی شوند. از این رو شما با استفاده از شیشه های لمینت دیگر نگرانی های استفاده از شیشه های معمولی را نخواهید داشت.

انتخاب پارتیشن های شیشه ای یک پیشرفت مهم برای دفتر کار شما

هزینه مورد نیاز برای به کار بردن پارتیشن های شیشه ای

به طور حتم باید گفت که نمی توان برای پارتیشن های شیشه ای قیمت و هزینه ثابتی را ارائه داد. بنابراین دامنه تغییرات هزینه های پارتیشن های شیشه ای دارای طیف وسیعی است. شما اولین کاری که باید انجام دهید این است که ببینید می خواهید پارتیشن بندی شما برای محل کار و یا منزل به چه شکلی باشد.

 

این مهم ترین گام در استفاده از پارتیشن های شیشه ای است زیرا متراژ به کار برده شده برای پارتیشن می تواند هزینه تقریبی را برای شما برآورد کند. در ادامه این که جنس شیشه ای که برای پارتیشن بندی می خواهید مورد استفاده قرار دهید قیمت پارتیشن بندی را متغیر می کند. ارتفاع شیشه و مواد اولیه ای که برای پارتیشن نیز مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت پارتیشن بندی یک مکان را تغییر می دهد. از این رو دقت لازم را داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو