اعتماد سازی در کسب و کار اینترنتی | اگر فروشگاه آنلاین دارید این مقاله را از دست ندهید!

منبع: بیتوته

111

1399/12/18

05:23


اعتماد سازی در کسب و کار اینترنتی | اگر فروشگاه آنلاین دارید این مقاله را از دست ندهید!



کامنت اینستاگرام,بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام,خرید فالوور ارزان

خرید فالوور اینستاگرام

 

مدتی‌ست که روی برند و مارک تجاری خود سخت کار می کنید. کم کم رقبا شما را می شناسند. فالوور ها و مصرف کنندگان شما را می ‌شناسند. اما آیا همین کافی است؟

متأسفانه نه!، اینطور نیست. راستش را بخواهید برندهای تجاری زیادی قبل از شما آمده و رفته اند. شما برای باقی ماندن در عرصه رقابت به چیزی بیش از شناخته شدن نیاز دارید؛ اعتماد!

 

اعتماد تا چه حد بر کسب و کار ما تاثیر دارد؟ |‌ پژوهش ها درمورد عوامل موثر بر خرید آنلاین چه می‌گویند؟!

یک نظرسنجی جهانی که در اوایل سال ۲۰۲۰ توسط PwC انجام شد، نشان داد که اعتماد به یک مارک تجاری بیشترین تاثیر را در تصمیم گیری مصرف کنندگان دارد. جالب است بدانید که ۳۵٪ از پاسخ دهندگان گفتند که "اعتماد به نام و مارک تجاری" در میان سه عامل اصلی تأثیر گذاری در تصمیم آن ها برای خرید در یک خرده فروش خاص است. در حالی که ۱۴٪ دیگر گفتند که اعتماد داشتن به برند تأثیر اصلی بر انتخاب آن‌ها بعد از قیمت کالا است.

 

علاوه بر همه این‌ها، نتایج همان مطالعه نشان می دهد که نظرات مردم و خریداران در رسانه های اجتماعی و مطالب پیشنهادی و ارسال شده توسط دوستان بیش از عوامل تحت کنترل صاحبان کسب و کار مانند تبلیغات خوب، خرید فالوور و قیمت گذاری مناسب و اقتصادی، در تصمیم گیری خرید تأثیر دارند.

 

بدیهی است که شبکه های اجتماعی مکانی برای ایجاد اعتماد و نشان دادن حسن نیت به فالوورها و مشتریان هستند. در این نوشته راه هایی برای ایجاد اعتماد و به دست آوردن فالوور و کامنت اینستاگرام با محتوای مثبت و ترغیب کننده به شما آموزش می دهیم. امیدواریم که از این ترفند ها در راه درست و در جهت رشد کسب و کارتان به خوبی بهره ببرید!

 

۱- محتوای با کیفیت بالا را به اشتراک بگذارید

اولین کاری که باید انجام دهید ارائه محتوای با کیفیت است. اگر بخواهیم خلاصه بگوییم؛ پیج شما باید ارزش فالو کردن داشته باشد! اگر به مخاطبان و کارتان ارزش بدهید مدت زمان حضور بازدیدکنندگان در وب سایت یا صفحه اینستاگرام شما بیشتر شده و همچنین به شما وفادارتر خواهند ماند.

ارسال محتوای عالی و باکیفیت نشان می دهد نام تجاری شما چیزی فراتر از صرف درآمدزایی است.

 

برای تولید محتوای جذاب و باکیفیت چه کنیم؟

۱- به صفحه تان اعتبار ببخشید. اگر فالوورهای زیادی ندارید حتما با خرید فالوور ظاهری رسمی و قابل اعتماد به حساب کاربری تان بدهید. برای خرید فالوور فوری از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید این جا کلیک کنید.

 

۲- رقبایتان را مشخص کنید. همیشه صفحاتشان را چک کنید و ببینید آن ها در محتوای خود چه می گویند، چه ترفندهایی به کار می برند و نقاط ضعفشان چیست. سپس با پر کردن خلاهای محتوای تولیدی رقیبانتان محتوای بهتر و باکیفیت تری ارائه دهید.

اگرچه همیشه همه ما می خواهیم با محتوا کاربران را به مشتریانمان تبدیل کنیم اما اگر نظر ما را می خواهید هرگز محتوای تولیدی را تمام و کمال در خدمت تبلیغات و درآمدزایی قرار ندهید! یک روش خوب برای استفاده مفید از محتوا قانون 80/20 است. یعنی 80٪ محتوای شما باید آموزنده و غیر تبلیغاتی باشد و 20٪ دیگر منحصرا مورد مارک تجاری یا محصول شما صحبت کند.

 

یک مثال خوب برای استفاده از این قانون به این شکل است:

اگر چهار توییت جالب و جذاب را برای مخاطبان خود در توییتر یا چهار پست جذاب و کاربردی به اشتراک بگذارید، وقتی آنها یک پنجمین توییت یا پست شما را به عنوان یک محتوای تبلیغاتی مشاهده کنند، کمتر اذیت می شوند و یا آن را به عنوان هرزنامه قلمداد می کنند.

با فشار نیاوردن و تاکید نکردن بیش از حد به محصول و خدماتی که ارائه می کنید باعث می شوید که کاربران شبکه های اجتماعی همچنان به شما به عنوان یک تولید کننده ی محتوای دلسوز و نه یک بازاریاب گوش دهند، در این صورت آن ها خیلی راحت به نام تجاری شما اعتماد می کنند و هنگامی که محتوای تبلیغاتی را به اشتراک می گذارید استقبال بیشتری از آن می کنند.

 

۲- تعامل را فراموش نکنید!

نکته رسانه های اجتماعی فقط این است: معاشرت و تعامل با مخاطب. نمی توانید محتوای خود را در صفحه پرتاب کنید و بدون درگیری و پاسخ به سوالات و ابهامات یا نظرات مثبت و منفی کاربران. شما باید با مخاطب درگیر شوید، به سرعت به سوالات پاسخ دهید، مشتریان را به تعامل تشویق می کرد. از مشتریانی که در پیج شما تعامل می کنند تشکر کنید و سعی کنید تخفیف یا تسهیلات ویژه برایشان در نظر بگیرید.

 

نکات کلیدی افزایش تعامل با کاربران در اینستاگرام

-عکس های واقعی از محصولتان ارسال کنید.

 

-محتوای تولید شده توسط مشتری را به اشتراک بگذارید و تصاویر فالوورها در صفحه تان قرار دهید. مهم نیست تصاویرشان تا چه حد بی کیفیت یا تار افتاده اند.

 

-هرجایی که می توانید عکس بگیرید. نیازی نیست که تمام عکس ها در آتلیه های خاص یا توسط عکاسان ماهر گرفته شده باشند؛ محصول را در زندگی واقعی به نمایش بگذارید.

 

-با برندها و صفحات دیگری که مکمل و هم سو با برند شما هستند همکاری کنید. آن ها را به فالوور ها پیشنهاد دهید و به هیچ عنوان گارد نگیرید.

 

-داستان زندگی خودتان را داشته باشید؛‌ گاهی از موضوع اصلی پیج فاصله بگیرید و -حرف های متفرقه با کاربران بزنید. در مناسبت های اجتماعی با فالوورها ارتباط برقرار کنید و نه از زاویه دید یک فروشنده بلکه از جایگاه یک انسان به آن ها نگاه کنید.

 

-به یاد داشته باشید ، هدف همه رسانه های اجتماعی، اجتماعی بودن است! تمرکز را بر روی فروش نگذارید و با فالوورها دوست باشید.

 

-از هشتگ ها به کرات استفاده کنید. هشتگ اختصاصی خودتان را داشته باشید. زیر تمام تصاویر حتما هشتگ بزنید.

 

-حتما تمامی کامنت ها را جواب بدهید؛ در دایرکت با کاربران تعامل کنید.

 

-استوری روزانه را فراموش نکنید!

 

-به مخاطبانتان یادآوری کنید که تا چه حد خاص هستند! فراموش نکنید که همواره به آن ها نشان دهید که تا چه حد برای آن ها و سلیقه و رضایتشان اهمیت قائلید.

 

۳- محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید.

با تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم های محصولات شما در شبکه های اجتماعی، تعامل را به سطح دیگری می رسانید! امروزه، مصرف کنندگان به نظرات افراد عادی بیش از هر چیز دیگری اهمیت می دهند. مصرف کنندگان واقعی رتبه اصالت و اعتماد به برند شما را افزایش می دهند،از آن مهم تر این است که مشتریان از دیدن محتوای به اشتراک گذاشته شده شان احساس دیده شدن می کنند و احساس خوبی به آن‌ها دست خواهد داد. 

 

اینستاگرام | محبوب ترین بستر کسب و کار!

شاید ۷ سال پیش کسی فکرش را نمی کرد که روزی خرید فالوور مانند خرید یک مغازه بزرگ تر مهم باشد و دغدغه صاحبان کسب و کار از تبلیغات تلویزیونی به تلاش برای جذب مخاطب از طریق تبلیغات اینستاگرامی و همچنین خرید فالوور فعال اینستاگرام بدل شود.

 

فوت و فن اعتماد سازی در اینستاگرام!!

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی باعث می شود بگویید به شخصی اعتماد دارید؟ برند تجاری چطور؟ به چه صفحات اینستاگرامی ای اعتماد دارید؟‌ چه برندهایی را می توانید چشم بسته به اطرافیانتان توصیه کنید؟

 

مالک کسب و کار اینترنتی هستید؟ می خواهید با کمترین هزینه و انرژی اعتماد مشتریان را جلب کنید؟‌ با ما همراه باشید! می خواهیم نحوه اعتماد سازی در اینستاگرام را به طور کامل و تخصصی بررسی کنیم!

 

چرا اعتماد سازی مهم است؟

اعتماد سازی مهم است زیرا شما می خواهید مخاطبان شما بدانند که شما در زمینه تخصص خود حرفه ای هستید. ضمنا اگر آن ها به شما اعتماد کنند، احتمال خرید محصولات از سوی آن ها و آشنایانشان هم بیشتر است.

 

چگونه اعتماد سازی کنیم؟

اعتماد سازی در اینستاگرام یک راه طولانی است. چند نکته اساسی وجود دارد که شما باید حتما آن ها را رعایت کنید.

 ۱-به کاری که انجام می دهید علاقه مند باشید.

۲-اگر دنبال کنندگان زیادی ندارید حتما فالوور فعال بخرید.

حتما به خوبی می دانید که یکی از مهم ترین عواملی که باعث جلب اعتماد مخاطب به صفحه اینستاگرامی شما می‌شود تعداد فالوورهای شماست.

 

اگر کسب و کار نوپایی دارید در این برهه از زمان بیهوده برای بالا آمدن صبر نکنید! رقیبان شما هر روز قوی‌تر و مشهورتر می‌شوند و ارزش پول در ایران روز به روز کمتر می‌شود. با خرید فالوور واقعی و لایک اینستاگرام به پیج‌تان ظاهری حرفه‌ای و قابل اعتماد بدهید. به مرور زمان و با شناخته شدن در فضای اینستاگرام دیگر نیازی به خرید لایک و فالوور نخواهید داشت و طبق روال عادی اینستاگرام جلو خواهید رفت.

 

۳- یک بیوگرافی کامل و خلاقانه از خودتان بنویسید. فراموش نکنید که تنها ۱۵۰ کاراکتر برای معرفی در اختیار شماست؛ از آن هوشمندانه استفاده کنید!

 

۴- با مخاطب در تعامل باشید؛ سعی کنید به همه کامنت ها و دایرکت ها در سریع ترین زمان ممکن پاسخ دهید.

هر چند به شما توصیه می‌کنیم که روزانه یک پست در صفحه‌تان قرار دارید اما بعضی کسب و کارها خصوصا در ماه‌های آغازین خود ظرفیت قرار دادن روزی یک پست با کیفیت خوب را ندارند. اشکالی ندارد که تا زمانی که به حد خوبی از تولید محتوا برسید پست روزانه را از دستور کار کنار بگذارید، اما حتی در اولین روز از شروع کسب و کارتان استوری را فراموش نکنید! نرخ تعامل در استوری چندین برابر پست است! حتی وقتی که پستی را در صفحه قرار می‌دهید باید حتما آن را در استوری هم بگذارید و به مخاطب بقبولانید که با ندیدن این پست حتما ضرر خواهد کرد! کاربر در استوری شما احساس خصوصی و صمیمیت می‌کند و به احتمال ۸۰٪ به نظرسنجی‌ها پاسخ خواهد داد. کاربران را به دایرکت بکشانید و با آن‌ها گفت و گو کنید. الگوریتم جدید اینستاگرام اهمیت خاصی برای تعامل با فالوورها قائل است!

 

۵- هشتگ هشتگ هشتگ! با استفاده از هشتگ های اختصاصی و در عین حال معمول و هوشمندانه در میان رقبا بدرخشید!

حتما برای محصولات یا خدمات ارائه شده‌تان هشتگ ایجاد کنید تا مصرف کنندگان بتوانند با جست و جوی این هشتگ‌ها به محصول یا خدمات مورد نظرشان برسند. برای کسب بهترین نتیجه و بالا بردن احتمال استفاده افراد از آن، هشتگ‌هایی کوتاه و معمول انتخاب کنید. همچنین می توانید تصاویری را که پست می‌کنید برچسب گذاری جغرافیایی کنید (لوکیشن بزنید)، در این صورت مخاطبان نه تنها محل ارائه خدمات شما را فراموش نمی‌کنند بلکه بسیاری از آن‌ها فقط از طریق سرچ مکان مورد نظرتان شما را پیدا می‌کنند!

 

فراموش نکنید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با بستری خلاقانه است و هر چه جسورتر باشید نتایج بهتری هم خواهید گرفت! نترسید و جلو بروید.

 

۶- صفحه شما رزومه کاری شماست. پست های با کیفیت و کاربردی بگذارید.

 

سخن پایانی: خرید فالوور اینستاگرام | آری یا نه؟

اگر شما هم نمی‌دانید که آیا می‌خواهید فالوور واقعی اینستاگرام بخرید یا نه، به شما کمک می‌ کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید!

 

اگر اهل تأثیرگذاری یا تجارت هستید، اینستاگرام بهترین رسانه ی اجتماعی برای شما است. داشتن فالوورهای زیاد اغلب مورد تحسین قرار می گیرد اما به دلیل زمان محدود، داشتن فالوورهای واقعی و فعال در مدت زمان کمتر از یک سال تقریبا غیر ممکن است. گزینه بهتر پیش روی شما خرید فالوور اینستاگرام برای رشد پروفایلتان در شبکه های اجتماعی ست.

 

حتما شما هم به خوبی می دانید که نمی توان برای همیشه در شبکه های اجتماعی با این حال و هوای رقابتی صبر کرد. برای اینکه فالوور بیشتری در اینستاگرام داشته باشید و سریعتر مورد توجه قرار بگیرید، باید فالوور اینستاگرامی بخرید زیرا هرچه فالوور بیشتری داشته باشید، از نظر مخاطبان، رقبا و مشتریان قابل اعتمادتر دیده می شوید. 

 

زمان کالای گرانبهایی است و هدر دادن آن در حالی که نشسته اید و منتظر رسیدن رقم فالوورها به میزان مناسب هستید عاقلانه نیست! نخریدن فالوور در ابتدای کسب  و کار به معنای اتلاف وقت بیشتر برای رشد تجارت شما است. اگر سوالی درباره خرید فالوور فوری و فالوور فعال اینستاگرام یا لایک و کامنت اینستاگرام دارید یا درمورد خرید فالوور هنوز مردد هستید می توانید با کارشناسان بخش پشتیبانی سایت کافه فالوور در ارتباط باشید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو