G70؛ جنسیس نسخه‌ی ۲۰۲۲

G70؛ جنسیس نسخه‌ی ۲۰۲۲


منبع: فوت و فن

146

1399/12/18

09:02


G70؛ جنسیس نسخه‌ی ۲۰۲۲

کمپانی جنسیس برای کسب موفقیت بیشتر در بازار اتومبیل‌های لوکس به سختی در تلاش بوده و با رونمایی از نسخه‌ی Launch برای مدل بازسازی شده G70 در حال بالاتر بردن میزان خاص بودن خود می‌باشد.

این ویرایش تنها در ۵۰۰ نسخه تولید شده و به همراه ترکیب رنگ‌های مختلف و یک موتور تقویت شده‌ی ۳.۳ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو با توان تولید ۳۶۵ اسب بخار قدرت عرضه خواهد شد.

مدل G70 Launch Edition امکاناتی همچون اتاق تزئین شده با روکش چرم قرمز، چرخ‌های مشکی رنگ ۱۹ اینچی سبک وزن، و امکان انتخاب بین رنگ بدنه‌ی مات سفید Verbier و خاکستری Melbourne را در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

به علاوه، این خودرو به صورت دیفرانسیل عقب و یا دو دیفرانسیل قابل دسترس خواهد بود که بهار سال جاری در کنار مدل بازسازی شده‌ی اصلی به فروش گذاشته خواهد شد.

متاسفانه آپشن سیستم انتقال قدرت دستی برای سال ۲۰۲۲ به طور کامل حذف شده است.

مدل G70 3.3T Launch Edition بر پایه‌ی پکیج Sport Prestige که به ویژگی‌هایی همچون سیستم تعلیق با قابلیت کنترل برقی، دیفرانسیل لغزش محدود، ترمز‌های بِرِمبو، و یک سیستم سوپاپ اگزوز متغیر تجهیز شده، ساخته می‌شود.

علاوه بر این، در این خودرو از تکنولوژی‌هایی همچون صفحه نمایش هشدار دهنده،‌ سیستم دوربین دید پیرامون، سیستم نظارت بر نقطه کور، یک سیستم صوتی Lexicon مجهز به ۱۵ اسپیکر، سوییچ دیجیتالی جنسیس، و امکانات دیگر نیز استفاده شده است.

استفاده از رنگ مات در بدنه‌ به وضوح طراحی به روز شده‌ی جنسیس G70 را با استفاده از زبان طراحی که نخستین بار در شاسی بلند جدید GV80 دیده شد، در معرض نمایش قرار می‌دهد.

این طراحی شامل هد لایت‌های چهارگانه‌ی متمایز، پنجره‌ی مشبک تاج شکل نمادین با طراحی جدید که در پایین قسمت جلوی خودرو قرار گرفته،‌ و چراغ‌ عقب‌های LED جدید با طراحی دو بخشی، می‌شود.

علاوه بر نسخه‌ی Launch، مدل بازسازی شده‌ی G70 نیز در چهارده رنگ مختلف از جمله آپشن‌های جدیدی همچون قهوه‌ای Sedona، آبی Tasman، نقره‌ای Bond، و سفید Verbier و خاکستری Melbourne غیر مات، قابل دسترس خواهد بود.

در داخل مدل جدید این خودرو شاهد استفاده از سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی بزرگ‌تر ۱۰.۲۵ اینچی با یک طراحی رابط کاربری اختصاصی برند جنسیس، هستیم.

همچنین سیستم اطلاعاتی سرگرمی به کار رفته در این خودرو علاوه بر پشتیبانی از آپدیت‌های از راه دور از طریق وای فای، قابلیت سازگاری با برنامه‌های اپل کار پلی و اندروید اتو را نیز به صورت پیش فرض در خود دارد.

جزئیات قیمت گذاری این خودرو هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما انتظار می‌رود قیمت این خودرو نسبت به قیمت مدل کنونی که از ۳۷,۰۲۵ دلار آغاز شده و در مدل دو دیفرانسیل ۳.۳T به ۴۹,۲۲۵ دلار نیز می‌رسد، اندکی افزایش پیدا کند.

جنسیس G70 Launch Edition تا زمانیکه تمامی ۵۰۰ مدل آن به فروش برسد عنوان برترین نسخه‌ی این خودرو را به خود اختصاص می‌دهد و امکان رزرو این مدل هم اکنون در وبسایت کمپانی جنسیس وجود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو