تدریس آنلاین و برگزاری وبینار در موضوعات مختلف، از جمله راه‌هایی است که می‌توانید از طریق آن کسب درآمد کنید. کافیست دانش و مهارت خود را به صورت یک محتوای ارزشمند در اختیار افراد بگذارید و به آنها فرصت یادگیری دهید. در این مطلب می‌خواهیم شما را با وبینارهایی آشنا کنیم که طرفداران بیشتری در سال 99 داشته‌اند تا اگر دانش ، مهارت یا تجربه‌ای در مورد موضوعات آنها دارید، همین حالا به فکر درآمدزایی از وبینار بیفتید و این فرصت را از دست ندهید.

پرطرفدارترین وبینارهای سال 99

بر اساس آمار یکی از پلتفرم‌های مشهور برگزاری وبینار در ایران، وبینارها با موضوعات زیر بیشترین ثبت نام را در سال 99 داشته‌اند:

وبینارهای بازاریابی: صدرنشین فهرست وبینارهای پرطرفدار در سال 99، وبینارهای بازاریابی هستند که به مباحثی همچون استراتژی‌های بازاریابی، بازاریابی محتوایی، برندینگ، مدیریت بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی و … می‌پردازند. در دنیای امروز که بازاریابی اهمیت بسیار بالایی برای بقای کسب و کارها و افزایش فروش آنها دارد، یادگیری این مهارت‌ها برای بسیاری از افراد ضروری است و شما با آموزش مهارت‌هایی که در این زمینه دارید، می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید.


وبینارهای پزشکی و سلامت: بسیاری از افراد برای یادگیری نکات سلامتی و راه‌های داشتن زندگی سالم‌تر، به منابع معتبر نیاز دارند و می‌خواهند روش درست سالم زندگی کردن را بیاموزند. با شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن مانند کم شدن امکانات ورزش، مشکلات روحی ناشی از ندیدن عزیزان و … باعث شده است این نیاز پررنگ‌تر از گذشته باشد. شما با آموزش نکات ورزشی و تغذیه‌ای، نکات پزشکی و مباحث روانشناسی و … می‌توانید به این نیاز پاسخ دهید و افراد را در یادگیری این موضوعات یاری کنید.
جهت مشاوره رایگان برگزاری وبینار می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

وبینارهای مالی و سرمایه‌گذاری: نیاز افراد به یادگیری مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری هوشمندانه برای کسب درآمد بیشتر، باعث شده تا وبینارهای مالی و سرمایه‌گذاری جزو پرفروش‌ترین وبینارها باشند و به نوعی می‌توان آنها را به عنوان یکی از پول‌سازترین وبینارها شناخت. اگر شما هم می‌توانید در یادگیری این مسائل به افراد کمک کنید، همین حالا برای برگزاری وبینار خود برنامه بچینید.

وبینارهای توسعه فردی و روان‌شناسی: بسیاری از افراد به دنبال مهارت‌هایی همچون مدیریت زمان، برنامه‌ریزی، مهارت‌های شغلی و  تحصیلی و … هستند  تا زندگی بهتری بسازند و نقش‌های خود را در جامعه به بهترین شکل ایفا کنند. اگر در این زمینه ها دانش و مهارت دارید، معطل نکنید و آن را از طریق برگزاری وبینار در اختیار دیگران بگذارید.

آیا به تنهایی می‌توان وبینار برگزار کرد؟

برگزاری وبینار کار آسانی است و می‌توانید با استفاده از یکی از پلتفرم‌ها این کار را انجام دهید. برای آنکه احساس نکنید در این راه تنها هستید از پلتفرمی استفاده کنید که خدمات مشاوره و پشتیبانی به شما ارائه می‌دهد و در تبلیغات نیز در کنار شماست. ایسمینار اولین و تنها پلتفرم مدیریت و برگزاری وبینار است که شما را از صفر تا صد برگزاری وبینار همراهی می‌کند و خدمات خوبی را به شما ارائه می‌دهد. برای آگاهی از این خدمات کافیست به وبسایت ایسمینار مراجعه کنید.