رستوارن تالاسا Thalassa Restaurant گوا , هندوستان

رستوارن تالاسا Thalassa Restaurant گوا , هندوستان


منبع: تاپ تراول

236

1399/12/18

10:16


لیدوما تریپ

رستوران تالاسا گوا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا سری به رستوران تالاسا گوا (Thalassa Restaurant) در هندوستان  بزنیم قبل از معرفی این رستوران مختصری درباره گوا توضیح خواهیم داد پس در ادامه با ما همراه باشید.

گوا

رستوران تالاسا

گوا نام شهری بندری و ایالتی در حاشیه جنوب غربی هندوستان است. گوا شامل بندر گوا و شهر گوای کهنه یا شهر قدیمی گوا در فاصله حدوداً ۴۰ کیلومتری آن می‌باشد.

طبیعت گوا با تپه‌های بسیار سبز در کنار رودهای فراخ با کشتزارهای برنج، نخل‌های فراوان و سایر درختان گرمسیری جلوه بسیار زیبایی دارد. وسیع‌ترین سواحل و مراکز تفریحی ساحلی هند در گوا قرار دارد و این شهر سالانه از صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی پذیرایی می‌کند. سواحل گوا پهناور بوده و آفتابی درخشان و زیبا دارد. ۴۵۱ سال حکومت پرتغال بر این منطقه، باعث شده که تمام شهرها و حتی روستاهای گوا فرهنگی خاص داشته باشند.

رستوارن تالاسا Thalassa Restaurant

رستوارن تالاسا Thalassa Restaurant

رستوران تالاسا

عوامل متعددی در رستوران تالاسا (Thalassa) وجود دارند که مشتریان هندی و غیر هندی را به سمت این رستوران سرازیر می کنند؛ از جمله کیفیت و طعم بی نظیر غذاها. اما محبوب ترین ویژگی تالاسا چشم انداز فوق العاده ی دریاست که به خصوص در زمان غروب آفتاب طرفداران بیشماری دارد.

به یاد داشته باشید که پیش از رفتن به تالاسا حتما از پیش برای خود میز رزرو کنید تا در ازدحام بیش از حد رستوران معطل نشوید، زیرا در زمان شلوغی، پیشخدمتان کمی به شما بی توجه خواهند بود. به هیچ وجه غروب آفتاب را از دست ندهید و سعی کنید با بی توجه به همهمه ی اطرافتان، از منظره ی پیش رو و طعم لذیذ غذا لذت ببرید

  • Address : Small Vagator, Ozran, Vagator, Goa ۴۰۳۵۰۹, India
  •  آدرس : هند، گوا، ساحل واگاتور، تفرجگاه ساحلی اوزران، رستوران تالاسا
  •  ساعت کاری : ۸:۳۰ – ۰۱:۰۰
  • سطح هزینه : میانگین ۱۵۰۰ روپیه (۱۰۰ هزار تومان) برای دو نفر

رستوران تالاسا

رستوران تالاسا



   تبلیغات    

                 تور کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو