توسط خانه تئاتر؛ «روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر» به مجموعه انجمن‌های «خانه تئاتر» اضافه شده

منبع: سینما پرس

65

1399/12/18

14:17


سینماپرس: پیرو تشکیل صنوف مستقل انجمن‌های زیر مجموعه خانه تئاتر، انجمن صنفی تبلیغات تئاتر تشکیل می‌شود.

روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر

سینماپرس: پیرو تشکیل صنوف مستقل انجمن‌های زیر مجموعه خانه تئاتر، انجمن صنفی تبلیغات تئاتر تشکیل می‌شود.

به گزارش سینماپرس، کانون تازه تاسیس روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر، که با عضویت فعالین عرصه رسانه و تبلیغاتتئاتر، کمتر از دو سال است تشکیل و به مجموعه انجمن‌های خانه تئاتر اضافه شده، در پی ایجاد تغییر روش در اساس کاربری موسسه فرهنگی و هنری خانه تئاتر و ایجاد صنوف مستقل رسمی با عناوین مشاغل هنری صاحب تعریف در بین حرفه‌های ثبت شده در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مراحل ایجاد تشکل صنفی مرتبط با حرفه تخصصی خود، یعنی ارتباطات، رسانه و تبلیغات در حوزه هنرهای نمایشی و تئاتر، پشت سر می‌گذارد.

بنا بر این گزارش، انجمن مذکور که به تازگی اقدام به اعمال تغییرات راهبردی در ساختار هیأت مدیره خود نموده است در نظر دارد تا رویه‌های اجرایی خود را شفاف سازی نموده و اعضای خود را در جریان روند امور تشکیل انجمن صنفی مورد نظر قرار دهد.

به همین منظور در گزارش ذیل قید شده است که طی انتخاباتی میان دوره‌ای مورخ ٩٩/١١/٢١ که در هیأت مدیره این کانون صورت گرفت، زینب لک بعنوان رئیس و محمد وفایی بعنوان نایب رئیس، با اکثریت آراء اعضای هیأت مدیره کانون مذکور، انتخاب گردیدند. شایان ذکر است، محمدعلی شمس اصل از عضویت در هیات مدیره، مستعفی و امیر قالیچی، عضو علی البدل اول، جایگزین وی گردید.

در ادامه، جهت تعیین وضعیت روند تشکیل انجمن سراسری روابط عمومی و تبلیغات تئاتر، بعنوان اهم موضوعات در دستور کار این کانون، طبق پیگیری‌های مستمری که از طرف هیأت مدیره با ترکیب جدید، از مسئولین مربوط در خانه تئاتر و وزارت کار انجام شد، و بی‌وقفه جریان امور دنبال گردید، نتیجتاً مشخص شد که درخواست تسلیمی به وزارت کار جهت تشکیل انجمن سراسری تحت عنوان روابط عمومی و تبلیغات تئاتر که در کمیسیون فراگیر فرهنگ هنر و رسانه مورخ ٩٩/٧/١، به بررسی کارشناسان این کمیسیون رسیده، مورد تایید واقع نشده و مردود اعلام شده است که مراتب طی نامه ای در تاریخ ٩٩/٧/۶ به اطلاع نمایندگان مربوط رسیده و پرونده مختومه گردیده است.

اما با رایزنی‌ها و پیگیری‌های ایرج راد رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر با کمیسیون مربوط و تماس‌های حضوری و شفاهی صورت گرفته رئیس جدید کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر با ایشان و نیز پیگیری‌های مستمر و بی وقفه با وزارت کار جهت احیا و به جریان انداختن مجدد درخواست تشکیل انجمن صنفی مربوط، نهایتاً در روز چهارشنبه مورخ ١٣ اسفند ٩٩ اعلام گردید که رویه یاد شده جهت تشکیل انجمن صنفی تبلیغات تئاتر با راهکار قانونی و در مسیر جدید دیگری، میسر شده و ممکن است. که بلافاصله مراحل اولیه آن توسط نماینده انجمن، انجام و باقی مراحل قانونی طی شده و در دست اقدام قرار گرفت.

در خاتمه این گزارش اضافه شد که حال با این ترکیب اجرایی جدید و رویکردی متفاوت، هیأت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر که عملکرد شفاف و صادقانه و صیانت از حقوق اعضاء را سرلوحه قطعی کار خود قرار داده است، تمام تلاش و ظرفیت خود را در فرصت کوتاه باقی‌مانده جهت جبران مافات و کاستی‌های پیشین، رفع موانع و تسریع در انجام امور جهت رفاه اعضای کانون و تشکیل انجمن صنفی مستقل فعال و پویا و با نشاط را با همکاری همگی اعضاء به‌کار خواهد بست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو