اختصاصی| سفرهای نوروزی یعنی شیوع کرونا / رعایت پروتکل‌های بهداشتی از واکسن مؤثرتر است

76

1399/12/18

19:33


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: حفظ سلامت مردم باید در اولویت باشد و تمام تلاش مسئولین در شرایط کرونایی فعلی باید مقابله با این ویروس و جلوگیری از شیوع آن با کمک اقشار مختلف جامعه باشد.

اختصاصی| سفرهای نوروزی یعنی شیوع کرونا / رعایت پروتکل‌های بهداشتی از واکسن مؤثرتر است

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز، درباره شیوع ویروس کرونا در کشور در آستانه نوروز اظهار داشت: حفظ سلامت مردم باید در اولویت باشد و تمام تلاش مسئولین در شرایط کرونایی فعلی باید مقابله با این ویروس و جلوگیری از شیوع آن با کمک اقشار مختلف جامعه باشد.
 
وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت همگان باید باشد و به همین دلیل از همه مردم و دستگاه‌ها می‌خواهم با تمام قوا به میدان مبارزه با ویروس کرونا آمده و از سفرهای نوروزی پرهیز کنند، چرا که ممکن است به دست خودمان باعث شیوع این ویروس در سراسر کشور شویم.
 
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: وقتی اصل بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد و با توجه به روند صعودی میزان مبتلایان به ویروس کرونا می‌طلبد که از تجمعات و دورهمی‌ها و میهمانی‌های خانوادگی در عید نوروز پرهیز کنیم.
 
حدادی گفت: وقتی مقام معظم رهبری به صراحت اعلام کرده است به دلیل رعایت مصوبات ستاد کرونا سفر نوروزی ندارند حجت بر همگان تمام است و سفرهای عید باید کاهش چشمگیری پیدا کند.
 
وی افزود: مسافرت‌‌های نوروزی جز افزایش تعداد مبتلایان و سیر صعودی این ویروس در کشور چیزی برای مردم نخواهد داشت. 
 
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از واکسن کرونا مؤثرتر است.
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو