با حضور نخبگان و اساتید دانشگاه؛ ویژه برنامه نوروزی رادیو «گفت‌وگو» با «راه اینجاست»

منبع: سینما پرس

86

1399/12/18

20:06


سینماپرس: برنامه «راه اینجاست» از ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه رادیویی گفت‌وگو است که با حضور نخبگان و اساتید دانشگاه به بررسی ابعاد و زوایای گوناگون بیانیه گام دوم انقلاب می‌پردازد.

رادیو

سینماپرس: برنامه «راه اینجاست» از ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه رادیویی گفت‌وگو است که با حضور نخبگان و اساتید دانشگاه به بررسی ابعاد و زوایای گوناگون بیانیه گام دوم انقلاب می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، شبکه رادیویی گفت‌وگو با شعار صدای اندیشه‌ها و نخبگان برای ایام نوروز مجموعه ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است که به موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… می‌پردازد.

روح‌الامین سعیدی عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و کارشناس مجری برنامه «راه اینجاست» درباره این برنامه که به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های نوروزی روی آنتن رادیو گفت‌وگو می‌رود به خبرنگار مهر بیان کرد: دو سال قبل، رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه‌ای راهبردی و بالادستی تحت عنوان بیانیه گام دوم را صادر کردند که حاوی نکاتی بسیار مهم و استراتژیک برای آینده کشور است و می‌تواند چراغ راه مردم، مسئولان، تصمیم سازان و نخبگان باشد.

وی ادامه داد: این بیانیه پس از دو سال همچنان باید موضوع مباحث و تحلیل‌های نخبگانی باشد و برنامه «راه اینجاست» نیز در طول ایام نوروز با حضور نخبگان و استادان دانشگاه به بررسی هر یک از جنبه‌های مختلف این بیانیه خواهد پرداخت.

کارشناس مجری «راه اینجاست» اضافه کرد: عنوان برنامه هم ناظر بر اهمیت موضوع است. یعنی معتقدیم بیانیه گام دوم مسیر حرکت پیش رونده کشور را نشان می‌دهد و ریل گذاری می‌کند. رهبر حکیم انقلاب با این بیانیه راه فتح قله‌های آینده را نشان داده‌اند. «راه اینجاست» به مسیری که با این بیانیه ترسیم شده است می‌پردازد و تصمیم سازان، سیاستگذاران، مسئولان و اجراکنندگان تصمیمات باید در این راه حرکت کنند تا بتوانیم در آینده همچنان پوینده و مستحکم به سمت پیروزی‌های بزرگ‌تر پیش برویم.

سعیدی تصریح کرد: برنامه «راه اینجاست» تلاش دارد تا با حضور اساتید بررسی کند بیانیه گام دوم چه مسیری را برای آینده کشور ترسیم کرده و ما مردم و مسئولان باید چه کنیم تا این راه را پر توان تر بپیماییم.

ویژه برنامه «راه اینجاست» از ۳۰ اسفند سال جاری تا پایان تعطیلات نوروز هر روز ساعت ۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه با تهیه‌کنندگی رقیه زهرا پرندآور و اجرای روح‌الامین سعیدی و با همکاری قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب، تهیه و به روی آنتن می‌رود.

رادیو گفت‌وگو روی موج اف ام ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز شنیده می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو