فوت و فن های رفتار با افراد بد دهن و اصولی که نباید از یاد ببرید

فوت و فن های رفتار با افراد بد دهن و اصولی که نباید از یاد ببرید


منبع: آرگا

70

1399/12/18

22:01


نحوه رفتار با افراد بد دهن باید به گونه ای باشد که موجب بی احترامی به شما نشود این افراد به دلیل ویژگی های اخلاقی و رفتاری خاصی که دارند نمی توانند کنترل کافی بر روی هیجان های خود داشته باشند بنابراین اطرافیان و دوستان با شناخت و آگاهی بیشتر نسبت به این افراد می توانند به رفع این مشکلات در آن ها کمک کنند.

افرادی که هیجان های غیر قابل کنترل شده دارند اغلب به سوی بد دهنی می روند این عادت رفتاری می تواند اطرافیان را به شدت مورد آزار قرار دهد باید توجه داشته باشید که کنترل این رفتار و این دسته از عادت ها کار دشواری نیست و شما می توانید با انجام برخی از تمرین ها این عادت را کاهش دهید. یکی از مهم ترین نکاتی که درباره این رفتار اشتباه باید متذکر شویم نتیجه این عمل است یعنی افراد بیش از هر چیز باید به نتیجه این عمل خود توجه کنند که می تواند چه تاثیراتی بر روی آن ها و دیگران داشته باشد در جوامع امروزی متاسفانه تعداد این افراد کم نیست زیرا افراد به دلیل تنش هایی که تحمل می کنند هیجان های غیر قابل کنترلی دارند از این رو دچار بد دهانی می شوند این افراد اغلب زود از کوره در می روند و نمی توانند فشارهای عصبانی را تحمل کنند اما تحقیقات نشان می دهد که این افراد را می توان کنترل کرد مهم ترین شیوه برای کنترل این افراد نحوه برخورد صحیح با آن ها است که می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد و به شیوه موثری رفتار این افراد را شکل دهد.

رفتار با افراد بد دهن چگونه است؟

افراد فحاش و بد دهن افرادی عصبی هستند آن ها غیر قابل کنترل می باشند و دارای هیجانات بی ثباتی هستند اما نکته مهم این است که چگونه می توان با آن ها برخورد صحیحی داشت و چگونه می توان کمک کرد که این افراد رفتارهای خود را کنترل کنند در برخورد با این افراد باید سعی کنید تا واکنش های کنترل شده ای داشته باشید و در روابط خود به نکات زیر توجه داشته باشید. رفتار با بد دهنی کودکان و نحوه تربیت صحیح وی می تواند به روند تربیتی این کودکان کمک کند و باید توجه داشته باشید که اینگونه عادت های رفتاری از همان دوران کودکی در این افراد شکل می گیرد.

افراد بد دهن

به این افراد اجازه بد دهنی ندهید:

شما باید به این نکته توجه داشته باشید که نحوه برخورد با ما را روابط با دیگران تشکیل می دهد یعنی شما با رفتارهای خود به دیگران می آموزید که چگونه با شما برخورد کنند بنابراین باید توجه داشته باشید که این افراد در روابط شما سمی هستند و نباید به آن ها اجازه دهید که به شما بی احترامی کنند و فحاشی کنند. به دیگران اجازه ندهید که برای احساسات شما تعیین و تکلیف کنند شما زمانی که عصبی می شوید در واقع قدرت بیشتری را برای فحاشی کردن به این افراد می دهید بنابراین باید کنترل زیادی روی رفتارهای خود داشته باشید.

صحبت کردن با این افراد:

برای صحبت کردن با افراد بد دهن باید به نکاتی توجه کنید این افراد گاها برای هم صحبتی مناسب نیستند اغلب آن ها هنگام هم صحبتی واکنش های مثبتی نشان نمی دهند و برخوردهای خوشی با دیگران ندارند برخوردهای آن ها اغلب خصمانه است بنابراین باید این آدم ها را بهتر بشناسید این افراد با توجه به رنجی که تحمل می کنند دارای واکنش های منفی هستند و نمی توانند کنترل درستی بر روی رفتارهای خود داشته باشند این رنج ها موجب می شود تا این دسته از افراد برخوردهای درستی با دیگران نداشته باشند برخی از ارتباط ها زمانی که از روی درک احساسات باشد می تواند به این افراد بیشتر کمک کند این برخوردها باید به نحو حمایتی باشد و احساس رضایت بیشتری را در آن ها ایجاد کند.

بد دهنی در افراد

همدلی کنید:

با این افراد همدل شوید این افراد به دلیل رنج های خود نیاز به کسی دارند که درک بیشتری نسبت به آن ها داشته باشد بنابراین می توانید تمرین کنید که برخوردهای مثبت تری با این افراد داشته باشید سعی کنید بیشتر از رنج های او بدانید و به او بگویید که می تواند روی کمک شما حساب کند. بیشتر به موقعیت او فکر کنید حتی بهتر است گاهی خودتان را در جایگاه او فرض کنید و به واکنش های خودتان فکر کنید در این صورت می توانید به کمبودهای این افراد پی ببرید و سعی کنید که بیشتر به او کمک کنید.

رفتار با افراد بد دهن

از انتقادهای او ناراحت نشوید:

این افراد ممکن است در روابط خود با دیگران به انتقاد بپردازند شما باید سعی کنید تا انتقادهای آن ها را بپذیرید و یا اینکه تا حد امکان سعی کنید در مقابل این انتقادها سکوت کنید ممکن است این انتقادها خودخواهانه باشد اما بهتر است از او تشکر کنید هیچ گاه نباید این افراد را تحقیر کنید. توصیه می شود تا در مواقعی که این افراد ناراحتی دارند و عصبانی هستند عصبانیت خودتان را کنترل کنید و به دور از قضاوت رابطه دوستانه خود را با این افراد گسترش دهید.

برخورد با فرد بد دهن

فضا را عوض کنید:

یکی دیگر از راه های برخورد با این افراد این است که فضا را عوض کنید در حقیقت شما در جمع های خود باید سعی کنید این فحاشی و بد دهنی را نادیده بگیرید و با عوض کردن فضا به آن توجهی نشان ندهید هوشیار بودن نسبت به این موضوع و توجه کردن به آن موجب می شود تا این افراد رفتار خود را بیشتر تکرار کنند در این صورت این رفتار بیشتر رواج پیدا می کند بنابراین با بی توجهی نسبت به آن می توانید تکرار این رفتار را کم کنید.

چه نوع رفتار با همسر بد دهن داشته باشیم؟ این سوالی است که ممکن است خیلی از زوج ها درگیر آن باشند و در لینک اطلاعات جامعی را درباره برخورد صحیح با این افراد عنوان کرده ایم که می توانید اطلاعات جامعی را در این باره کسب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو