نقدی: آمریکا با صدها بمب اتم نمی‌تواند پاسخ ما را بدهد

منبع: برترین ها

89

1399/12/19

00:43


معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به رشادت‌های ملت ایران در طی ۴۳ سال گذشته گفت: ملت ما با تبعیت از امام راحل بیش از ۴۰ سال است که با منطق شهادت مقابل زیاده خواهی‌های استکبار ایستاده و شما می‌بینید ما پایگاه عین الاسد و پهپاد آمریکایی را می‌زنیم، اما آن‌ها نمی‌توانند پاسخ دهند.

خبرگزاری فارس: سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین بزرگداشت شهدای مدرسه علمیه باقر العلوم (ع) قم در سخنانی اظهار داشت: شهادت منتهای آرزوی یک انسان است و به دلیل مقام بالایی که شهدا در روز قیامت دارند با اولین قطره خونش آن که بر زمین می‌ریزد همه گناهانشان بخشیده می شود به همین دلیل تمنای همه عارفان و عالمان رسیدن به مقام و جایگاه والای شهادت است.

وی با بیان اینکه شهید خلیفه الله واقعی بر روی زمین است گفت: خداوند متعال حکومت را برای خودش خواسته است، اما مزاحمانی روی زمین پیدا می‌شوند که می‌خواهند این جایگاه را غصب و حتی در برخی موارد مدعی خدایی می‌شوند، اما برخی مردم می‌گویند ما نمی‌توانیم مقابل زور گویان بایستیم، زیرا جان خود را از دست می‌دهیم آن‌ها قدرت و سلاح دارند و ما را از بین می‌برند، اما شهدا این منطق را باطل میکند.

معاون هماهنگ کننده سپاه تاکید کرد: شهدا جان خود را با خداوند متعال معامله می‌کنند و خداوند خریدار جانان آنهاست و در این معامله شهدا برنده هستند که جان خود را برای اجرای خواست خداوند روی زمین فدا می‌کند و به همین دلیل خداوند جایگاهی به آن‌ها داده که همه علما و عرفا به آن غبطه می‌خورند

سردار نقدی با بیان اینکه شهدا بن بست‌ها را می‌شکنند افزود: اگر منطق شهادت در یک جامعه حاکم شود این جامعه شکست ناپذیر است اگر جامعه این گونه نگاه کرد دیگر شکست نخواهد خورد، زیرا دشمن همه افراد یک جامعه را نمی‌تواند بکشد، زیرا اگر آن‌ها را بکشد دیگر کسی برای زورگویی و چپاول باقی نمی‌ماند

وی منطق استکبار را زور و اعراب دانست و گفت: شهدا این منطقه استکبار را به چالش می‌کشند و شکست می‌دهند. کسانی که بر حق هستند از کشته شدن به دست دشمن و شهادت هیچ هراسی ندارد هیچ معامله‌ای سود آورتر از این نیست که یک انسان جان خود را عطا می‌کند و به لقاء الله می‌پیوندد و خداوند خود خریدار خون شهداست.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به رشادت‌های ملت ایران در طی ۴۳ سال گذشته گفت: ملت ما با تبعیت از امام راحل بیش از ۴۰ سال است که با منطق شهادت مقابل زیاده خواهی‌های استکبار ایستاده و شما می‌بینید ما پایگاه عین الاسد و پهپاد آمریکایی را می‌زنیم، اما آن‌ها نمی‌توانند پاسخ دهند.

سردار نقدی با اشاره به هزینه‌های بسیار دفاعی در سایر کشورها گفت: ما به هیچ عنوان هزینه دفاعی سایر کشورها را نداریم، اما آمریکایی‌ها با صدها بمب اتم و تجهیزات مختلف نمی‌توانند پاسخ ما را بدهند.

وی منطق شهادت را عامل توازن قوا میان ایران و آمریکا در دانست و گفت: منطق شهادت توازن قوا میان ایران و آمریکا ایجاد کرده است آن‌ها بعد از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرده بودند که اگر پاسخ دهید بیش از ۵۰ نقطه فرهنگی ایران را هدف قرار می‌دهند، اما به دلیل منطق شهادت می‌بینیم که بعد از در هم کوبیده شدن عین الاسد هیچ کاری نمی‌توانند بکند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روحانیت شیعه را روحانیت مجاهد در صحنه و عملگرا دانست و گفت: روحانیت اگر حرف بزند عمل می‌کند روش و منطقی است که ما را امروز در میان ملت‌های جهان سرافراز کرده است.

وی ادامه داد: ۱۲۶ شهید مدرسه علمیه امام محمد باقر علیه السلام بزرگترین مکتبی هستند که امروز پیش روی ما قرار دارد، اما باید از این مکتب درس بگیریم و بدانیم که این مکتب ما را در برابر دشمنان پیروز می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش حاکمان جابر در طول تاریخ برای از بین بردن نام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: حاکمان تاریخ تلاش کردند که نام امام حسین علیه السلام از بین برود، اما امروز می‌بینیم نام امام حسین بلندترین نام در جهان است. ما باید این مسیر را ادامه دهیم و دعا کنیم شهادت نصیب ما هم شود و ما به مقام رفیع شهادت برسیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو