بهترین هتل های کیش از نظر امکانات تفریحی

منبع: تاپ تراول

246

1399/12/19

08:14


لیدوما تریپ

این روزها رزرو هتل فقط به معنای انتخاب یک مکان برای استراحت و خوابیدن در آنجا نیست. امکانات تفریحی برخی از هتل ها آنقدر زیاد و متنوع شده است که خیلی از افراد ترجیح میدهند فقط داخل هتل بمانند و در آنجا خود را سرگرم کنند. امکاناتی که هتل ها برای سرگرم شدن شما فراهم می آورند شامل امکانات ورزشی، مراکز آبی و اسپا، رستوران و کافی شاپ، کتابخانه و فضای کار، آرایشگاه و سالن پیرایش و فروشگاه های لوکس می باشد. در ادامه برترین هتل های کیش از نظر خدمات تفریحی را معرفی خواهیم نمود.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش که به هتل روی آب مشهور است میهمانان خود را به اقامت بر روی آب های نیلگون خلیج فارس دعوت می کند. این هتل اولین هتل دریایی خاورمیانه است که با معماری شیک و مدرن خود توانسته مسافران زیادی را به سوی خود جلب کند. سوئیت های چوبی ساخته شده روی دریا با کف شیشه ای خود از دیدنی ترین و جذاب ترین سرگرمی های این هتل لوکس می باشد اما در کنار آن از امکاناتی نظیر: سالن بدنسازی، مرکز اسپا، سالن بیلیارد، آلاچیق های ساحلی و انواع رستوران نیز می توانید استفاده کنید.

یکی از بهترین خدمات رفاهی که با رزرو هتل ترنج کیش به شما ارائه می شود، مرکز نگهداری کودک می باشد که مادران عزیز با خیال راحت می توانند فرزند دلبر خودشان را آن جا بگذارند و خود از تفریحات داخل این هتل یا خارج از آن استفاده کنند.

هتل داریوش کیش

با رزرو هتل داریوش کیش شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید، هم از معماری زیبا هتل و خدماتی که به شماعزیزان میدهند لذت ببرید و هم از امکانات تفریحی و سرگرم کننده این هتل استفاده کنید. هتل داریوش کیش به داشتن فروشگاه های متنوع خود برای خرید معروف است و همین موضوع، رزرو اتاق در این هتل را برای خانم ها جذاب تر کرده است.

اگر شما به سلامت جسمانی خود اهمیت می دهید و دوست ندارید در سفر هم از برنامه ی ورزشی خود عقب بیفتید، هتل داریوش برای بیشتر ورزش ها که تمایل به انجام آن را دارید تدارکات لازم را دیده است، از جمله این ورزش ها می توان به: استخر رو باز مخصوص آقایان، سونا، جکوزی، تنیس، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، سالن های ماساژ با سبک های تایلندی و فیش پدیکور، بازی پینت بال، غواصی و … اشاره کرد.

این هتل با دارا بودن رستوران هایی به سبک هخامنشی به نام های رستوران آپادانا و پاسارگارد همراه با منو متنوعی از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی در خدمت مسافران عزیز می باشد. همچنین سه کافی شاپ مدرن (کافی شاپ لابی، کافی شاپ استخر که همانطور که از نامش پیداست در کنار استخر هتل قرار گرفته است و کافی شاپ لانچ همراه با غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود) برای رفاه حال شما عزیزان در داخل هتل قرار گرفته است. لازم به ذکر است مسافرانی که اتاق های لوکس هتل را رزرو کرده باشند، از ساعت 18 الی 21 می توانند از خدمات این کافی شاپ به صورت رایگان استفاده کنند

بهترین هتل های کیش از نظر امکانات تفریحی

هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان از قدیمی ترین و اصیل ترین هتل های کیش می باشد. از محبوبیت های این هتل می توان به  بزرگترین اسکله تفریحی جزیره که روبروی هتل قراردارد اشاره کرد، همچنین مسیر دوچرخه سواری نیز از کنار این هتل میگذرد.

یکی از بهترین کارها بعد از یک سفر چند ساعته و گاها خسته کننده، گرفتن ماساژ و رفتن به اتاق سونا به همراه صرف یک لیوان نوشیدنی خنک است تا خستگی سفر را از تن شما خارج کند. این امکان در هتل شایان کیش برای شما فراهم است تا از استخر و جکوزی رایگان استفاده کنید و بعد از آن ماساژ بگیرید یا در اتاق آرامش ریلکس کنید.

از دیکر امکانات رفاهی و تفریحی هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سالن بیلیارد، اسنوکر، وایت بال، فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت، استخر روباز، چایخانه سنتی، اتاق مخصوص جلسات کاری و میهمانی، اجاره اتومبیل، فروشگاه، حمام سنتی ایرانی، کافی شاپ، آرایشگاه زنانه

هتل مارینا کیش

هتل مارینا در سال 1390 و در یکی از بهترین مناطق کیش افتتاح شده است. اگر به دوچرخه سواری علاقمند هستید، این هتل در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس امکان دوچرخه سواری را برای مسافران خود فراهم آورده است. غواصی، جت اسکی، کلوپ ورزشی، پارک آبی، استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا، ماساژ تایلندی، زمین تنیس، سالن بدنسازی و…از دیگر امکانات تفریحی هتل مارینا کیش می باشد.

از جذابیت های دیگر این هتل می توان به فودکورتی که در ساحل بنا شده است و چشم انداز بی نظیری دارد اشاره کرد.

بهترین هتل های کیش از نظر امکانات تفریحی

هتل بین المللی کیش

هتل 5 ستاره بین المللی کیش، در مقایسه با رقبای خود قیمت مناسبی دارد و به همین خاطر مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند. اگر در تابستان به کیش سفر کرده باشید، بعد از هر بار خروج از هتل و بازگشت به آن، مجبور به دوش گرفتن خواهید شد. خوشبختانه بسیاری از هتل های کیش از جمله این هتل، مجهز به سالن زیبایی می باشند پس دغدغه ی فرم دادن به موهای خود را نداشته باشید و با خیال راحت از گشت و گذار در جزیره لذت ببرید. از امکانات دیگر این هتل می توان به: رستوران و کافی شاپ، استخر روباز، استخر و جکوزی رایگان، سونا خشک و سونا بخار، حمام سنتی ایرانی، آرایشگاه برای بانوان، سالن بازی کودکان، اتاق رفع خستگی و … اشاره کرد.



   تبلیغات    

                 تور کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو