از کمپانی نتفلیکس؛ تبدیل «گامبی وزیر» به یک نمایش تئاتر موزیکال

منبع: سینما پرس

59

1399/12/19

10:33


سینماپرس: احتمال دارد یک تئاتر موزیکال از سریال «گامبی وزیر» که پیش از این در نتفلیکس رکورد شکنی کرده بود، ساخته شود.

سریال «گامبی وزیر»

سینماپرس: احتمال دارد یک تئاتر موزیکال از سریال «گامبی وزیر» که پیش از این در نتفلیکس رکورد شکنی کرده بود، ساخته شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، سریال «گامبی وزیر» داستان یک نابغه شطرنج که برای کمپانی نتفلیکس یک اثر رکورد شکن شد، ممکن است به یک نمایش موزیکال تبدیل شود. شرکت «لِوِل فوروارد» اخیرا حق ساخت یک نمایش صحنه‌ای از مان «گامبی وزیر» به نوشته والتر تویس را دریافت کرده است. نتفلیکس از این رمان یک سریال کوتاه ساخت که مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

تویس همچنین رمان‌های «شیاد» و «مردی که به زمین سقوط کرد» را ساخته که از هر دوی آن‌ها یک فیلم سینمایی ساخته شد. از رمان «مردی که به زمین سقوط کرد» یک نمایش نیز تولید شده است.

«گامبی وزیر» بر روی شخصیتی به نام بث هارمون متمرکز است. یتیمی که قدرتی فراطبیعی در شطرنج و شکست دادن رقبایش دارد. این رمان در سال ۱۹۸۳ منتشر شد و ماجراجویی‌های هارمون از کنتامی تا پاریس و موسکو را روایت می‌کند و مبارزه او با اعتیاد به الکل و جامعه‌ای مرد محور را به تصویر می‌کشد.

سریال کوتاه «گامبی وزیر» نتفلیکس اخیرا جایزه بهترین سریال کوتاه گلدن گلوب را دریافت کرده و آنا تیلور جوی هم برای بازی در این سریال جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت. «گامبی وزیر» در ماه نخست انتشار با ۶۲ میلیون بازدید به پر بیننده‌ترین سریال کوتاه فیلمنامه‌ای نتفلیکس تبدیل شد.

گفتنی است کمپانی لول فوروارد در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده و فیلم‌های زیادی مثل «دستیار»، مستند «ثبت شده» را تهیه و یا در آن‌ها سرمایه گذاری کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو