با اعلام جزئیاتی از افتتاحیه مطرح شد؛ تقدیر موزه اکادمی اسکار از سوفیا لورن

منبع: سینما پرس

27

1399/12/19

10:58


سینماپرس: موزه آکادمی اسکار ضمن اعلام برنامه افتتاحیه، تایید کرد که از سوفیا لورن و یک کارگردان مستقل از کشور اتیوپی تقدیر خواهد کرد.

سوفیا لورن

سینماپرس: موزه آکادمی اسکار ضمن اعلام برنامه افتتاحیه، تایید کرد که از سوفیا لورن و یک کارگردان مستقل از کشور اتیوپی تقدیر خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، موزه آکامی اسکار جزئیاتی را در مورد جشن افتتاحیه که در تاریخ ۲۵ سپتامبر برگزار خواهد شد اعلام کرده است. این رویداد پس از بازگشایی موزه تا یک هفته بعد از آن سپتامبر ادامه خواهد داشت که تاریخ ۳۰ سپتامبر خواهد شد.

اوا دوورنی، رایان مورفی و جیسون بلوم در این جشن پیش رو به صورت مشترک رئیس هیئت مدیره خواهند بود. در این رویداد همچنین از تام هنکس، آنت بنینگ، و باب ایگر برای کمک به جمع آوری سرمایه ۳۸۸ میلیون دلاری تقدیر خواهد شد.

این موزه همچنین از دو جایزه سالانه رونمایی کرد که برای نخستین بار امسال و در جشن اهدا خواهد شد. سوفیا لورن بازیگر مطرح ایتالیایی اولین نفری خواهد بود که جایزه آینده نگری را دریافت می‌کند و این جایزه به هنرمند و یا دانشوری داده می‌شود که تعداد خیل عظیم آثار او در پیشروی هنر سینما تاثیر داشته است. لورن که بیشتر برای بازی در فیلم‌های «یک روز خاص» و «دو زن» شناخته می‌شود اخیرا در فیلم سینمایی «زندگی پیش رو» نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

افتتاح موزه آکادمی اسکار دوباره به تعویق افتاد

هیل گریما، فیلم ساز مستقل اتیوپی، جایزه برتری را دریافت می‌کند که به هنرمند یا دانشوری داده تعلق می گیرد که در زمینه سازی و روایت‌های حول سینما کمک کرده است. گریما به دلیل به تصویر کشیدن زندگی سیاه پوستان در فیلم‌هایی مانند «Bush Mama» و «اخگر و خاکستر» تحسین شده است.

بیل کرامر، کارگردان و رئیس موزه آکادمی دربیانیه‌ای اعلام کرد که این موزه متعهد است تا از فیلم ها و هنرمندان تقدیر کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو