معرفی فیلم ایرانی شنای پروانه و درخت گردو + دانلود

معرفی فیلم ایرانی شنای پروانه و درخت گردو + دانلود


منبع: تاپ ناز

176

1399/12/19

11:28


از زمان شیوع ویروس کرونا تفکری وجود داشت که می‌گفتند سینما محل رفت‌وآمد و ازدحام مردم است و بر همین اساس سینما از مناطق پرخطر شناخته می‌شد. همین تفکر باعث شده بود که مردم نسبت به سینما احساس ترس کنند، اما با این وجود بعد از برگزاری جشنواره فیلم فجر که مرحله آزمون و خطای سینماها بود، مشخص شد که مردم و سینماها خودشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.  بر این اساس متوجه شدند که نگاه قبلی به سینماها غلط بوده است و با تغییر این تصور، این فرصت مغتنم شمرده شد و سینماها بازگشایی شدند. در ادامه به معرفی فیلم های ایرانی خواهیم پرداخت که بزودی، جهت اکران وارد سینماهای کشور خواهند شد.

معرفی فیلم ایرانی شنای پروانه و درخت گردو + دانلود

سینما در سال 99 با دست پر و با وجود فیلم های بسیار جذاب و تماشایی روز صفر به کارگردانی سعید ملکان ، درخت گردو به کارگردانی محمدحسین مهدویان ، شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت ، زن ها فرشته اند 2 به کارگردانی محمدحسین فرح‌بخش، خوب بد جلف 2 ساخته پیمان قاسم خانی و لامینور ساخته داریوش مهرجویی رونق می گیرد.

در این مقاله قصد داریم تا جزئیات کامل فیلم های درخت گردو و شنای پروانه را برایتان شرح دهیم، همچنین لینک ورود به صفحه دانلود فیلم ها نیز قرار گرفته تا به محض انتشار در شبکه خانگی آن را از سایت هکس دانلود دریافت و تماشا نمایید. شایان ذکر است که فیلم های قرار گرفته در رسانه هکس دانلود با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها عرضه میشوند. هکس دانلود از بروزترین رسانه ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های روز و مطرح ایرانی و خارجی باشد. جهت دانلود فیلم ایرانی مورد نظر خود از بخش جستجوی بالای سایت استفاده کنید.

 

معرفی فیلم شنای پروانه

شنای پروانه یک فیلم در ژانر اجتماعی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی محصول ایران در سال ۱۳۹۸ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

معرفی فیلم ایرانی شنای پروانه و درخت گردو + دانلود

فیلم شنای پروانه که با دریافت 5 سیمرغ و در کل 12 نامزدی، پرافتخارترین فیلم جشنواره فجر 98 لقب گرفت، کلیدی ترین عنوان اکران امسال می باشد. این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین تدوین: اسماعیل علیزاده، سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد: امیر آقایی، سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن: طناز طباطبایی، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از دید تماشاگران، سیمرغ بلورین بهترین بهترین صدا: مهدی صالح کرمانی و آرش قاسمی را به خود اختصاص بدهد و با دست پر راهی سینما شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده هست : فیلمی از زنی به نام پروانه (طناز طباطبایی) در حین شنا در استخر در فضای مجازی منتشر می‌شود. حالا هاشم (امیر آقایی) شوهر پروانه و برادرش حجت (جواد عزتی) به دنبال انتقام گرفتن از کسی که این فیلم را منتشر کرده هستند، اما …

از بازیگران مطرح این فیلم میتوان به جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، علی شادمان اشاره کرد.

دانلود فیلم شنای پروانه همزمان با انتشار در شبکه خانگی از سایت هکس دانلود امکان‌پذیر خواهد بود.

 

معرفی فیلم درخت گردو

درخت گردو به تهیه کنندگی مصطفا احمدی و کارگردانی محمدحسین مهدویان نیز از جمله فیلم‌های مورد توجه قرار گرفته در جشنواره پارسال بود که با امید بسیار چشم به اکران امسال دوخته است. در این فیلم پیمان معادی، مهران مدیری، مینا ساداتی در حالی به ایفای نقش پرداخته اند.

معرفی فیلم ایرانی شنای پروانه و درخت گردو + دانلود

محمدحسین مهدویان در مصاحبه در خبرگزاری‌ مهر گفت: به نظرم آمد موضوع فیلم انسانی، قابل درک و موقعیت قابل تکثیری برای همه جای دنیاست و استفاده از سلاح کشتار جمعی بحران بشری است که باید مردم دنیا به طور دقیق و با جزئیات بفهمند که وقتی می‌گوئیم استفاده از سلاح کشتار جمعی یک عمل غیر انسانی است، منظور ما چیست.

در خلاصه داستان فیلم درخت گردو آمده است، این فیلم سینمایی برگرفته از یک داستان واقعی است و ماجرایی را در کنار بمباران شیمیایی سردشت به تصویر می‌کشد. با توجه به اینکه بمباران سردشت در سال ۱۳۶۶ رخ داده است، نقطه آغاز روایت در دهه ۶۰ است و پس از آن دو دوره تاریخی دیگر در دهه ۸۰ و دهه ۹۰ خواهیم بود.

پیمان معادی نقش فردی به نام قادر مولان پور را که در خلال بمباران شیمیایی سردشت خانواده اش دچار مشکلات شیمیایی می‌شوند را روایت می‌کند. در سکانس‌های آخر فیلم، قادر در جواب قاضی دادگاه لاهه که می پرسد: چرا اینقدر امیدواری؟ جواب می‌دهد: اگر ما کردها امیدوار نبودیم خیلی زودتر از بین رفته بودیم.

برای دانلود فیلم درخت گردو میتوانید از سایت هکس دانلود استفاده کنید.

رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو