مدل پیراهن بهاره زنانه و دخترانه با طراحی روز

مدل پیراهن بهاره زنانه و دخترانه با طراحی روز


منبع: آرگا

130

1399/12/19

12:20


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل پیراهن بهاره مخصوص خانم ها و دختران شیک پوش را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل پیراهن بهاره زنانه و دخترانه با طراحی روز

با نزدیک شدن به روزهای گرم و بهاری اغلب افراد به فکر تهیه لباس های خنک می افتند و اگر شما نیز به دنبال لباسی راحت برای روزهای زیبای بهاری هستید بهتر است از مدل پیراهن بهاره در پوشش خود استفاده نمایید زیرا این طرح پیراهن ها خنک هستند و در زمان پوشیدن آن ها احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

مدل پیراهن بهاره با طرح و رنگ های زیبا

پیراهن های بهاری در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود می باشند و برای دوخت این پیراهن ها از پارچه های ساده و گلدار و طرحدار استفاده می شود که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل پیراهن بهاری شیک و زیبا

طرح های پیراهن بهاری

پیراهن از انواع لباس های کاربردی برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و شما می توانید از پیراهن برای حضور در مهمانی های کوچک یا رسمی استفاده نمایید.

پیراهن های بهاری با شروع فصل بهار وارد بازار می شوند این پیراهن ها دارای جنسی لطیف هستند و شما می توانید از آن ها در محیط منزل نیز استفاده نمایید که در این صورت بهتر است طرح پیراهن خود را از بین طرح های راحت انتخاب نمایید.

پیراهن بهاری گلدار در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد و این طرح پیراهن برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب می باشد همچنین اگر شما دارای فرم اندام چاق یا درشت هستید بهتر است از پیراهن طرح دار یا گلدار که دارای طرح هایی ریز و خلوت است در پوشش خود استفاده کنید.

پیراهن بهاری در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد همچنین این طرح پیراهن ها به صورت بدون آستین و آستین دار دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب کنید.

مدل پیراهن بهاره

پیراهن بهاری گلدار

مدل پیراهن شیک بهاری

مدل پیراهن خاص بهاری

مدل پیراهن بهاری زنانه

 

پیراهن بهاری کوتاه

مدل پیراهن بهاری زنانه

طرح پیراهن بهاری

ست پیراهن بهاری

طرح پیراهن زیبا بهاری

پیراهن بهاری

اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس پیراهن دخترانه یا زنانه بهاره بپوشید و تمایل دارید آراسته و با حجاب تر باشید بهتر است پیراهن خود را از بین طرح های پوشیده و آستین دار انتخاب نمایید همچنین با پوشیدن پیراهنی بلند شما احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

پیراهن های بهاری در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند همچنین در برخی از طرح ها نیز پیراهن به صورت چند رنگ دوخته می شود و بهتر است شما با توجه به فرم اندام و ویژگی های ظاهری خود از بین آن لباس بهاری زیبا و با تن پوش مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

پیراهن ها با طرح بهاری برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و بهتر است  شما پیراهنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که روی زیبایی ها و نقاط قوت اندام تان تاکید بیشتری دارند.

برای جذابیت بیشتر ظاهر خود می توانید از ست لباس بهاری ایده بگیرید و این طرح پیراهن ها را در پوشش تان با لباس ها و اکسسوری هایی زیبا ست نمایید.

پیراهن زیبا بهاره

پیراهن زیبا و خاص بهاره

پیراهن کوتاه بهاره

طرح پیراهن زنانه

پیراهن طرح دار

پیراهن زیبا بهاره

مدل پیراهن بهاره آستین دار

پیراهن زیبا بهاره

ست پیراهن بهاره

پیراهن کوتاه بهاری

پیراهن آستین دار بهاره

پیراهن آستین دار

پیراهن زیبا و خاص آستین دار

ست لباس بهاری

پیراهن بهاری به دلیل راحتی و جذابیتی که دارد توجه خانم ها را به سمت خود جلب کرده است و شما می توانید چند طرح مختلف مجلسی و خانگی از این پیراهن را در کمد لباس خود داشته باشید تا بتوانید در صورت نیاز آن را بپوشید همچنین از این طرح پیراهن می توانید برای داشتن استایلی بهاری خاص استفاده نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو