۹ حقیقت جالب درباره مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا

۹ حقیقت جالب درباره مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا


منبع: روزیاتو

104

1399/12/19

16:47


انتشار مصاحبه جنجالی اپرا وینفری با مگان مارکل و شاهزاده هری چند روزی است که سر و صدای زیادی در محافل خبری دنیا به پا کرده است. در این مصاحبه عروس دوم خاندان سلطنتی بریتانیا اعلام کرد که از دست آزارهای این خانواده در برهه ای قصد خودکشی داشته و زمانی که باردار بوده برخی در این خانواده نگران رنگ پوست فرزندش بودند.

مگان و هری در یکسال گذشته از خاندان سلطنتی بریتانیا کناره گیری کرده و به آمریکا مهاجرت کردند تا دور از تشریفات و به شیوه ای که دوست دارند زندگی کنند اما خبرهایی که در این برهه از این زوج سلطنتی در رسانه ها منتشر شد نشان داد که این دو نفر چندان هم دوست ندارند دور از دید رسانه ها باشند. به همین بهانه نگاهی می اندازیم به ۹ حقیقت جالب در مورد مگان مارکل عروس ملکه بریتانیا.

مگان مارکل، عروس جدید خاندان سلطنتی بریتانیا پیش از ازدواج با پرنس هری، نوه ی ملکه ی انگلستان عمده ی شهرتش را از بازی در سریال امریکایی «دادخواست ها» (Suits) کسب کرده بود. اما حالا ازدواج او با عضوی از خاندان سلطنتی، مارکل را در صدر اخبار قرار داده است. در ادامه به حقایقی جالب درباره ی زندگی او می پردازیم.

۱- خانواده و تحصیلات

مگان مارکل در کنار مادرش

مگان مارکل در سال ۱۹۸۱ در شهر لس آنجلس متولد و در همانجا بزرگ شد. مادر افریقایی-امریکایی تبار او مربی یوگا بود و پدر او هم که اصلیتی دانمارکی-ایرلندی دارد مدیر فیلمبرداری بود. او در یک کالج دخترانه ی کاتولیک تحصیل کرد و بعد از آن در سال ۲۰۰۳ از دانشگاه نورث وسترن در رشته ی تئاتر و روابط بین الملل فارغ التحصیل شد.

۲- کشف اتفاقی

این هنرپیشه ی تلویزیونی، در جریان یک مهمانی کشف و بعد از آن به شکل غیر منتظره ای کار بازیگری را شروع کرد. جریان از این قرار بود که یکی از دوستان مگان یک کپی از یکی از فیلم های دوران کالج مگان را به یک کارگردان نشان داد و او که تحت تأثیر بازی مگان قرار گرفته بود به او توصیه کرد در لس آنجلس بماند و به دنبال حرفه ی بازیگری برود. او در سال ۲۰۰۲ اولین تست بازیگری اش را برای یک نقش مهمان در سریال «بیمارستان عمومی» (General Hospital) انجام داد.

۳- مدلی که تنها کارش نگه داشتن یک کیف بود

مگان مارکل پیش از بازی در سریال «دادخواست ها» و کسب شهرت، مجبور بود برای تأمین هزینه های زندگی اش تلاش زیادی کند. یکی از کارهایی که او انجام می داد حضور در یک مسابقه ی تلویزیونی به نام «Deal or No Deal» به عنوان یک مدل بود که تنها وظیفه اش نگه داشتن یک کیف بود. مگان در این باره می گوید: «زمانی که مشغول تست های بازیگری بودم، این کار را فقط برای تأمین هزینه های زندگی ام انجام می دادم.» او که در آن زمان در سفارت امریکا در آرژانتین مشغول به کار بود می گوید: «از سفارت امریکا در آرژانتین به این برنامه می رفتم. قطعا تجربه ی آموزنده ای برایم بود و به من کمک کرد که متوجه شوم انجام چه کاری برایم اولویت دارد.»

۴- استعداد پنهان

دستنوشته ای از مگان مارکل

مگان پیش از آنکه حرفه ی بازیگری را شروع کند، به کار خوش نویسی مشغول بود. او در اینباره می گوید: «من قبلا برای کارت دعوت عروسی ها و مراسم های مختلف کار خوش نویسی انجام می دادم. آن زمان مشغول تست های بازیگری بودم و این کار در واقع برایم یک شغل جانبی بود. به نظرم این کار یک مهارت هنری است که در حال از بین رفتن است. وقتی توانستم برای اولین تست بازیگری ام وقت بگیرم، پدرم برایم نامه ای نوشت که هنوز آن را دارم. وقت گذاشتن برای استفاده از قلم و کاغذ واقعا ایده ی خاصی است.»

۵- زندگی عاشقانه

مگان مارکل در کنار همسر اولش

مگان در سال ۲۰۱۱ با ترور انگلسون، تهیه کننده ی فیلم ازدواج کرد و آن ها در سال ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شدند. این زوج در سال ۲۰۰۴ با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۱۰ نامزد کردند. بعد از این جدایی، مگان با روری مک لوری، بازیکن گلف و سپس کوری ویتیل، آشپز مشهور کانادایی رابطه داشت.

۶- شغل سیاسی

مارکل پیش از شروع حرفه ی بازیگری، شغلی در حوزه ی سیاست داشت.او که بعد از پایان سال سوم دانشگاه، در سفارت امریکا در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین مشغول به کار شده بود در اینباره می گوید: «تا سال سوم دانشگاه بیشتر پول هایم را خرج کرده بودم، بنابراین برای کارآموزی در سفارت امریکا در بوینس آیرس درخواست کار دادم و در نهایت چند ماهی را در آنجا کار کردم.»

۷- سرگرمی ها

مگان مارکل شیفته ی آشپزی و سفر کردن است. او در اینباره می گوید: «بیشتر سفرهای اخیرم در چند سال گذشته دوچرخه سواری دور ویتنام، اردو زدن در نیوزلند و سفر به ساحل کروشا و جزایر آن منطقه بوده است. همیشه مسیرهای سخت را دوست داشته ام.»

۸- وبسایتی برای سبک زندگی

مگان مارکل وبسایتی به نام TIG در حوزه ی سبک زندگی داشت که در آن درباره ی غذاها، سفر، مد و زیبایی می نوشت. او در مصاحبه ای درباره ی آن گفته بود: «این وبسایت برای من حکم یک گفتگو بین دوستان را دارد. ارتباط با طرفدارها و به اشتراک گذاشتن تجربه هایم را دوست دارم. این روزها چیزهای زننده در فضای اینترنت زیاد است، به همین خاطر سعی کرده ام فضای مثبت و امیدوارکننده ای به وجود آورم تا الهام بخش مخاطب باشد و او را به چیزی ترغیب کند که باعث پیشرفت و قدرت گرفتن او می شود.» مارکل بعد از شروع رابطه اش با پرنس هری وبسایتش را بست.

۹- فعالیت های بشر دوستانه

مگان مارکل فعالیت های بشر دوستانه هم داشته است. در سال ۲۰۱۶، او به عنوان سفیر بین المللی سازمان چشم انداز جهانی کانادا (World Vision Canada) برای کمپین آب پاکیزه به کشور افریقایی رواندا سفر کرد. او همچنین به عنوان یک حامی در سال ۲۰۱۴ برای کمپین برابری جنسیتی نهاد امور زنان سازمان ملل فعالیت می کرد و در همان سال هم سفری به افغانستان داشت. علاوه بر این، مارکل از مشاوران خیریه ی بین المللی دنیای جوان (One Young World) است. او سخنرانی هایی هم درباره ی برابری جنسیتی و برده داری مدرن در سال ۲۰۱۴ در دوبلین و در سال ۲۰۱۶ در اوتاوا داشت.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 3 / 5. تعداد رای: 2

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو