باز شدن اولین هتل فضایی تا سال ۲۰۳۰

باز شدن اولین هتل فضایی تا سال ۲۰۳۰


منبع: روزیاتو

77

1399/12/19

18:12


تاکنون هتل‌های فضایی از آن دست مواردی بودند که همیشه آن‌ها را در فیلم‌های علمی-تخیلی دیده بودیم. اما یک کمپانی اقدام به تبدیل کردن این رویا به حقیقت کرده است. کمپانی سازنده سازه‌های فضایی The Gateway به تازگی ویدئویی از چیزی که انتظار می‌رود در این هتل باشد منتشر کرده است. در ساخت این هتل از اتاق‌های مجلل، رستوران، سالن بدنسازی و حتی محل برگزاری رویدادهای ورزشی و کنسرت هم استفاده شده است.

هتل فضایی

این هتل یک استراحتگاه بزرگ دارد که در آن صندلی‌هایی قرار داده شده تا مردمی که به آنجا می‌روند بتوانند با خیال راحت به تماشای منظره پیرامون و مخصوصا کره زمین بپردازند و لذت ببرند. اتاق‌های این هتل تمام خصوصیت‌هایی که از یک هتل مجلل انتظار می‌رود را دارد. تخت‌های دونفره، حمام اختصاصی و همچنین پنجره‎‌هایی برای تماشای منظره بیرون. ایده ساخت همچین هتلی این است که توریست‌های فضایی بتوانند زندگی در یک ایستگاه فضایی بزرگ و با نیروی جاذبه کم را در یک هتل مجلل تجربه کنند. حتی در این هتل ویلاهای مجللی برای کسانی که مشتاق تجربه موارد خاص هستند وجود دارد.

هتل فضایی

این سازه غول‌پیکر برای آن که بتواند جاذبه مصنوعی تولید کند پیوسته باید در حال چرخش باشد. به همین علت و به دلیل داشتن جاذبه، مسافران به راحتی قادر به راه رفتن و استفاده از توالت هستند. برنامه ریزی برای ساخت این هتل در سال‌های آینده شروع می‌شود و انتظار می‌رود که این هتل تا پایان دهه ساخته شود. هنوز برای برآورد هزینه‌های رفتن به این هتل زود است اما نمی‌توان انتظار داشت که هزینه اقامت در این هتل مانند هزینه هتل‌های روی زمین باشد. خبر خوبی که وجود دارد این است که حداقل تا موقع ساخت این هتل می‌توان از برخی مکان‌هایی که روی زمین با مضمون فضا ساخته شده‌اند استفاده کرد. مانند هتلی که در یکی از دیزنی لندها قرار دارد و مضمون آن فیلم‌های استار وارز است. مردم می‌توانند به کابین‌هایی که به شکل ایستگاه‌های فضایی است بروند و با برخی از کارکترهای مهم فیلم هم دیدار داشته باشند.

هتل فضایی

هتل فضایی

بیشتر بخوانید:

خرید پرواز چند ده میلیون دلاری فضاپیمای SpaceX توسط یک میلیاردر با اهداف خیریه

ساخت یک فیلتر برای گرفتن آب آشامیدنی از ادرار فضانوردان

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو