هجوم سلبریتی‌ها به سمت مجری‌گری/ از بهرام رادان و گلزار تا بنیامین بهادری

منبع: ایران آرت

137

1399/12/19

20:00


بنیامین بهادری با "میزبان" اجرا را تجربه کرده و بهرام رادان و محمدرضا گلزار هم در راه پلتفرم‌های آنلاین هستند. شهاب حسینی نیز این روزها برنامه "همرفیق" را در حال پخش دارد.

ایران آرت: مائده کاشیان در خراسان نوشت: طی سال‌های گذشته ،بعضی چهره‌ها به اجرای برنامه ‌در فضای مجازی و نمایش خانگی روی آورده‌اند و حضور بازیگران در مقام مجری در فضای مجازی یا نمایش خانگی اتفاق جدیدی نیست، اما این روزها شاهد موج جدید حضور بازیگران در برنامه‌های اینترنتی هستیم. به تازگی بنیامین بهادری با ویژه‌برنامه "میزبان" اجرا را تجربه کرده، شهاب حسینی برنامه "همرفیق" را در حال انتشار دارد و بهرام رادان و محمدرضا گلزار هرکدام با برنامه جدیدی در راه نمایش خانگی هستند.

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری خیلی قبل‌تر از ویژه برنامه "میزبان"، قصد داشت وارد عرصه اجرا شود. سال 97 خبری درباره اجرای این خواننده در برنامه تلویزیونی "تب تاب" منتشر شد، اما در نهایت این برنامه با اجرای باربد بابایی روی آنتن رفت. این اتفاق باعث نشد که بهادری از تصمیم خود برای اجرا در تلویزیون صرف نظر کند. اردیبهشت سال 98 خبر رسید که این خواننده، اجرای برنامه "ماه ماه" ویژه لحظات افطار را برعهده گرفته، اما این برنامه هم پخش نشد و دلیل آن مخالفت معاون سیما با اجرای سلبریتی‌ها اعلام شد. به این ترتیب، دومین تلاش بهادری برای تجربه اجرا هم ناکام ماند. این خواننده امسال با برنامه "میزبان" که ویژه روز مادر از طریق روبیکا منتشر شد، موفق شد اجرا را تجربه کند. او در این برنامه، میزبان چهره‌های مشهور بود. اما بنیامین نتوانست اجرای گرم و خوبی داشته باشد و در خوش‌بینانه‌ترین حالت صرفا یک میزبان معمولی برای چهره‌ها بود.

بهرام رادان

بهرام رادان از جدیدترین چهره‌هایی ا‌ست که قصد دارد برای اولین‌بار اجرای یک برنامه اینترنتی را تجربه کند. او تا به حال، جز اجرای افتتاحیه سی‌وچهارمین جشنواره فجر و مراسم حراج آثار هنرهای تجسمی "خانه خوبان"، تجربه‌ای جدی در این زمینه نداشته است. علاوه بر این، اجرای برنامه گفت‌وگومحور با اجرای چنین مراسمی بسیار متفاوت است، به این ترتیب حضور او در نمایش خانگی به عنوان مجری، تجربه متفاوت و ویژه‌ای برای این بازیگر خواهد بود. هنوز جزئیات  رسمی درباره این برنامه منتشر نشده، اما طبق خبری که رسانه سینما ایده‌آل منتشر کرده، ظاهرا گفت‌وگومحور است و از طریق فیلیمو منتشر خواهد شد. رادان به تازگی ویدئویی را منتشر کرده که در اتاق گریم دیده می‌شود. او در توضیح پست نوشته: "به زودی با اتفاقات هیجان‌انگیز مهمون خونه‌هاتون میشم" و صحت خبر اجرایش را تایید کرده است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بعد از تجربه ناموفق اجرای مسابقه "برنده باش"، بار دیگر ریسک اجرای یک مسابقه را پذیرفته است. فارغ از این که "برنده باش" از سوی مراجع و رهبر انقلاب مصداق شبه بخت آزمایی شناخته و در نهایت از کنداکتور حذف شد، محمدرضا گلزار در این مسابقه نتوانست توانایی خود را به عنوان یک مجری نشان بدهد. هرچند که جایگاه او به عنوان ستاره سینما و حضورش در تلویزیون، برای جلب توجه مخاطبان کافی بود و این مسابقه بینندگان زیادی داشت، اما عملکرد گلزار در جایگاه مجری موفق نبود. اکنون او پس از گذشت یک سال از "برنده باش" با مسابقه جدیدی به نام "هفت خان" به اجرا بازگشته است. بنابر خبری که هفت صبح منتشر کرده، این برنامه نوروز رونمایی خواهد شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو