فر کردن مو با اسپری نمک با آموزش ساده

فر کردن مو با اسپری نمک با آموزش ساده


منبع: آرگا

99

1399/12/19

23:56


در این مطلب روش فر کردن مو با اسپری نمک و نحوه ساخت اسپری نمک را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید.

فر کردن مو با اسپری نمک با آموزش ساده

فر کردن مو با اسپری نمک از انواع روش های آسان و کاربردی می باشد و شما می توانید بدون صرف هزینه اضافی روی سطح موهایتان فر درشت و ریزی را ایجاد نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید.

آموزش ساده فر کردن مو با اسپری نمک

ابتدا وسایل مورد نیاز برای تهیه اسپری نمک را آماده کنید سپس به کمک روشی که در ادامه مطلب ذکر می شود به فر موهای خود بپردازید. در مطالب قبلی با فر کردن موها به کمک چنگال در خدمت شما بودیم در ادامه با نحوه فر کردن موها به کمک اسپری نمک در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

فر کردن مو با اسپری نمک

وسایل مورد نیاز برای ساخت اسپری نمک

  • آب پاش
  • آب گرم : یک فنجان
  • یک تا دو قاشق چایخوری نمک دریایی
  • روغن نارگیل و آرگان و روغن زیتون و جوجوبا : از هر کدام یک قاشق چایخوری ( در صورت تمایل می توانید از دو تا از این روغن ها به میزان یکسانی استفاده نمایید).
  • ژل مرطوب کننده مو
  • اسانس : چند قطره

وسایل لازم برای فر کردن مو

نحوه استفاده از اسپری نمک

ابتدا موهایتان را به کمک شامپو بشویید بهتر است در صورت امکان در زمان شستشو موها از نرم کننده استفاده نمایید. آب اضافه موها را به کمک حوله تمیزی بگیرید ولی موهایتان را به صورت کامل خشک نکنید سپس به کمک شانه ای دندانه دار موهای مرطوب تان را شانه بزنید. استفاده از این روش باعث می شود تا تار موهای شما با اندازه ای یکسان از یکدیگر جدا شوند و بعد از استفاده از اسپری نمک موهایتان حالت زیبایی را به خوبی بگیرند.

اسپری نمک را به همه قسمت های موی خود اسپری نمایید و اجازه دهید تا موهایتان به تدریج حالت موجدار و زیبایی را به خود بگیرند و بعد از اسپری کردن نیز به موها دست نزنید.

فر کردن موها با روش هایی جالب

اگر موهای شما نازک و لخت می باشد بهتر است قبل از خواب موها را بشویید سپس اسپری نمک را روی موهایتان بزنید و موها را ببافید و بافت موی خود را باز کنید تا موها مواج تر به نظر برسند.

اگر موهای شما به صورت طبیعی دارای فر می باشد و تمایل دارید فر موهایتان را منظم نمایید باید هر بخش از موها را اسپری نمایید و قسمت جدا شده را سشوار بکشید. سپس هر قسمت از موها را دور خودش بپیچید و روی سر به کمک سنجاق مو محکم نمایید. سشواری کلی روی موها بگیرید و لا به لای موهایتان را اسپری بزنید.

آموزش فر کردن موها با اسپری نمک

اگر موهای شما نازک و موج دار می باشد می توانید از اتو فر کننده مو برای حجم دادن به موهای خود استفاده نمایید سپس سر خود را رو به قسمت پایین بگیرید و موهایتان را پریشان کنید و ریشه موها را به کمک دست به هم بزنید و در همین حالت از اسپری نمک استفاده کنید و موهایتان را به کمک باد خنک سشوار خشک نمایید. فر موهایتان را حالت دهید ولی نباید آن ها را شانه بزنید.

آموزش فر کردن مو با اسپری نمک

در این بخش از آرایش مو با آموزش فر کردن موها به کمک اسپری نمک در خدمت شما عزیزان بودیم همانطور که مشاهده کردید به کمک این روش می توانید روی سطح موهای خود فر زیبایی را ایجاد کنید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو