کنسول پلی‌استیشن ‌۵ با خنک‌کننده مایع!

کنسول پلی‌استیشن ‌۵ با خنک‌کننده مایع!


منبع: برترین ها

118

1399/12/20

08:06


در حالی که در روز‌های اخیر تاریخ معرفی PS۵ Slim بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است، ساخت یک پلی استیشن ۵ ماد شده با خنک کننده‌های مایع که اثری حیرت انگیز و جذاب برای دنیای گیمر‌ها است.

شهر سخت‌افزار: در حالی که در روزهای اخیر تاریخ معرفی PS5 Slim بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است، ساخت یک پلی استیشن 5 ماد شده با خنک کننده‌های مایع که اثری حیرت انگیز و جذاب برای دنیای گیمرها است.

کنسول PlayStation ۵ با خنک‌کننده مایع!

یک ماد کننده خلاقه به سراغ کنسول نسل نهمی PlayStation 5 رفته است؛ وی با در اختیار گرفتن یک کنسول PS5 کابینت آن را باز کرده و با قطعات سفارشی تغییراتی در آن ایجاد کرده است. وی خنک کننده بادی سونی را بیرون آورده و آن را با یک خنک کننده مایع جایگزین کرده است.

کنسول PlayStation ۵ با خنک‌کننده مایع!

بسیاری از کاربران نگران از خنک کننده کنسول PS5 هستند که در دراز مدت قادر به انجام وظایف خود نبوده و کنسول آنها را با مشکلاتی مواجه سازد. در نتیجه این کنسول ماد شده می‌تواند برای آنها بسیار جذاب باشد. این طراح ویتنامی ویدیویی را از عملکرد خود در یوتیوب منتشر کرده است که جزئیات کنسول اختصاصی خود را شرح داده است.

کنسول PlayStation ۵ با خنک‌کننده مایع!

این طراح پس از ساخت کنسول اختصاصی PS5 خود با خنک کننده مایع، اعلام کرده است که به زودی اقدام به فروش مدل‌های مشابه خواهد کرد. یعنی بنا بر سفارش کاربران، با صرف هزینه‌های بیشتر، آنها صاحب کنسول پلی استیشن 5 با خنک کننده مایع و طراحی منحصر به فرد می‌شوند. حال باید دید که آیا این مسئله از نظر حقوقی می‌تواند پای سونی را به داستان باز کرده و یا ساخت کنسول‌های ماد شده و فروش آنها مشکلی نخواهد داشت.

کنسول PlayStation ۵ با خنک‌کننده مایع!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو