طراحی داخلی خانه ۵۵ متری رویایی و مدرن و تصاویر از زوایای مختلف آن

طراحی داخلی خانه ۵۵ متری رویایی و مدرن و تصاویر از زوایای مختلف آن


منبع: دکوراسیون

212

1399/12/20

12:44


طراحی خانه 55 متری

امروزه خانه ها در متراژهای کوچک ساخته می شوند و اغلب افرادی که در خانه های آپارتمانی زندگی می کنند به دنبال راهی برای ایجاد فضایی دلباز و بزرگ تر در منزل خود هستند. اگر شما نیز در آپارتمانی کوچک تر از ۶۰ متر مربع زندگی می کنید بهتر است برای دیزاین داخلی منزل تان از انواع ایده های کاربردی برای طراحی خانه ۵۵ متری الگوبرداری نمایید.

طراحی خانه ۵۵ متری با ایده های کاربردی

زندگی در خانه های آپارتمانی کوچک دشوار است و اغلب افرادی که در خانه های کوچک زندگی می کنند دارای این تصور هستند که دکوراسیون داخلی این خانه ها را نمی توان بدرستی طراحی کرد در صورتی که این تصور نادرست می باشد و اگر از ترفندهایی کاربردی استفاده شود فضای خانه های آپارتمانی نیز جذاب و متفاوت به نظر خواهند رسید.

دیزاین خانه 55 متری

دیزاین خانه ۵۵ متری برای همه قسمت های مختلف منزل

در طراحی این خانه آپارتمانی از ترکیب رنگ نارنجی با رنگ های خنثی استفاده شده است که استفاده از رنگ نارنجی باعث شده است تا فضای منزل پر انرژی به نظر برسد. ترکیب رنگ نارنجی و خاکستری در فضای اتاق نشیمن محیطی جذاب و برجسته را ایجاد کرده است و قرار دادن مبلی با رنگ خنثی باعث شده است که تعادل در دکوراسیون منزل کوچک رعایت شود. استفاده از پانل های چوبی نیز باعث شده است تا فضای نشیمن دلنشین و صمیمی تر به نظر برسد همچنین برای طراحی نورپردازی منزل نیز از لامپ های ال ای دی استفاده شده است.

فضای بین آشپزخانه و نشیمن در این خانه آپارتمانی توسط میز نهار خوری ۴ نفره از یکدیگر جدا شده و میز ناهارخوری و صندلی ها دارای طراحی ساده و در عین حال مدرنی هستند. در قسمت ورودی منزل نیز کمد دیواری به چشم می خورد که از فضای این کمد برای قرار دادن وسایل مورد نیاز استفاده می شود و کمد دیواری باعث خلق فضایی کاربردی در ورودی منزل شده است.

اجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل 55 متری

طراحی خانه 55 متری

دکوراسیون شیک خانه 55 متری

دکوراسیون منزل

دکوراسیون نشیمن

  

طراحی دکوراسیون خانه 55 متری

اتاق خواب دارای فضایی کوچک و در عین حال کاربردی می باشد و فضای بین اتاق خواب و نشیمن توسط درب کشویی از یکدیگر جدا شده است و همین امر باعث شده تا فضایی پرت برای باز و بسته شدن درب اتاق ایجاد نشود.

دکوراسیون زیبا و کاربردی خانه 55

دکوراسیون شیک اتاق خواب

در اتاق خواب کودک نیز از یک یک طرح کیهانی برای تزیین دیوارها استفاده شده است که این طرح کیهانی دارای ترکیب رنگ های طلایی و مشکی می باشد همچنین قسمتی از اتاق کودک به فضای مطالعه اختصاص داده شده است.

دکوراسیون منزل 55 متری

دکوراسیون اتاق خواب کودک

  

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

طراحی داخلی خانه 55 متری

سرویس بهداشتی یکی دیگر از بخش های منزل است که برای طراحی داخلی این بخش از وان و قفسه دیواری استفاده شده و همچنین سرویس بهداشتی دارای رنگی تیره می باشد که طراحی نورپردازی خاص باعث شده تا فضای این بخش از منزل ایده آل و کاربردی تری به نظر برسد.

دکوراسیون منزل 55 متری

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

دکوراسیون سرویس بهداشتی

صندلی ها و قفسه دیواری و کباب پز نیز باعث شده اند تا بالکن دارای فضایی دنج و جذاب باشد همچنین بالکن به وسیله گیاهان و گل های سرسبز و زیبا تزیین شده است و گیاهان باعث خلق فضایی شاداب و پرانرژی در بالکن شده اند.

 

دکوراسیون بالکن

دیزاین داخلی بالکن

دومین خانه آپارتمانی ۵۵ متری واقع در مسکو می باشد که برای طراحی داخلی آن از تناژهای مختلف رنگ آبی و خاکستری شده است همچنین برای تزیین این آپارتمان کوچک از گیاهان و آکواریوم استفاده شده است و وجود گیاهان باعث خلق فضایی سرسبز در این آپارتمان بی نظیر شده است.

طراحی شیک خانه 55 متری

طراحی زیبا و خاص خانه آپارتمانی

طراحی خانه شیک و 55 متری

طراحی دکوراسیون منزل 55 متری

دکوراسیون داخلی خانه 55 متری

طراحی خانه 55 متری

دکوراسیون شیک خانه 55 متری

دکوراسیون بالکن

در طراحی قسمت های مختلف نظیر سرویس بهداشتی و اتاق خواب از پانل های چوبی استفاده شده است که این پانل ها باعث ایجاد فضایی صمیمی و کاربردی در اتاق های منزل شده اند.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

دکوراسیون داخلی خانه 55 متری

دکوراسیون شیک منزل

طراحی داخلی اتاق خواب کوچک

طراحی نورپردازی این متزل آپارتمانی کاربردی و بی نظیر است و برای ایجاد نورپردازی از لامپ های ال ای دی استفاده شده است همچنین در قسمت های مختلف منزل نظیر اتاق خواب و سرویس بهداشتی و … نور مخفی به چشم می خورد.
 

طراحی خانه 55 متری

نورپردازی منزل 55 متری

طراحی نورپردازی سرویس بهداشتی

در این مطلب توجه شما را به انواع ایده ها برای دیزاین داخلی خانه ۵۵ متری جلب کردیم که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید فضایی بی نظیر و متفاوت را در خانه کوچک و آپارتمانی خود ایجاد کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو