کاردستی چوبی ساده برای کودکان با خلاقیت های جالب

کاردستی چوبی ساده برای کودکان با خلاقیت های جالب


منبع: آرگا

731

1399/12/20

13:28


اگر می خواهید در دادن ایده به کودکان برای ساختن کاردستی های متنوع و خلاقانه کمک کنید، اشکال متنوع کاردستی چوبی را در این بخش ملاحظه کنید. و از این ایده های جالب و خلاقیت های چوبی متفاوت نهایت بهره را ببرید.

کاردستی چوبی ساده برای کودکان با خلاقیت های جالب

ساختن وسایل خلاقانه و تزیینی از جمله فعالیت های محبوب دوران کودکی محسوب می شود که می توان میزان خلاقیت و هوش کودکان را به وسیله آن سنجید. ساخت وسایل چوبی از جمله کاردستی های زیبایی می باشد که می توان با کمترین هزینه و ساده ترین روش آن را ساخت.

ساخت کاردستی چوبی با ایده های جدید

کاردستی اگر به عنوان یک فعالیت مورد استفاده قرار گیرد هم می تواند یک تفریح مناسب برای کودکان باشد و هم جنبه آموزشی دارد. بسیاری از کودکان با داشتن ایده های فراوان در ساختن کاردستی، کاردستیهای جالبی ارائه می دهند و این ایده ها خبر از ذهن فعال آن ها می دهد.

کاردستی چوبی

ساخت لانه پرنده با چوب

کاردستیهای خوب امکان ارائه نبوغ برای کودک را فراهم می‎آورد. کودکان با داشتن چندین چوب کبریت یا چند چوب بستنی می دانند چگونه انواع کاردستی با چوب کبریت و یا کاردستی با چوب بستنی را تهیه کنند.

چوب از جمله فرآورده های طبیعی است که برای ساختن بسیاری از ماکت ها، اسباب بازی ها، دکورها و کاردستیها مورد استفاده قرار می گیرد. طرح های بسیار زیادی را می توان بر روی چوب ایجاد کرد و اشکال متنوع می توان با چوب درست کرد.

کاردستی

پل چوبی

مکعب چوبی

مکعب چوبی

کاردستی چوبی

ساخت جامدادی و دکور با چوب

دکور چوبی

ساعت چوبی به همراه دکور

از اشکال متنوع چوبی مانند چوب بستنی، چوب کبریت و .. به راحتی در محیط پیرامون یافت می شود و  با مقداری چسب می توان مجموعه چوب کبریت ها را به شکل یک گل یا برگ در کنار هم قرار دارد.

ساخت کاردستی با چوب کبریت

ساخت برگ با چوب کبریت های نیمه سوخته

ساخت کاردستیهای زیبا با چوب بستنی

در ساختن کاردستیهای چوبی خانه می توان چوب بستنی را به کار برد. این نوع خلاقیت در در نهایت سادگی بسیار زیبا و جذاب است. چوب بستنی را کنار هم فرار می دهیم و آن را با مفتول سیمی با مقداری چسب محکم می کنیم. چوب های بستنی را با چسب کنار همدیگر قرار می دهیم و بعد از آن این صفحه بهم چسبیده شده را برمی گردانیم و حال چند چوب بستی با جهت مخالف یعنی افقی برای محکم تر شدن چوب بستنی ها کنار یکدیگر می چسبانیم. برای ساخت پنجره نیز چوب بستنی را باریک تر در نظر می گیریم.

خانه چوبی

ساخت خانه با چوب بستنی

کاردستی چوب بستنی

مدل جدید ساخت خانه با چوب

خانه چوبی

ساخت کاردستی خانه زیبا با چوب بستنی

کاردستی چوبی قایق

مدل زیبای کاردستی قایق

عروسک چوبی

ساخت عروسک زیبا با چوب بستنی

مثلا به کمک چند چوب بستنی و یک دکمه به راحتی می توان یک هواپیما درست کرد.

کاردستی ساده

هواپیما چوبی

ساخت پازل حیوانات با چوب

برای صاف و صیقلی کردن سطوح چوب می توانید از سمباده استفاده کنید و قسمت های داخلی و خارجی چوب را فرم دهید و صاف کنید. مثلا ساختن شکل حیوانات که شبیه یک پازل است، به همین صورت ساخته می شود. برای ساختن کار دست ساز چوبی پازل حیوانات، قالب مورد نظر را بر روی چوب می گذاریم و شکل مورد نظر را به وسیله اره برقی می بریم. بعد سطوح برجسته آن را با سمباده صاف می کنیم و فرم می دهیم.

پازل چوبی

کاردستی دکور چوب

کاردستی از جنس چوب

گربه چوبی

در ادامه ساخت کار دست ساز با چوب می توانید شکل مورد نظر را رنگ کنید و برای اضافه کردن چشم و … بر روی آن نقاشی کنید یا به کمک دریل می توانید فضایی را به عنوان چشم قرار داد. در این صورت ماکت و پازل شما زنده تر جلوه می کنید.

کاردستی از جنس چوب

ساخت ابزار نجاری با چوب

کاردستی ساده

ساخت لانه پرنده با تکه های چوب

ساخت کاردستی با سمباده

خلاقیت با چوب برای ساخت واگن قطار

کاردستی ساده

مدل قلب ساخته شده از چوب

 

کاردستی ساده

خلاقیت با چوب برای ساخت قاشق چوبی

جعبه چوبی ساده

ساخت جعبه چوبی ساده و زیبا

کاردستی از جنس چوب

ساخت اسلحه با چوب

کاردستی از جنس چوب

مدلهای جدیدتری از خلاقیت با چوب بستنی

انواع خلاقیت و هنر دستی بری استفاده های کاربردی و تزئینی با استفاده از چوب وجود دارد، در تصاویر بالا نمونه های متنوعی از انواع کار دست ساز با چوب را به اشتراک گذاشته ایم که با کمی دقت و حوصله به راحتی می توانید الگوی ساخت آنها را بدست آورید، استفاده از چوب بستنی برای ساخت کاردستیهای زیبا و تزئینی ایده پرکاربرد و فوق العاده جذابی است که به روشهای متنوع و مختلفی می توانید انجام دهید، در ادامه تصاویر جدید و زیبایی از انواع خلاقیت با چوب بستنی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم تماشای آنها برای شما جذاب باشد و بتوانید برای ساخت کاردستیهای زیبا در منزل الگو بگیرید.

مدلهایی از خلاقیت چوبی

همانطور که گفتیم؛ ایده های متنوع زیادی برای انواع خلاقیت و ساخت کار های تزئینی زیبا با استفاده از چوب بستنی و بسیاری دیگر از وسایل دورریختنی وجود دارد؛ ساخت جعبه با چوب بستنی، ساخت تابلوهای زیبا، ساخت جامدادی، ایده های ساخت جا شمعی، اسباب بازی و بسیاری دیگر از وسایل کاربردی و تزئینی دیگر نمونه هایی از خلاقیت با چوب بستنی می باشند که می توانید بعد از تماشای تصاویر ایده درست کردن این کاردستیهای زیبا را بدست آورده و در منزل ضمن ایجاد سرگرمی وسایل کاربردی و تزئینی زیبا بسازید.

ایده خلاقیت چوبی

عکس خلاقیت چوبی

تصاویری از خلاقیت چوبی

خلاقیت چوبی زیبا

مدل خلاقیت چوبی

انواع خلاقیت چوبی

هنردستی زیبای چوبی

هنردستی چوبی جدید و زیبا

ساخت کاردستی چوبی

مدل هنردستی چوبی

هنردستی چوبی کودکانه

مدل کاردستی چوبی

هنردستی چوبی خلاقانه

هنردستی چوبی و زیبا

هنردستی چوبی و کاربردی

هنردستی چوبی

عکس کاردستی چوبی

کاردستی های زیبا و جالبی را می توان با استفاده از چوب و البته داشتن ابزار اولیه ساخت و گاهی با همین ابزار ساده و پیش پا افتاده می توان وسایل جالبی با چوب ساخت. امیدوارم این مطلب مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو