زمان اعمال نرخ جدید کرایه‌ها در ۱۴۰۰

منبع: برترین ها

109

1399/12/20

14:00


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: ‌در صورت تأیید هیأت تطبیق فرمانداری، نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت ۱۴۰۰ اعمال می‌شود.

فارس نوشت: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: ‌در صورت تأیید هیأت تطبیق فرمانداری، نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت ۱۴۰۰ اعمال می‌شود.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، درباره افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو در پایتخت اظهار داشت: از ابتدای سال ۲۰ ایستگاه مترو در تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به زودی ۴ ایستگاه نیز به مجموع ایستگاه‌های قبلی افزوده خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: در هفته پایانی سال ۹۹، ایستگاه‌های شهید ستاری، شهید اشرفی اصفهانی، یادگار امام(ره) و ایستگاه تربیت مدرس راه‌اندازی می‌شود و تا ابتدای اردیبهشت سال ۱۴۰۰ نیز ۴ ایستگاه دیگر به مجموع ایستگاه‌ها افزوده خواهد شد.

علیخانی درباره سرانجام نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: لایحه مربوط به نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی همراه با لایحه تصویب شده بودجه ۱۴۰۰ شهرداری جهت تأیید به هیأت تطبیق فرمانداری ارسال شده است و اگر در هیأت تطبیق ایرادی به آن گرفته نشود، از اردیبهشت سال ۱۴۰۰ نرخ‌های جدید اعمال خواهد شد.

وی درباره اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه گفت: شورای شهر تهران در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیست و لغو یا ادامه اجرای آن منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو