راهنمای جامع سفر به کشور اوکراین و تخمین هزینه های سفر

راهنمای جامع سفر به کشور اوکراین و تخمین هزینه های سفر


منبع: آرگا

93

1399/12/20

21:07


سفر به کشور اوکراین با تجربه های بسیار ویژه ای برای علاقه مندان همراه است در این کشور گردشگران می توانند از مکان های دیدنی بسیار زیبایی دیدن کنند و تجربه های ویژه ای را از سفر خود به این مناطق داشته باشند. با توجه به اینکه هزینه های سفر به این کشور پایین است این امکان وجود دارد تا یک سفر خاطره انگیز با هزینه هایی کم داشته باشید.

راهنمای جامع سفر به کشور اوکراین و تخمین هزینه های سفر

اوکراین یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا ست این کشور با توجه به هزینه های مناسبی که برای سفر دارد می تواند یکی از مکان های مناسب برای گردشگران باشد هزینه سفر به این کشور به  نسبت دیگر کشورها بسیار ارزان است به همین دلیل هر ساله گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند. با توجه به اینکه هزینه های سفر به این کشور می تواند برای افراد متفاوت باشد ما میانگینی از هزینه های جاری در سفر به این کشور را تخمین زده ایم که این امکان را به شما می دهد تا با یک برنامه ریزی دقیق تر به این کشور سفر کنید. گردشگران با توجه به سلیقه و ذائقه های مختلفی که دارند در طی سفر می توانند هزینه های متفاوتی نیز داشته باشند طبیعتا هزینه های اقامت در هتل های لاکچری و هتل های سطح پایین متفاوت خواهد بود و شما اگر قصد دارید سفری کم هزینه به این کشور داشته باشید باید در هتل های سطح متوسط و رستوران های متوسط استفاده کنید به یاد داشته باشید که این هتل ها و رستوران ها امکانات مدرن و به روی را در اختیار گردشگران قرار می دهند و با وجود هزینه های پایینی که دارند امکانات مناسبی نیز ارائه می دهند. همچنین هزینه ها تفریح و گشت و گزار در این کشور نیز متفاوت خواهد بود و یکی از مهم ترین هزینه های جاری در سفر به این کشور است که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

هزینه های سفر به کشور اوکراین:

هزینه های سفر شامل چه مواردی هستند؟ هزینه های ویزا، رزرو بلیط هواپیما، هزینه های حمل و نقل، هزینه های اقامت در هتل، هزینه های تفریح، خورد و خوراک و هزینه های خرید از مهم ترین هزینه های جاری در طی این سفر هستند. با تخمین این هزینه ها می توانید برنامه ریزی بهتری برای سفر به این کشور داشته باشید.

ویزای اوکراین

هزینه دریافت ویزا:

یکی از هزینه های جاری برای سفر به این کشور هزینه دریافت ویزای توریستی برای این ایرانیان ۱۳۰ دلار است با توجه به اینکه این کشور در میان کشورهای شینگن قرار ندارد هزینه ویزای توزیستی آن بالا است همچنین برای دریافت ویزای توریستی این کشور باید از نوع ویزای c استفاده کنید این ویزا کوتاه مدت است مدت زمان این ویزا ۹۰ روزه است و شما باید از طریق کنسولگری اقدام کنید. با توجه به اینکه مکان های دیدنی اوکراین بسیار زیبا و جذاب هستند هر ساله ویزای توریستی زیادی به این کشور صادر می شود.

هزینه بلیط:

یکی دیگر از هزینه های جاری برای سفر به  کشور اوکراینش هزینه بلیط هواپیما است برای آگاهی از میزان قیمت بلیط های هوایی به این کشور باید به سایت های هواپیمایی مراجعه کنید در این صورت می توانید قیمت روز این بلیط ها را مشاهده کنید. به طور میانگین هزینه های بلیط هواپیمایی به این کشور از ۵ میلیون تا ۸ میلیون است هزینه های این بلیط ها گاها متغییر خواهد بود.

گردش در اوکراین

هزینه هتل:

با توجه به نوع هتل ها و خدماتی که برای گردشگران ارائه می دهند هزینه های اقامت در هتل ها متفاوت است بهتر است پیش از سفر هتل خود را در این کشور رزرو کنید با توجه به سطح هتل ها می توان هزینه های مختلفی را در نظر گرفت هزینه اقامت در هتل های این کشور با توجه به سطح های مختلف آن شامل موارد زیر می باشد:

  • هتل های یک ستاره: ۲۰۰-۸۰۰ گریونا
  • هتل های دو ستاره: ۳۰۰-۲۵۰۰
  • هتل های سه ستاره: ۳۲۰-۲۷۰۰
  • هتل های چهار ستاره: ۴۰۰-۳۵۰۰
  • هتل های پنج ستاره: ۶۰۰-۸۰۰۰

هزینه های گردش به اوکراین

هزینه جاهای دیدنی:

بسیاری از مکان های دیدنی اوکراین برای گردشگران هزینه هایی را در نظر می گیرند شما برای بازدید از مکان های دیدنی این کشور باید هزینه هایی را پرداخت کنید با توجه به اینکه این هزینه ها چندان زیاد نیستند همه علاقه مندان می توانند از آن ها استفاده کنند اغلب این جاذبه ها مکان های تفریحی و فرهنگی هستند که هزینه هایی برای آن ها در نظر گرفته می شود به عنوان مثال پیچرسک لاورا کیف یکی از مکان های تفریحی ویژه افراد بزرگسال است که هزینه بازدید از آن ۲۵ تا ۵۰ گریونا می باشد. هزینه بلیط کلیسا ۲۵-۵۰ گریونا می باشد همچنین برای بازدید از دیگر مکان ها باید هزینه ای بین ۸-۳۶۰ گریونا را در نظر بگیرید هزینه شرکت در آکادمی های این کشور بسیار بالا است.

سفر به اوکراین

جاذبه های دیدنی اوکراین:

در سفر به اوکراین می توانید از جاذبه های بسیار زیبایی دیدن کنید این کشور یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری است که از جاذبه های زیادی برای علاقه مندان خود برخوردار می باشد سفر به این کشور با تجربیات ویژه ای همراه است زیرا می تواند با تاریخ و فرهنگ این کشور از نزدیک آشنا شوید. از مهم ترین مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری در این کشور می توان به میدان استقلال کیف، کلیسای جامع سنت جورج، منطقه اندریوسکی، پارک شهر اودسا، فروشگاه و هتل های آن اشاره کرد که از جذابیت های ویژه ای برخوردار هستند. مکان های دیدنی کیف از جذابیت های زیادی در این کشور برخوردار هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو