دانلود بازی Crypto Against All Odds v2.3.8.1 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Crypto Against All Odds v2.3.8.1 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

128

1399/12/21

00:48


بازی Crypto Against All Odds یک تجربه دفاع از قلعه است که با ادغام مفاهیم امنیتی بلاک چین در یک گیم‌پلی شیک و جذاب به شما ارائه شده است. شما در این بازی فرهنگ رمزنگاری را در یک اثر تجربه خواهید کرد و می‌توانید در قالب بازی، با مفاهیم آن آشنا شوید. بازی شما را در برابر باگ‌ها، هکرها، بدافزارها و دیگر حملات سایبری مرگ‌بار قرار می‌دهد و باید بتوانید با آن‌ها رقابت داشته باشید. شما تنها باید آرامش خود را حفظ کرده و بتوانید بهترین عملکرد خود را در بازی نشان دهید. بازی یک داستان تعاملی در اختیار شما قرار می‌دهد که در قالب فضای سایبرپانکی خواهد بود. شما متخصص امنیت بلاک چین و هک هستید و می‌توانید در ابتدای روزهای جهانی شدن بیت کوین، کارهای شگفت انگیزی را در این زمینه انجام دهید. شما در ابتدا تهدیدهایی را حس می‌کنید و می‌توانید آن‌ها را شناسایی کنید. این تهدیدات می‌توانند کل فضای رمزنگاری را به زیر بکشند.

Crypto: Against All Odds v2.3.8.1 PC-GOG

دانلود-بازی-Crypto-Against-All-Odds

در بازی Crypto Against All Odds باید با سایر کاربران انجمن هکاری داشته و بتوانید با ارتباط گیری صحیح، توطئه‌ی بزرگ را خنثی کنید. باید سعی داشته باشید که هویت آن‌ها را آشکار کرده و آرام آرام آن‌ها را از رده خارج کنید. در این بازی شما هویت اصلی خود را حفظ خواهید کرد و می‌توانید تنها روی آن‌ها رخنه داشته باشید. شما کلاه قرمزی بر سر دارید و نماد دفاع در برابر این حملات هستید. در این بازی نقش آفرینی، باید بتوانید خودتان را به یک کارشناس امنیتی تبدیل کرده و از تخصص خود برای ماموریت‌های خود استفاده کنید. حملات سایبری در لایه‌های مختلف انجام می‌شود و این شما هستید که با یک سری فعالیت جانبی می‌توانید به همه چیز تسلط پیدا کنید. سعی کنید ساختمان پایه خود را ایجاد کرده و از آن‌ها ماموریت‌های مرکزی خود را تشخیص دهید. شما باید حالت‌های جدید بازی را نیز باز کرده و بتوانید از تمام شانس خود برای مقابله با هکرها استفاده کنید.

info

Crypto: Against all odds is a tower defense game, where you take the role of a cybersecurity expert to fight against hackers and other blockchain threats in this cypherpunk interactive fiction. Combined with squad customization, base/tower building, and simulation. Defend the blockchain!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 (64-bit)

Processor: Intel i5+

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750

Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit)

Processor: Intel i5+

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 460 / Radeon HD 7800

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Crypto Against All Odds v2.3.8.1-GOG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو