دانلود بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

122

1399/12/21

01:16


بازی Monster Jam Steel Titans 2 دنیایی از کامیون‌های مختلف را برای‌تان خواهد داشت و می‌توانید از موارد بیشتری استفاده کنید. شما وارد دنیایی جهنمی می‌شود که کامیون‌های بزرگ، در رقابت با همدیگر برای کسب قهرمانی هستند. بازی دارای حالت‌های چندنفره و آنلاین جدید هست و می‌توانید از ۳۸ کامیون در ابتدایی‌ترین مراحل استفاده کنید. پنج دنیای جدید هم در بازی وجود دارد که همه‌ی آن‌ها را می‌توانید در رقابت‌های روباز در اختیار داشته باشید. دنیاهای جدید را کشف کرده و سعی کنید که جهان را گسترش دهید. با هر بار پیروزی، شما وارد مسیرهای جدیدی خواهید شد و در نهایت، ۱۲ استادیوم جدید بازگشایی می‌شوند. حالت‌ّای مختلف بازی با الهام‌ از مسابقات واقعی ساخته شده است و به‌همین دلیل هر رقابتی می‌تواند برای شما جذاب باشد.

Monster Jam Steel Titans 2 PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Monster-Jam-Steel-Titans-2

در بازی Monster Jam Steel Titans 2 می‌توانید یکسری مهارت‌های خاص را در رقابت استفاده کرده و به‌عنوان پاور، آن‌ها را روی رقیبان خود پیاده‌سازی کنید. گیم‌پلی بازی در نسخه‌ی دوم بهبود پیدا کرده است و یک‌سری پیشرفت هم در زمینه فیزیک شاهد هستیم. شما می‌توانید از مشاغل و اکتشافات خود لذت برده و کامیون‌هایی با پوسته‌های خاص را نیز دریافت کنید. این پوسته‌ها از نظر زیبایی شناسایی موردتوجه قرار دارند و بازیکنان خوش ذوق می‌توانند از آن‌ها برای طراحی بهتر کامیون خود استفاده کنند.

بدین ترتیب شما کامیون خاصی خواهید داشت که از کامیون‌های دیگر مجزا شده است و حس خوبی به شما خواهد داد. طبق معمول، گرافیک و موسیقی بازی نقشی اساسی در رقابت‌ها دارد و می‌توانید تجربه‌ای نوین در بازی داشته باشید. سرعت گیم‌پلی بازی نیز افزایش پیدا کرده است و بدین ترتیب شما چالش‌های بیشتری را در هر رقابتی شاهد خواهید بود. البته تمام مراحل بازی رقابتی نیستند و گاهی نیز باید یکسری معما در بازی حل کنید. معماهایی که حس و حال راندن را به شما داده و علاقه‌ی بیشتری را برای تجربه‌ی مراحل بیشتر به شما می‌دهند.

info

More Trucks! New Worlds! Monster Jam Steel Titans 2! Monster Jam Steel Titans 2 features more fan-favorite trucks in brand new Monster Jam worlds!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: AMD / Intel Dual Core with 3.0 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 460 or Radeon HD 7770 with 2 GB of VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: AMD / Intel Quad Core with 3.0 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 960 or Radeon R9 380 with 4 GB of VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو