دانلود بازی Shovel Knight Treasure Trove برای کامپیوتر – نسخه

دانلود بازی Shovel Knight Treasure Trove برای کامپیوتر – نسخه


منبع: دانلود ها

143

1399/12/23

00:55


بازی Shovel Knight Treasure Trove را می‌توانیم نسخه‌ی کاملی از اولین اثر آن بدانیم که اگر طرفدار آن باشید، می‌دانید که یک سری بازی‌های اکشن و ماجراجویی کلاسیک است که گیم‌پلی بسیار عالی نیز داشته است. در این بازی شخصیت‌های بیادماندنی دوباره باز خواهند گشت و قرار است که زیبایی شناسی همیشگی این بازی را داشته باشید. اولین‌بازی در قالب ۸ بیت ارائه شده بود و این‌بار قرار است که با کیفیت بالاتری بتوانید این بازی‌ها را تجربه کنید. شما باید در تلاش برای بازیابی محبوبیت از دست رفته خود باشید و بتوانید با شوالیه‌های شرور خود به مصاف نیروهای تاریکی بروید. شما می‌توانید دشمنان خود را سرنگون کرده و رهبر تهدید کننده‌ی آن‌ها را نابود کنید. بازی یک‌سری المان‌های جذاب دیگر هم دارد که می‌توانید با کنترل آن‌ها، لذت بیشتری از بازی ببرید.

Shovel Knight: Treasure Trove v4.2 PC-ALI213

دانلود-بازی-Shovel-Knight-Treasure-Trove

در بازی Shovel Knight Treasure Trove می‌توانید همه چیز را در دست گرفته و در این کارزار، جسارت خود را تست کنید. چالش‌های کامل بسیاری در بازی وجود دارد که می‌توانید همزمان آن‌ها را امتجان کنید. یادگاری‌های بازی را کسب کرده و سعی کنید که عدالت را در جهان بازی برقرار کنید. بازی شوایه‌هایی را به شما نشان خواهد داد که همگی به دنبال ماجراجویی هستند. همگی در تلاش برای شکست دادن رهبر شرور سرزمین‌های مختلف هستند و گویا هیچکدام نیز تمامی نخواهند داشت.

در این بازی سطوح کاملا جدیدی از این سری خواهید داشت و می‌توانید با طراحی منحصربه‌فرد بازی نیز آشنا شوید. بازی در تلاش خواهد بود که شما بتوانید با ریتم ساده‌تری از گیم‌پلی کارتی بازی استفاده کرده و راه خود را با استراتژی خود پیدا کنید. دوئل در این بازی گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد و می‌توانید در نبردهای ۴ نفره بازی نیز حضور داشته باشید. از بهترین قابلیت‌های بازی می‌توانیم به سبک زیبا و معتبری از تلفیق ریتم قدیمی بازی و نسخه‌ی جدید آن است که یقینا شما را به وجد خواهد آورد.

info

Shovel Knight: Treasure Trove is the full and complete edition of Shovel Knight, a sweeping classic action-adventure game series with awesome gameplay, memorable characters, and an 8-bit retro aesthetic! Run, jump, and battle as Shovel Knight, wielder of the Shovel Blade, in a quest for his lost beloved. Take down the nefarious knights of the Order of No Quarter and confront their menacing leader, The Enchantress.

But that’s not everything! Shovel Knight: Treasure Trove also features four additional games all unto themselves! Take control of Plague Knight, Specter Knight, and King Knight on adventures of their own or battle each other in a local four player Showdown. Together, they form a grand and sweeping saga!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later

Processor: Intel Core 2 Duo 2.1 ghz or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 2nd Generation Intel Core HD Graphics (2000/3000), 512MB

DirectX: Version 9.0

Storage: 250 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Shovel Knight Treasure Trove v4.2-ALI213 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو