دانلود بازی Out of Sight برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Out of Sight برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

95

1399/12/23

01:27


بازی Out of Sight یک تجربه‌ی هیدن آبجکت و آرامش بخش است که می‌توانید برای رسیدن به آرامش از آن استفاده کنید. هرکدام از سطوح بازی، سرعت بسیار بالایی دارند و رازی از جهان زیبای بازی را به شما پدیدار می‌کند. رازهای بازی می‌توانند به شیوه‌ی مختلفی کشف شده و شما را به مرحله‌ی بعدی برساند. شما در این بازی باید اشیای موردنظر خود را یک به یک پیدا کرده و از تماشای منظره‌ها لذت ببرید. موسیقی متن بازی کمی خوفناک است، اما در کل می‌تواند در عمق ذهن شما تاثیر مثبت داشته باشد. مکان‌های بازی به‌صورت تصادفی ایجاد شده و شما را برای چندین بار با چالش روبرو می‌کند. سعی کنید بازی را با استراحت تجربه کرده و به هدف بازی نزدیک‌تر شوید. شما باید روح رقابتی خود با دوستان خود را نیز حفظ کرده و آن‌ها را نیز به بازی دعوت کنید. برای تجربه بازی می‌توانید از کنترلر نیز استفاده کنید.

Out of Sight PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Out-of-Sight

بازی Out of Sight جهان فوق‌العاده زیبایی دارد و به‌صورت مکعبی طراحی شده است. این سبک را کمتر کسی دیده است و به‌همین دلیل، نوآوری سازندگان یقینا مورد تحسین قرار خواهد گرفت. موسیقی هم راستا با گیم‌پلی بازی حرکت می‌کند و به شما کمک خواهد کرد که درک بهتری از کلیت بازی داشته باشید. المان‌های اصلی بازی در منوی زیرین نمایش داده می‌شود وم ی‌توانید از آن‌ها برای گذر از معماهای بازی استفاده کنید.

می‌توانید با زوم به داخل ساختمان‌ها، همه چیز را از نزدیک مشاهده کرده و تفکر بهتری روی حل آن‌ها داشته باشید. شیوه‌ی تعامل با المان‌های بازی نیز بسیار جذاب است و در هر بار تجربه این موضوع را حس خواهید کرد. امتیاز بیشتر، به معنای رتبه‌ی بهتر است و با هر بار بازگشت می‌توانید آن را افزایش دهید. بازی در ابتدا با سازه‌ی کوچکی شروع می‌شود، اما این شما هستید که به گسترده کردن محیط پرداخته و می‌توانید جهان منحصربه‌فرد خود را بسازید.

info

Out of Sight is a relaxing hidden object game designed to help you unwind. Play each level at your own pace and discover every secret the beautifully vibrant worlds have to offer. Once you find enough objects, advance to the next level or stay, take in the views and enjoy the chill lofi soundtrack.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 (SP1+)/8.1/10 64bit

Processor: 2.6 GHz Dual Core or similar

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 or similar

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64bit

Processor: 2.6 GHz Quad Core or similar

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 or similar

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Out of Sight-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو