دانلود بازی Monster Energy Supercross 4 – برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Monster Energy Supercross 4 – برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

129

1399/12/23

01:27


بازی Monster Energy Supercross 4 چهارمین نسخه از رقابت‌های موتورسواری کراس را برای شما به همراه خواهد داشت. این بازی یک بازگشت شکوهمند است که طرفدارانش را راضی خواهد کرد. شما باید در مسیری گام بردارید که شما را به موفقیت برساند. این موفقیت یک کریر جذاب برای شما خواهد ساخت و می‌توانید توانایی‌های خود را گسترش دهید. باید به‌عنوان قهرمان خودتان را معرفی کرده و سعی کنید که توانایی‌های بیشتری را کسب کنید. توانایی صرفا مربوط به خود شما نمی‌شود و باید با ارتقا موتور خود، پتانسیل موفقیت را نیز در خود بالا ببرید. به چالش کشیدن، مهم‌ترین رکن بازی است که سبب می‌شود بازی ارزش تکرار بالایی نیز داشته باشد. بازی دارای یک بخش ویرایشگر عالی است که شما را در نقش طراح بازی قرار داده و می‌توانید تخیلات خود را در بازی به منسه ظهور بگذارید. بازی اهنگ‌های خوبی هم دارد و می‌تواند ادرنالین جذابی را برای شما به‌همراه آورد.

Monster Energy Supercross – The Official Videogame 4 PC-CODEX

دانلود-بازی-Monster-Energy-Supercross-4

در بازی Monster Energy Supercross 4 می‌توانید سناریوهای مختلفی را در جزایر مختلف تجربه کرده و چالش و رقابت به سطح جدیدی ارتقا دهید. بیش از ۱۰۰ برند رسمی در این بازی حضور دارند و موتورسواران و کمپانی‌های مختلفی در آن شرکت خواهند کرد. بازی ماجراهای جدید را نیز برای شما خواهد داشت و می‌توانید به آرزوهای خود در بازی برسید. می‌توانید خالق سرگرمی‌های خود باشید و آینده را بسازید. می‌توانید به اصلاح موتور خود پرداخته و ببینید که مشکل عدم پیروزی شما در کجا قرار دارد. توانایی‌های شما مورد آزمایش قرار می‌گیرد و باید قهرمان درون خود را پیدا کنید. باید سبک خود را پیدا کرده و در برابر سخت‌ترین رقبا در کلاس‌هایی مانند ۴۵۰SX قرار بگیرد. گرافیک بازی عالی است و گویا یک رقابت هیجان انگیز و همه جانبه را تجربه می‌کنید. اگر تجربه کننده‌ی بازی‌های قبلی این مجموعه باشید، یقینا بدون هیچ شکی این اثر را نیز می‌توانید تجربه کنید.

info

Cross is Super Again! The official videogame of the Monster Energy AMA Supercross Championship is back with its fourth edition, the most extreme ever!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 Home (x64)

Processor: Intel Core i5-4590

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660

DirectX: Version 11

Storage: 17 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 Home (x64)

Processor: Intel Core i7-6700 / Ryzen 5 3600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 / Radeon RX 580

DirectX: Version 11

Storage: 17 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو