دانلود بازی The Legend of Zelda Links Awakening برای کامپیوتر

دانلود بازی The Legend of Zelda Links Awakening برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

146

1399/12/23

01:27


بازی The Legend of Zelda Links Awakening شما را در نقش لینک قرار داده و باید در یک سرزمین عجیب و دور از Hyrule وظایف خود را انجام دهید. در این بازی می‌توانید با حیوانات صحبت کرده و با هیولاهایی دیدار داشته باشید که به پرسه زدن در دنیای زیبای آن می‌پردازند. شما باید برای کشف حقیقت، در مکان‌ها و جزایر مختلف حرکت کرده و سیاه چال‌های خوفناک بازی را جستجو کنید. جزئیات بازی بسیار خیره کننده و تجربه کننده‌ی یکی از محبوب‌ترین آثار زلدا خواهید بود. در این راه، شما مجموعه‌ی عظیمی از شخصیت‌های خنده‌دار را نیز در بازی خواهید داشت که هرگز نمی‌توانید در پایان بازی از آن‌ها خداحافظی کنید. در این نسخه از بازی، موسیقی متن کلاسیکی را نیز خواهیم داشت که المان‌های بیشتری را به بازی اضافه می‌کنید. شما می‌توانید مکالمات شخصیت‌ها را مرور کرده و بیشتر در جریان داستان قرار بگیرید. هرکدام از مکان‌های بازی حاوی یک معمای بزرگ برای شما خواهند بود.

The Legend of Zelda: Link’s Awakening – v1.0.1 + Yuzu Emu for PC + Mods

دانلود-بازی-The-Legend-of-Zelda-Links-Awakening

در بازی The Legend of Zelda Links Awakening می‌توانید برای به‌دست آوردن سنگ‌های بیشتر، آن‌ها را مرتب کرده و در مینی گیم‌ها نیز پیشروی کنید. بازی از شبکه‌های مبتنی بر هدف برخوردار است و باید بین حرکت در سیاه چال‌ها، بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. از سنگ‌های قدرت خود که در جای جای جهان بازی قرار دارد، استفاده کرده و معمای هرکدام را انتخاب کنید. لینک توانایی‌های بسیاری در بازی پیدا خواهد کرد که امکان ارتقای نیروهایش را فراهم می‌کند. دشمنان وی نیز بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند و معماهای جالب و البته ساده‌ای برای شما خواهند داشت. بازی در جاهایی دوبعدی خواهد شد و می‌توانید به‌صورت نوستالژیک آن‌ها را تجربه کنید. قسمت‌های زیادی از بازی یادآور نسخه‌های قبلی زلدا هستند و یقینا طرفداران مجموعه آن را دوست خواهند داشت.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی نینتندو سوییچ بازی آپدیت Update 65536 ورژن v1.0.1 فشرده سازی شده است. از امولاتور Yuzu Switch برای اجرای بازی در پلتفرم PC استفاده شده است.
  • دو امولاتور منتشرشده توسط Yuzu Switch در این نسخه قرار دارد. نسخه Mainline v559 و دسترسی زودتر از هنگام v1502 که بنا به دلخواه خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
  • دو ماد “Tilt-Shift Effect remover” و “نرخ فریم ثابت ۶۰” بر روی این بازی اعمال شده است. استفاده از ماد اول الزامی است اما ماد دوم (فریم ثابت ۶۰) را می‌توانید غیرفعال کنید.
  • دیتای کش شده Shader برای هر دوبازی لحاظ گردیده و به طور خودکار فعال شده است. شما می توانید این دیتا را در صورت تمایل حذف کنید که در پوشه transferrable قرار دارد.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است.
  • حجم بازی از ۶٫۱گیگابایت به ۱٫۴گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱ الی ۲ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۶٫۱گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

As Link, you awaken in a strange land away from Hyrule, where animals talk and monsters roam. To uncover the truth behind your whereabouts and rouse the legendary Wind Fish, explore Koholint Island and all its trap-ridden dungeons, reimagined in stunning detail for this new release of one of the most beloved The Legend of Zelda games. Along the way, you’ll meet a hilarious assortment of charming characters to which you’ll never want to say goodbye.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Intel Core i5-4430 / AMD FX-6300

Memory: 4gb RAM

Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7870 2GB or NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB

DirectX: Version 11

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) پس از اتمام نصب می‌توانید بازی را اجرا کنید.

3) لطفا دقت داشته باشید که این بازی برای Nintendo Switch می‌باشد که توسط امولاتور Yuzu برای PC قابل استفاده شده است. به‌همین علت شما شاهد افت سرعت و عدم بهینه‌بودن گیم‌پلی خواهید بود. هرچه بیشتر بازی را پیش ببرید، بافت‌های بازی بهتر تولیدشده و در هارد شما ذخیره می‌شوند که باعث اجرای روان‌تر بازی در دفعات آتی می‌باشد. پس اگر دفعه اول بازی را اجرا کردید و بازی برای شما بسیار کند بود و لگ می‌زد نگران نباشید! با اجرای چندین دفعه بازی، تجربه بهتری خواهید داشت.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening-FitGirl Repack با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو