متن عذرخواهی از برادر (معذرت خواهی از برادر)

متن عذرخواهی از برادر (معذرت خواهی از برادر)


منبع: مینویسم

428

1399/12/23

03:33


متن عذرخواهی از برادر

بهترین پیام ها برای عذرخواهی از برادر 

برادر برای همه ما در واقع دوستیست که از کودکی با او اسباب بازی ها، خوراکی ها و خاطرات بی شمارمان را تقسیم کرده ایم. بین همه خواهر و برادرها در بچگی و چه بسا بزرگسالی سوء تفاهم و دعوا پیش می آید. ما با هم دعوا می کنیم و با کارها و حرف هایمان همدیگر را می رنجانیم ولی خیلی زود پشیمان می شویم.

خب، حالا سوال اینجاست که اگر پشیمان شدیم و خواستیم آشتی کنیم چه؟ نگران نباشید! ما اینجا هستیم تا بهترین پیام های عذرخواهی از برادر را در اختیارتان بگذاریم. مطلب امروز ما را تا انتها مطالعه کنید و در نهایت متنی که بیشتر از همه برایتان مناسب است را انتخاب کنید.

در این بخش ما متن های زیبایی برای شما جمع آوری کرده ایم که تا از برادر خودتان معذرت خواهی کنید و همچنین می توانید مطالب متن ترکی استانبولی در مورد برادر  و شعر در وصف برادر برای قدردانی را نیز مشاهده کنید و برای برادر خود ارسال کنید .

پیام های عذرخواهی از برادر

1- برادر عزیزم، به خاطر ناراحتی و رنجشی که برایت به وجود آوردم بسیار متاسفم. لطفا عذر خواهی من را قبول کن.

 

2- برادر خوبم، قلب من به خاطر احساس گناه در هم فشرده و غمگین است و فقط در صورتی که مرا ببخشی التیام پیدا می کند. متاسفم بهترین برادر دنیا. من اشتباه کردم و قول می دهم که دیگر این اتفاق تکرار نشود. بیا دوباره به همان روزهای خوب و شادمان برگردیم. لطفا مرا ببخش.

 

3- متاسفم که نتوانستم خواهر/ برادر خوبی برای تو باشم؛ اما تو بهترین برادر دنیایی. لطفا مرا ببخش.

 

4-  من هیچ وقت نخواستم باعث گریه کردن تو بشوم. به خاطر رفتار بدم متاسفم، لطفا مرا ببخش برادر عزیزم.

 

5- حرف ها و کلمات خوبی از دهان من خارج نشدند؛ اما قلب من همیشه تو را دوست داشته و به تو احترام می گذارد. لطفا مرا ببخش برادر عزیزم.

معذرت خواهی از برادر بزرگ

6- بعد از پدر، تو اَبَر قهرمان من هستی اما من گاهی باعث ناراحتی ات می شوم و ناخواسته تو را آزار می دهم. قلبم از این موضوع شکسته، لطفا مرا ببخش.

 

7- می دانم که گفتن “ببخشید” و “متاسفم” ناراحتی ات را کم نمی کند؛ اما لطفا به خاطر کودکی ها و روزهای خوب گذشته مان هم که شده یکبار دیگر مرا ببخش. متاسفم.

 

8- گاهی اوقات همه حق را به خودم می دهم و تو را می رنجانم. به خاطر این کارم واقعا از تو معذرت می خواهم.

 

9- تمام شب را نخوابیدم و منتظر صبح ماندم تا از تو معذرت خواهی کنم. لطفا مرا ببخش برادر عزیزم. دوستت دارم.

 

10- بزرگترین اشتباه من خودخواهی بیش از حدم و نادیده گرفتن رابطه خوب بینمان بود. قول می دهم دیگر هیچ وقت چنین اتفاقی نیفتد. خیلی متاسفم برادر عزیزم.

 

11- وقتی به بدی هایی که در حق تو کردم فکر می کنم، قلبم از ناراحتی به درد می آید. لطفا عذرخواهی من را قبول کن و به من بگو برای جبران این ناراحتی چه کار باید بکنم.

 

12- من نمی دانم حق با کداممان است؛ تنها چیزی که می دانم این است که روابط بین ما از هر چیزی برای من مهمتر و با ارزش تر است. متاسفم برادر خوبم. لطفا بیا دوباره و بدون سوء تفاهم با هم آشتی کنیم.

 

13- من حاضرم هر کاری بکنم تا ناراحتی و رنجش تو برطرف شود. زندگی من بدون تو قشنگ و کامل نیست. متاسفم. هیچ وقت این کار را تکرار نمی کنم.

 

14- گاهی اوقات احمق می شوم و مرتب کارهای احمقانه می کنم. لطفا بیا این سوء تفاهم ها را برطرف کنیم و به این دلخوری ها پایان بدهیم. خیلی متاسفم برادر گلم.

 

15- خواهش می کنم به من فرصت دوباره ای بده تا به باز به روزهای خوبمان برگردیم. خودم می دانم چقدر همه چیز را خراب کرده ام اما تو نمی دانی چقدر از بابتش متاسفم. لطفا مرا ببخش.

 

16- من و تو مثل یک گروه موسیقی هستیم. من ریتم موزیکمان را بر هم زدم؛ اما تصور می کنم باز هم می توانیم همه چیز را درست کنیم. لطفا عذرخواهی من را قبول کن و مرا ببخش برادر عزیزم.

معذرت خواهی از برادر

17- همانطور که به خدا اعتقاد دارم، به پیوند عمیقی که ما را به هم گره می زند و نزدیک می کند هم معتقدم. درست به همین دلیل است که می خواهم مرا ببخشی برادر خوبم. متاسفم.

 

18- به خاطر همه بدی ها، همه دلخوری ها و همه رنجش هایی که برای قلب مهربانت پیش آوردم از تو معذرت می خواهم. تو بزرگتر و بخشنده تر از این هستی که از من برنجی. متاسفم. مرا ببخش.

 

بهترین پیام های عذرخواهی خواهر از برادر

1- لطفا معذرت خواهی خواهر کوچکت را قبول کن. من هیچ وقت دلم نمی خواست که با حرف ها و کلماتم تو را برنجانم و دلت را بشکنم. امیدوارم به زودی مرا ببخشی و دوباره به روزهای خوبمان برگردیم.

 

2- زندگی من بدون تو یک چیزی کم دارد. ببخش که تو را رنجاندم. از اینکه چنین فرد عزیز و مهمی را ناراحت کردم خیلی متاسفم.

 

3- خیلی متاسفم برادر عزیزم. لطفا با من حرف بزن. خواهر کوچکت مدام گریه می کند و منتظر توست که او را ببخشی.

 

4- احساس گناه و عذاب وجدان مرا از درون نابود می کند. ای کاش می شد قلبم را به تو نشان بدهم تا ببینی چقدر به خاطر رفتار بدی که با تو داشتم در عذاب است. لطفا دوباره مرا بغل بگیر و به خاطر همه بدی هایم مرا ببخش.

 

5- کاش چوب جادو داشتم، آن را در هوا می چرخاندم و ورد می خواندم تا دوباره همه چیز بین ما درست شود. خیلی متاسفم. لطفا خواهرت را ببخش برادر خوبم.

 

6- من می توانم برای همه رفتارهای آزار دهنده ای که دارم هزاران بهانه و توجیه بتراشم اما هیچ بهانه ای نمی تواند رفتار بد آن روز مرا توجیه کند. من واقعا بخاطر همه چیز متاسفم. مرا ببخش.

 

7- من همیشه با تو می جنگم اما می دانم تو تنها کسی هستی که به خاطر من علیه تمام دنیا می جنگی. لطفا مرا ببخش برادر عزیزم.

 

8- برادر عزیزم، خیلی متاسفم که تو را ناراحت کردم، لطفا عذرخواهی من را قبول کن و دوباره خواهر کوچکت را در آغوش بگیر.

 

برادرها بهترین دوست های ما هستند. بهترین رفیق ها، بهترین راهنماها و کسانی که حاضرند با جان و دل از ما محافظت کنند. اما خب، همیشه همه چیز خوب پیش نمی رود و گاهی اوقات هم ممکن است دلخوری ها و رنجش هایی این وسط پیش بیاید. ممکن است در بحث هایمان با حرف های آزاردهنده و بدون فکر، برادرمان را برنجانیم.

اگر شما هم با برادرتان بحث کرده اید و حالا پشیمان شده اید، از پیام های ما برای به دست آوردن دل برادرتان استفاده کنید. امیدواریم مجموعه پیام های ما به شما کمک کند تا به او بگویید چقدر از این بابت متاسفید و دلتان می خواهد برادرتان شما را ببخشد.

این پیام های کوتاه اما موثر را می توانیداز طریق فیس بوک، اس ام اس، توییتر، ایمیل یا هر جای دیگری که خودتان می خواهید برای برادرتان ارسال کنید. حتی می توانید آنها را روی کارت پستال بنویسید و برایش بفرستید. یادتان باشد که هیچ چیز با ارزش تر و واقعی تر از عشق شما به برادرتان نیست!

منبع : مینویسم

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو