عرق فراسیون برای درمان فیبروم رحم (نحوه تاثیر و روش مصرف)

عرق فراسیون برای درمان فیبروم رحم (نحوه تاثیر و روش مصرف)


منبع: مینویسم

181

1399/12/23

09:25


عرق فراسیون برای درمان فیبروم رحم

فراسیون یک نوع گیاه علفی و پر برگ است که روی سطح برگ های آن پرز های پنبه ای خاکستری دارد و از خانواده نعناع می باشد و طمع تلخی دارد، ارتفاع این گیاه بین 30 تا 80 سانتی متر است. عرق گیاه فراسیون خواص درمانی زیادی دارد و همچنین طبع عرق فراسیون خشک و گرم و گاهی معتدل است، مهمترین خاصیت درمانی عرق فراسیون پاک کننده رحم و تخمدان از کیست و عفونت می باشد. فیبروم شایع ترین تومور خوش خیم رحم و تخمدان بانوان است که عموما در زمان بارداری ایجاد می شود. عرق فراسیون برای درمان فیبروم بسیار مفید می باشد. خواص عرق فراسیون برای فیبروم و تاثیر عرق فراسیون بر فیبروم رحم و روش مصرف عرق فراسیون برای درمان فیبروم را در ادامه بخوانید.

درمان فیبروم با عرق فراسیون

عرق گیاه فراسیون

درمان فیبروم با عرق فراسیون

در طب سنتی عرق فراسیون در کنار رژیم غذایی مناسب برای درمان فیبروم بسیار پیشنهاد می شود. عرق گیاه فراسیون سرشار از آپیژنین و فلاونوئید است که ویژگی های ضد سرطانی دارند و به همین دلیل عرق فراسیون برای فیبروم خوب است.

درمان فیبروم با عرق فراسیون

درمان فیروم با عرق فراسیون

روش مصرف عرق فراسیون برای درمان فیبروم

عرق گیاه فراسیون را از عطاری تهیه کرده و از مقدار کم شروع به مصرف کنید مثل یک قاشق تا یک فنجان یک دوره سه ماهه این درمان را ادامه دهید تا به نتیجه مطلوبی برسید. البته برای استفاده از عرق فراسیون حتما از قبل با یک پزشک طب سنتی مشورت کنید و بیماری و مشکلات زمینه ای خود را مطرح کنید تا مبادا مصرف این عرق برای شما زیانی به همراه داشته باشد.

درمان فیبروم با فراسیون

فیبروم رحمی

بیماری فیبروم رحمی چیست؟

فیبروم ها تومورهای خوش خیم و غیر سرطانی هستند که در اغلب در زمان بارداری به وجود می آیند، فیبروم رحمی یا لیومیوما هرگز به سرطان تبدیل نمی شوند و بسیاری از خانم ها در طول زندگی به فیبروم رحمی مبتلا می شوند، که ممکن از پزشک هنگام معاینه لگن یا سنوگرافی متوجه فیبروم ها شود و از این طریق متوجه ابتلا به فیبروم رحمی شوید. فیبروم رحمی ممکن است بسیار ریز باشند که با چشم دیده نشوند و یا حتی ممکن است آنقدر بزرگ شوند که وزن آنها به 2 کیلوگرم برسد و موجب تورم شکم شوند. بیماران مبتلا به فیبروم رحمی با علائم شایعی رو به رو هستند از جمله خونریزی شدید قائدگی و طولانی شدن دوران قائدگی بیش از یک هفته، فشار و درد در ناحیه لگن، تکرر ادرار، مشکل در تخلیه مثانه، یبوست، کمر درد و یا پا درد می باشد. متاسفانه اگر فیبروم زودتر درمان نشود ممکن است موجب نازایی شود.

درمان فیبروم با فراسیون

سبک زندگی سالم

راه های پیشگیری از بیماری فیبروم

  • اصلاح سبک زندگی، مانند حفظ وزن طبیعی
  • خوردن روزانه میوه و سبزیجات
  • دوری از مصرف مشروبات الکلی و به خصوص مصرف زیاد آبجو
  • کاهش مصرف گوشت قرمز
  • قرار دادن تمرینات منظم ورزشی در برنامه روزانه
  • می تواند خطر ابتلا به بیماری فیبروم را بسیار کاهش دهد.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو