ابهامات مدیریتنی در «شبکه پنج سیما»؛ دستخوش تلویزیون به مجری معلوم الحال و همسرش!

منبع: سینما پرس

78

1399/12/23

10:11


سینماپرس: شبکه پنج سیما در حالی تصمیم گرفته اجرای برنامه نوروزی خود را به امیرحسین صدیق و همسرش بسپارد که او پیش از این واکنش‌های مختلفی درباره موضوعات مهم کشورمان داشته است.

امیرحسین صدیق در اکران خصوصی فیلم سینمایی«هاری»

سینماپرس: شبکه پنج سیما در حالی تصمیم گرفته اجرای برنامه نوروزی خود را به امیرحسین صدیق و همسرش بسپارد که او پیش از این واکنش‌های مختلفی درباره موضوعات مهم کشورمان داشته است.

به گزارش سینماپرس، به تازگی اعلام شده که بناست ویژه برنامه «نوروزترین نوروز» با میزبانی امیرحسین صدیق مجری و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همسرش باران خوش‌اندام از ۲۶ اسفندماه تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما برود.

این انتخاب درحالی صورت گرفته که درست در واپسین روزهای سال ۹۷، صدیق و همسرش مهمان برنامه «بهار جان» در همین شبکه بودند. برنامه ۲۹ اسفند روی آنتن رفت و اجرای آن را هیرادحاتمی و حمید گودرزی برعهده داشتند.

این برنامه، یک برنامه زنده ترکیبی شامل مهمانانی از نیکوکاران،  خانواده شهدا، رزمنده مدافع حرم، ورزشکاران و بازیگران و پخش ترانه ها و نماهنگ های متعدد و مستندها و گزارش های مختلف روانه آنتن شد.

در بخشی از برنامه که حضور یک رزمنده مدافع حرم از تیپ فاطمیون با صدیق و همسرش هم زمان شده بود، این رزمنده به بیان خاطراتی از مخاطراتی که مدافعان حرم می کشند، پرداخت که امیرحسین صدیق در اعتراض به خاطرات مدافع حرم گفت: ما مردم سختی کشیده ای هستیم و الان در اضطراب زندگی به سر می بریم و بدی ها رو آتش زدیم در چهارشنبه سوری و این حرف ها حال رو بد می کنه!

مجری هم نتوانست بحث را به درستی جمع کند و پس از این تنش لفظی، امیرحسین صدیق و همسرش خداحافظی و برنامه را ترک کردند!

این در حالی است که صدیق پیش از این هم به عیادت پوریا نوری، از دراویش گنابادی که در جریان حادثه گلستان هفتم تهران بازداشت شده بود، رفت.  

به گزارش فارس، آخرین روز بهمن ماه سال ۹۷ بود که تجمع و تحرکات جمعی از اعضای فرقه دراویش گنابادی به خشونت گرایید و علاوه بر تخریب اموال عمومی، خودروهای مردم و شیشه منازل، به نیروهای انتظامی حمله‌ور شدند.

در پی این جنایات وحشیانه، پوریا نوری به ۸ ماه زندان محکوم شد که امیرحسین صدیق بلافاصله پس از آزادی وی از زندان با همراهی ستاره اسکندری به ملاقات و دیدن وی رفت.

درحالی که خود تلویزیون مجریان بسیاری برای اجرای برنامه دارد، مشخص نیست چرا شبکه پنج تصمیم گرفته با این پیشینه از امیرحسین صدیق و همسرش برای اجرای برنامه دعوت کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو