برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن ؟

منبع: مینویسم

103

1399/12/23

13:18


برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن ؟

برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن ؟

کاشت ابرو توسط جراح زیبایی یا پلاستیک با انتقال موهای خود شما انجام می شود. در حالی که این کار یعنی کاشت ابرو حرکتی رو به جلو به نظر می رسد، برای آن باید جنبه های مختلفی از هزینه تا خطرات و عوارض جانبی در نظر گرفته شود. ادامه این مطلب را بخوانید تا با پاسخ پرسش برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن ؟ آشنا شوید. آیا می دانید فیبروز ابرو چیست و فرقی با میکروبلیدینگ ابرو دارد؟

برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن پیوند مو (شاخه) به ناحیه ابرو شما منتقل می شود. هدف این است که از این گرافت ها موهای جدید رشد کرده و نمای کامل تری ایجاد می کنند.

روش کاشت ابرو چگونه انجام میشود

به طور سنتی، درمان ابروهای نازک یا کم پشت استفاده از محصولات آرایش یبرای “پر کردن” موهای ابرو است. با این حال ، علاقه بیشتری به راه حل دائمی تر همچون پیوند ابرو وجود دارد.

آیا می دانید برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن؟ روش کاشت ابرو مشابه کاشت موی سنتی است. پیوند موی ابرو از روی موهای بالای گوش شما گرفته می شود. یک جراح نه فقط موها را، بلکه فولیکول های مو را نیز منتقل می کند. این کار باعث می شود که مطمئن شویم پس از ریزش موهای اولیه منتقل شده، موهای جدید می توانند در ابروهای شما رشد کنند.

بعد از انجام بیهوشی عمومی، یک جراح برش های کوچکی را در محل های اهدا کننده فولیکول (برداشت مو )و همچنین در محل های پیوند در ابروهای شما ایجاد می کند. کل فرآیند حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن ؟

برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن ؟

مزایا و معایب کاشت ابرو

طرفداران کاشت موی ابرو توجه دارند که موهای جدید طبیعی به نظر می رسند زیرا متعلق به خود شما هستند. این روش همچنین ممکن است نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.

با این حال، موارد منفی نیز برای این روش گزارش شده است. برای اولین بار، این کار هزینه بر است. همچنین ممکن است چندین ماه طول بکشد تا فولیکول های جدید “گرفته” شود تا نتایج کامل را مشاهده کنید. سرانجام، این احتمال وجود دارد که فولیکول های جدید موهای جدید تولید نکنند.

دوره نقاهت کاشت ابرو 

دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتاً سریع است. طی چند روز اول متوجه برخی از جرم ها در اطراف ابروها خواهید شد. ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید پرهیز کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی ، تورم یا چرک در محل ، با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از چند هفته می بینید که موهای پیوند خورده از بین می روند. این کاملا طبیعی است. موهای ابروی جدید شما باید طی چند ماه آینده رشد کنند. در این میان، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را کوتاه کنید تا طول ابرو اصلاح شود.

با مصرف چه مواد غذایی مژه های بلند و پرپشت داشته باشیم؟

هشدارها و عوارض جانبی

یک خطر احتمالی برای کاشت ابرو این است که فولیکول های جدید مو استفاده نمی کنند. در چنین مواردی، ممکن است در آینده مجبور شوید دوباره این روش را انجام دهید. همچنین خطرات مرتبط با خود جراحی وجود دارد. در مورد عوارض بالقوه زیر با جراح خود صحبت کنید:

  • خون ریزی بیش از حد
  • آسیب عصبی
  • ورم
  • کبودی
  • عفونت
  • جای زخم

قبل از پیوند ابرو، جراح سابقه پزشکی شما را با شما مرور می کند. مطمئن باشید که هر بیماری زمینه ای سلامتی، و همچنین هر گونه دارو یا مکمل که در حال حاضر مصرف می کنید را فاش کنید.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو