گازگرفتگی در تهران جان ۲ جوان را گرفت

100

1399/12/23

16:37


گازگرفتگی در تهران جان ۲ جوان را گرفت

سلامت نیوز: حادثه گازگرفتگی منزل مسکونی در خیابان نبرد واقع در شرق تهران منجر به فوت ۲ جوان ساکن در این منزل شد.

به گزارش سلامت نیوز، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز شنبه درباره جزئیات این حادثه به ایرنا گفت: ساعت ۱۹ دقیقه بامداد حادثه گاز گرفتگی در خیابان نبرد شمالی، خیابان نجار محمودی به سامانه ١٢۵ اعلام و بلافاصله ماموران ایستگاه شماره ۴٨ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل حادثه ساختمان پنج طبقه مسکونی ١٠ واحدی بود که آتش نشانان با استفاده از دستگاه های گاز سنج متوجه شدند در طبقه دوم این ساختمان و در واحدی ۴۴ متری نشت گاز روی داده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان زمانی که دیدند کسی در این واحد پاسخگو نیست با حضور عوامل انتظامی درب واحد را باز کرده و به محض ورود به داخل با وضعیت بی حال یک آقا و خانم جوان ٢۵ ساله مواجه شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: به تشخیص عوامل اورژانس معاینات انجام شد و مشخص شد که این ۲ فرد بدلیل مسمومیت با گاز منو اکسید کربن جان خود را از دست داده اند.

به گفته وی، قبل از رسیدن آتش نشانان یک فرد دیگر بدلیل مسمومیت با این گاز کشنده روانه بیمارستان شده بود.

ملکی با بیان اینکه در روزهای اخیر هوا متعادل شده بود و به یکباره از روز گذشته هوا سرد شدن به شهروندان توصیه کرد: زمانی که به یکباره هوا سرد می شود افراد مجددا وسایل گرمایشی را نصب می کنند بنابراین ممکن است با بی احتیاطی این اقدام را انجام دهند به همین دلیل تاکید ما بر این است که افراد حین راه اندازی مجدد وسایل گرمایشی تمام تمهیدات لازم را در نظر بگیرند تا شاهد چنین اتفاق ناگواری نباشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو