قیمت دوربین هایک ویژن یکی از مزایایی است که سبب شده تا دوربین هایک ویژن در دنیا به محبوبیت بسیاری دست پیدا کند. به بیان دیگر می توان گفت هایک ویژن به واسطه عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت بسیار مقرون به صرفه  خود سهم زیادی از بازار ایران را از آن خود کرده است. 

همانطور که می دانید قیمت ارزهای خارجی به خصوص دلار در ماه های اخیر دچار نوسانات بسیار شدیدی شده است و استعلام قیمت دوربین هایک ویژن در بازار ایران را با چالش جدی رو به رو نموده است. یافتن یک منبع مناسب که علاوه بر قیمت روز دوربین مداربسته، اطلاعات کافی و مشاوره پیش از خرید در مورد محصولات را در اختیار شما قرار دهد امری نسبتا دشوار است. 

در حال حاضر منابع گوناگونی در اینترنت و شبکه های اجتماعی موجود هستند اما آیا به سادگی می توانید به این منابع اطمینان کنید؟

مرکز دوربین مداربسته ایران در خبرگزاری تسنیم به عنوان مرجع استعلام قیمت روز دوربین مداربسته و ارائه اطلاعات کاملا جامع در زمینه تجهیزات نظارت تصویری به یکی از منابع بسیار معتبر تبدیل شده است. ارائه نمودارهای تغییر قیمت محصولات و مشاوره پیش از خرید توسط کارشناسان مجرب دو فعالیت بسیار مهم این مرکز می باشند. 

محصولاتی که توسط هایک ویژن ارائه شده اند تا کنون در بیش از 100 کشور عرضه شده اند. محصولات این برند معتبر از سال 1393 وارد ایران شده اند و در نمایندگی های معتبر عرضه می شوند. محصولات تولید شده توسط هایک ویژن شامل دوربین مداربسته، دستگاه ضبط DVR و NVR، دوربین اسپیددام و … می شود. 

در حال حاضر کاربران هایک ویژن در سراسر دنیا از این فناوری های جدید بهره مند شده اند. همچنین هایک ویژن متعهد شده است تا با عرضه فناوری های جدید، مدیریت کسب و کارها را برای کاربران خود ساده تر سازد. محصولات عرضه شده هایک ویژن در ایران، نهادها و سازمان های بزرگ کشور در حال استفاده از دوربین هایک ویژن و سایر دستگاه ها می باشد.

قیمت دوربین هایک ویژن; وجه تمایزهایک ویژن از سایر برندها

قیمت دوربین هایک ویژن یکی از مزایایی است که سبب شده تا دوربین هایک ویژن در دنیا به محبوبیت بسیاری دست پیدا کند. به بیان دیگر می توان گفت هایک ویژن به واسطه عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت بسیار مقرون به صرفه  خود سهم زیادی از بازار ایران را از آن خود کرده است. 

برند هایک ویژن یکی از برندهای بسیار محبوب در بازار ایران است که ارائه محصولات بسیار با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب از دلایل مهم محبوبیت این برند در میان کاربران است. محصولات این برند دارای بالاترین کیفیت ساخت هستند و قیمت اقتصادی آن سبب افت کیفیت ساخت این محصولات نشده است. 

برند هایک ویژن

محصولات این برند در بازه های قیمتی متفاوتی در بازار تجهیزات نظارت تصویری موجود هستند که با توجه به بودجه خود می توانید دوربین هایک ویژن و دستگاه ضبط کننده تصاویر مورد نظر خود را خریداری نمایید. 

دوربین های مداربسته هایک ویژن با تکنولوژی های TurboHD و IP به بازار عرضه شده اند البته باید در نظر داشته باشید تکنولوژی دوربین مداربسته به طور مستقیم بر روی قیمت دوربین هایک ویژن در بازار ایران تاثیر می گذارد.

دوربین های TurboHD هایک ویژن در مقایسه با دوربین های آی پی دارای قیمت پایین تری هستند و متناسب با آن کیفیت تصویر پایین تری نیز ارائه می کند. چنانچه قصد دارید در هزینه های پروژه خود صرفه جویی کنید توصیه می کنیم از دوربین های توربو اچ دی استفاده کنید. اگر محیط مورد نظر شما نیازمند امنیت بیشتری می باشد و به دریافت جزئیات بیشتری نیاز دارید حتما می بایست از دوربین های آی پیهایک ویژن استفاده کنید. 

 مرکز دوربین مداربسته ایران قیمت دوربین هایک ویژن را به صورت روزانه در اختیار شما قرار می دهد بنابراین چنانچه نیاز به استعلام قیمت محصولات داشته باشید می توانید با این مرکز تماس حاصل نمایید. کارشناسان فنی این مرکز قیمت دوربین مداربسته و سایر دستگاه های ضبط کننده تصاویر را در اختیار شما قرار خواهند داد. 

به علاوه با مراجعه به آدرس www.irancctv.center و در صفحه محصول مورد نظر خود قادر هستید نمودار تغییر قیمت محصول را مشاهده کنید. 

قیمت دوربین هایک ویژن در مقایسه با رقبا

یکی از دلایلی که سبب شده تا هایک ویژن در مقایسه با رقبای خود به محبوبیت بالاتر و سهم فروش بیشتری در بازار دست پیدا کند، قیمت مقرون به صرفه محصولات از جمله دوربین مداربسته و دستگاه های ذخیره ساز آن است. برخی از برندهای دوربین مداربسته موجود در بازار به لحاظ کیفیت ساخت همانند برند هایک ویژن هستند اما قیمت بالاتری دارند. آنچه سبب می شود برند هایک ویژن از سایر برندها متمایز شود این است که هایک ویژن با حفظ کیفیت تولید و ساخت محصولات خود، آن ها را قیمت بسیار اقتصادی و مناسب به بازار عرضه می کند. 

عرضه محصولات کاملا اقتصادی با کیفیت ساخت بسیار بالا سبب شده تا فروش محصولات هایک ویژن در بازار ایران و جهان به میزان چشمگیری افزایش یابد.

مرکز دوربین مداربسته ایران به عنوان مرکز ارائه مشاوره پیش از خرید، قیمت دوربین هایک ویژن در بازار ایران را به صورت روزانه در اختیار شما قرار می دهند. با مشاهده و بررسی نمودارهای ارائه شده برای هریک از محصولات می توانید از روند تغییر قیمت محصولات اطلاع حاصل کنید. 

چنانچه در مورد هریک از محصولات نیاز به دریافت مشاوره پیش از خرید نیز داشته باشید می توانید با کارشناسان فنی این مرکز تماس حاصل نموده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. 

مرکز دوربین مداربسته ایران

اولین و عمده ترین فعالیت مرکز دوربین مداربسته ایران ارائه مشاوره پیش از خرید به افرادی است که فاقد دانش فنی در زمینه دوربین های مداربسته هستند و قصد دارند به منظور تامین امنیت منازل یا محیط کار خود اقدام به خریداری دوربین های مداربسته نمایند. با مراجعه به سایت irancctv و مشاهده محصولات مورد نظر خود می توانید تمامی اطلاعات فنی موردنیاز از محصول مورد نظر خود را مشاهده نموده و چنانچه نیاز به دریافت مشاوره تلفنی داشته باشید می توانید با این مرکز تماس حاصل نمایید. 

نمودار

در بخش های بعدی می توانید نمودار تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را مشاهده کنید. قیمت محصولات موجود بر روی این سایت به صورت روزانه توسط کارشناسان به روز رسانی می شود بنابراین می توانید از قیمت روز محصولات اطلاع حاصل کنید. 

روند تغییرات قیمت دوربین مداربسته به شما کمک می کند تا از میزان تغییر قیمت محصولات در ماه گذشته اطلاع پیدا کنید و به سادگی قادر به استعلام قیمت دوربین هایک ویژن در بازار ایران و انتخاب بهترین محصول باشید. 

مرکز دوربین مداربسته ایران آخرین و به روز ترین قیمت محصولات نظارت تصویری از برندهای مختلف را به همراه نقد و بررسی محصولات، مشخصات دقیق فنی، آموزش و ... را برای برندهای مطرح و معتبر بازار ایران را در اختیار شما قرار می دهد و می تواند به عنوان یک مرجع قابل اعتماد و جامع مورد استفاده قرار گیرد.