سردار کوثری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره ۴۹ شهید شهر پرندک شهرستان زرندیه گفت: مردم ایران با دست‌های خالی و بدون حمایتی از جانب کشور‌های دیگر تنها با تکیه بر نیرو‌های مؤمن وانقلابی موفق به شکست دشمن تا دندان مسلح شد که هدفش را فتح یک هفته‌ای تهران عنوان کرده بود.

سردار کوثری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از مناسبت‌های این هفته افزود: راز موفقیت در هشت سال جنگ تحمیلی داشتن نیرو‌های فداکار و از جان گذشته بود.

او با اشاره به لزوم برگزاری یادواره شهدا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اضافه کرد: برگزاری این یادواره‌ها ادامه راه شهدای عزیز هست.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: باید این‌چنین نشست‌ها و دورهمی‌ها باشد تا ذکر عزیزانی که باعث سربلندی و عزت و افتخار برای ما شدند، بازگو شود، چراکه آن‌ها کارستان کردند و امیدوارم بتوانیم راهشان را ادامه بدهیم.


او با اشاره به اینکه در جامعه کنونی مردم باید پشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشند، تأکید کرد: کشور در حال حاضر با شرایط سخت اقتصادی وتحریم روبه‌رو بوده و تنها با حمایت از نظام و رهبری و عمل به فرامین ایشان می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم.

یادواره ۴۹ شهید شهر پرندک شهرستان زرندیه با سخنرانی سردار کوثری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه سیدالشهدای این شهر برگزار شد.