اقامتی متفاوت در هتل شایان کیش

منبع: دلگرم

102

1399/12/24

11:17


اقامتی متفاوت در هتل شایان کیش

این هتل به سبب امکانات و لوکیشن مناسبی که دارد، در لیست پر طرفدار‌ترین هتل‌های کیش قرار گرفته است. هتل شایان کیش در زمینی به مساحت 55 هزار متر مربع ساخته شده است و با 191 اتاق و چهار طبقه یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود. هتل در سال 1354 احداث شد و تا به امروز از همه لحاظ پیشرفت زیادی داشته است، خوشبختانه با میزبانی فوق العاده نیز توانسته نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کند.

منظره هتل شایان رو به دریا می‌باشد، به سبب همین منظره زیبایی که برای مهمانانش به نمایش می‌گذارد، بسیار آرامش بخش است و با شعار " نماد مهمان نوازی ایرانیان " هر ساله میزبان تعداد زیادی مسافر از سراسر ایران است. اگر شما هم قصد اقامت در این هتل فوق‌العاده را دارید، ضروری است که اطلاعات بیشتری از آن به دست آورید؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

انواع اتاق‌ها در هتل پنج ستاره شایان کیش

خوشبختانه هتل شایان از نظر تنوع در ویو، قیمت و ظرفیت اتاق‌ها در سطح مناسبی قرار دارد. این هتل دارای 82 اتاق دو تخته، 28 اتاق چهار تخته و 32 واحد اتاق دوبلکس می‌باشد که می‌توانند رو به دریا و یا جزیره باشند. در ادامه انواع اتاق‌های موجود در هتل شایان کیش را با هم بررسی خواهیم کرد تا بتوانید با آگاهی کامل بهترین اتاق را انتخاب کنید.

اتاق‌های دو تخته یا سه تخته

اتاق‌های دو تخته شامل یک تخت دبل یا دو تخت سینگل و اتاق‌های سه تخته شامل یک تخت دبل و یک تخت سینگل می‌باشند. هر دو این اتاق‌ها تا یک نفر اضافه نیز ظرفیت دارند. هر دو مدل اتاق‌های دو تخته و سه تخته می‌توانند رو به دریا و یا جزیره باشند که البته قیمت اتاق‌های رو به دریا از قیمت اتاق‌های رو به جزیره کمی بیشتر است.

سوئیت‌های ساحلی

سوئیت‌های ساحلی که از آن‌ها تحت عنوان سوئیت‌های کابانا نیز یاد می‌شود، در محوطه بیرونی هتل و در فاصله اندکی از ساحل قرار گرفته‌اند. نزدیک بودن کابانا به ساحل باعث خاص و دلنشین‌تر بودن آن شده است و همین ویژگی این سوئیت‌ها را برای مهمانان نسبت به سایر اتاق‌های هتل جذاب‌تر کرده است.

کابانا‌های هتل شایان کیش از نظر ظرفیت به سه دسته‌ دونفره، سه نفره و چهار نفره تقسیم می‌شوند که در سوئیت‌های ساحلی سه نفره و چهار نفره، بر خلاف سوئیت‌های دو نفره امکان استفاده از سرویس اضافی وجود دارد. گفتنی است که واحد‌های ساحلی هتل شایان فاقد اینترنت هستند. سوئیت‌های ساحلی دارای حدود 35 متر مربع مساحت هستند و فاصله آن‌ها تا لابی حدود 50 متر و تا ساحل حدود 150 متر می‌باشد؛ بنابراین با رزرو کابانا می‌توانید در مدت زمان کمی به کنار ساحل رفته و از تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس لذت ببرید.

سوئیت‌های رویال

سوئیت‌های رویال بر خلاف سایر سوئیت‌های هتل شایان کیش تنها می‌توانند رو به باغ باشند. این سوئیت‌ها به سه دسته یک خوابه، دو خوابه و دوبلکس تقسیم می‌شوند که متراژ آن‌ها بین 60 تا 180 متر مربع می‌باشد. سوئیت‌های رویال یک خوابه دارای یک تخت دبل و دو تخت سینگل هستند و ظرفیت پذیرایی از چهار نفر را دارند. در طرف دیگر اتاق‌های دو خوابه قرار دارند که دارای دو تخت سینگل و دو تخت دبل می‌باشند و ظرفیت پذیرایی از 6 نفر را دارند. گفتنی است که در سوئیت‌های رویال امکان استفاده از سرویس اضافه وجود ندارد.

اقامتی متفاوت در هتل شایان کیش

ویلا‌های ساحلی

این اتاق‌ها در فاصله کمی از محوطه هتل و دریا قرار گرفته‌اند، فضای نسبتا بزرگی دارند و وجود یک آشپزخانه بزرگ از ویژگی‌های بارز ویلا‌های ساحلی می‌باشد. همان طور که گفتیم واحد‌های ساحلی هتل شایان کیش از جمله ویلا‌های ساحلی آن فاقد اینترنت می‌باشند. این اتاق‌ها با دکوراسیون شیک و متراژ زیادی که دارند، برای اقامت خانواده‌ها بسیار مناسب هستند و همراه با امکانات عالی همواره آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشند.

سوئیت‌های دوبلکس

سوئیت‌های دوبلکس نیز مانند اتاق‌های دو تخته و سه تخته می‌توانند به انتخاب شما رو به باغ یا دریا باشند. این سوئیت‌ها به صورت دو طبقه می‌باشند که در طبقه همکف ( با متراژ 15 متر مربع ) دو تخت سینگل و در نیم طبقه بالا ( با متراژ 15 متر مربع ) یک تخت دبل قرار گرفته است.

سوئیت‌های دوبلکس در طبقه چهارم هتل قرار دارند و به طور کلی دارای مساحت 30 متر مربع هستند. خوشبختانه در این سوئیت‌ها امکان استفاده از سرویس اضافی وجود خواهد داشت.

چرا هتل شایان کیش برای اقامت مناسب است ؟

اولین و مهم‌ترین مزیت هتل شایان کیش نزدیک بودن آن به مکان‌های مهم تجاری، گردشگری و همچنین فرودگاه می‌باشد. هتل شایان با فرودگاه تنها 10 دقیقه فاصله دارد؛ همچنین فقط با 5 دقیقه پیاده روی می‌توانید به بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش بروید و از مناظر زیبای آن لذت ببرید. علاوه‌بر این نزدیک بودن هتل شایان به ساحل این امکان را به شما می‌دهد که با امنیت در هر ساعتی از شبانه روز در کنار دریا قدم بزنید و در فاصله زمانی بسیار اندکی به هتل بازگردید.

برخورد مودبانه کارکنان، سرویس دهی منظم و سطح بالای نظافت هتل نیز یکی از مهم‌ترین دلایل برای انتخاب هتل شایان می‌باشد.

همچنین یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای انتخاب یک هتل نظرات مسافرین قبلی در مورد آن است. خوشبختانه بر طبق نظر سنجی‌هایی که تا کنون در مورد هتل شایان صورت گرفته است، اکثر مسافران از این هتل کاملا راضی هستند و تنها عاملی که کمی نا‌رضایتی به همراه داشت، بالا بودن قیمت‌ها در رستوران هتل شایان بود که شاید این مورد به نسبت مزیت‌های بی شمار آن قابل چشم پوشی باشد.

هزینه یک شب اقامت در هتل شایان کیش حدودا چقدر است ؟

در کیش هتل‌های زیادی وجود دارد که قیمت‌های متنوعی را برای اقامت مسافرین ارائه می‌دهند. هزینه اقامت در هتل شایان کیش نسبت به سایر هتل‌های کیش نسبتا مقرون به صرفه می‌باشد، اما هزینه رزرو اتاق در هتل شایان کیش به عوامل مختلفی از جمله ویو ( رو به باغ یا دریا بودن )، ظرفیت اتاق‌ها و میزان استفاده از امکانات غیر رایگان بستگی دارد.

خوشبختانه با رزرو هتل شایان کیش از طریق اقامت 24 خواهید توانست تا 30 درصد در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو