انفجار در پاکدشت و مصدوم شدن ۱۱ نفر

منبع: برترین ها

65

1399/12/24

12:31


۱۱ مصدوم در انفجار یک مجتمع مسکونی در پاکدشت تهرانمدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت گفت: به علت وقوع انفجار در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی ۸ واحدی در شهر پاکدشت، ۱۱ نفر از ساکنین این ساختمان مصدوم شدند.

ایرنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت گفت: به علت وقوع انفجار در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی ۸ واحدی در شهر پاکدشت، ۱۱ نفر از ساکنین این ساختمان مصدوم شدند.

احمد تاجیک گفت: ساعت ۴ و ۸ دقیقه بامداد امروز یکشنبه عوامل سازمان آتش‌نشانی از وقوع حادثه انفجار یک ساختمان مسکونی واقع در محله ۲۰ متری شهید غربا به آتشنشانی پاکدشت مطلع و بلافاصله گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند و با همکاری نیروهای هلال احمر حاضر در محل، عملیات آواربرداری از طبقه همکف این ساختمان آغاز شد.

انفجار پاکدشت تهران و مصدوم شدن ۱۱ نفر

وی گفت: در عملیات آواربرداری ۳ نفر مصدوم با میزان آسیب دیدگی بالا از طبقه همکف این ساختمان خارج شدند و توسط آمبولانس بلافاصه به مراکز درمانی منتقل شدند.

تاجیک افزود: ۸ مصدوم دیگر نیز که آسیب دیدگی کمتری داشتند برای درمان توسط عوامل اورژانس حاضر در محل، به بیمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: به دلیل استحکام بالای این ساختمان، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت و به دلیل سالم ماندن راه پله‌ها بسیاری از ساکنان طبقات بالایی این مجتمع مسکونی در لحظه اول وقوع حادثه از منزل خارج شدند.

مدیرعامل آتش نشانی پاکدشت افزود: پس از حدود ۳ ساعت آواربرداری و عملیات جستجو توسط گروه آنست (سگ‌های زنده یاب) هلال احمر، فرد جدیدی در زیر آوار پیدا نشد و با اعلام پایان عملیات آواربرداری، ساختمان مذکور تحویل عوامل انتظامی شد.

وی گفت: اگرچه شواهدی مبنی بر وجود مواد انفجاری در یکی از واحدهای طبقه اول یافت شد، اما علت اصلی وقوع این انفجار در حال بررسی است.

تاجیک افزود: این سومین حادثه انفجار در منزل مسکونی است که طی سال جاری در شهرستان پاکدشت روی داده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو