به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز (یکشنبه) از درگیری‌های نیروهایش با تروریست‌ها در مرزهای عراق با سوریه و ناکام ماندن عملیات آنها خبر داد.

 فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: نیروهای تیپ سه لشکر ششم در فرماندهی مرزهای منطقه ششم، شامگاه شنبه در مرزهای این کشور با سوریه با گروهی تروریستی درگیر شده و عملیات نفوذ آنها از طریق خاک سوریه به اراضی عراق در منطقه الدوکجی واقع در غرب کوه سنجار در استان نینوا را ناکام گذاشتند.

این فرماندهی افزود: همزمان نیروهای امنیتی در داخل خاک عراق نیز با گروه تروریستی دیگری در کوه سنجار درگیر شدند، این گروه تروریستی به سمت نیروهای تیپ سه تیراندازی کرده و به دنبال آن درگیری آغاز شد که نیم ساعت ادامه داشت و در نهایت عملیات نفوذ آنها ناکام مانده و این گروه تروریستی به سمت اراضی سوریه گریختند.

در ادامه این بیانیه نیز آمده است: گروه دیگری از نیروهای مرزی، تروریست‌های مستقر در کوه سنجار را تعقیب کرده و با انواع سلاح‌ها با آنها مقابله کردند، در ادمه این تروریست‌ها مجبور به فرار شدند، در این عملیات تعقیب و گریز یکی از نیروهای تیپ سه در لشکر ششم به شهادت رسید.