شیشه سکوریت

انواع پارتیشن های شیشه ای و استفاده از آن ها در محیط های کاری

پارتیشن های شیشه ای یا (دیواره های پارتیشن شیشه ای) از شیشه هایی ساخته شده اند که باعث می شود یک فضای بزرگ به چندین فضای کوچک تقسیم شود که تمامی این قسمت ها از نور و روشنایی کافی برخوردار خواهد بود. بسته به نوع شیشه به کار رفته در پارتیشن باید از آن استفاده کنید. به طور مثال برخی پارتیشن های شیشه ای به گونه ای هستند که برای تحمل چیزی جز وزن خود ساخته نشده اند. بنابراین سعی نکنید چیزی به آن ها آویزان کنید و یا استفاده های دیگری از آن ها داشته باشید. دیوارهای پارتیشن شیشه ای واقعاً می توانند فضای یک اتاق را باز کنند و فضای اداری وسیع و راحتی را به وجود آورند که موجب پویایی و نشاط کل محیط می شود. نوع محبوبی از پارتیشن های شیشه ای، پارتیشن های شیشه ای فریم لس هستند. پارتیشن های بدون قاب دارای سطح شیشه بزرگتر و ظاهر سبک تری نسبت به پارتیشن های قاب دار می باشند. واضح است که قاب موجود در پارتیشن های قاب دار نیز خودش دارای وزن است. در پارتیشن های فریم لس شیشه ای به دلیل عدم وجود یک قاب عمودی، نصب بسیار ساده شده است. از طرف دیگر نمای کلی که این پارتیشن ها از محیط اطراف ارائه می دهند افزایش می یابد و همین امر اثر گسترش فضا را ایجاد می کند. چنین پارتیشن های بدون قاب شیشه ای نسبت به دیوارهای خشک و آجری که به طور دائم نصب می شوند، به طور قابل توجهی دارای ضخامت بسیار کمی هستند و فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند. استفاده از این نوع پارتیشن ها در طراحی دکوراسیون داخلی محل کار، امکان مشغول به کار شدن عده زیادی از افراد را در یک محیط مجزا به وجود می آورد که می توانند همزمان در صورت لزوم کار گروهی نیز انجام دهند. در چنین پارتیشن هایی می توان از شیشه های شفاف، رنگی، مات، شیشه های لاکوبل و... به عنوان تزیین و برای طرح بندی استفاده کرد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

سیستم های درب اتوماتیک برای انواع درب ها اعم از بزرگ یا کوچک، سنگین یا سبک در دسترس هستند.بنابراین درب اتوماتیک شیشه ای محدود به مکان و ساختمان های خاصی نیست بلکه شما با هر نوع ورودی می توانید از بی شمار مزایای این درب ها استفاده کنید. علاوه بر این، این درب ها یکی از سیستم هایی هستند که به میزان بسیار زیادی قابلیت سفارشی سازی دارند. به عبارتی می توان گفت تقریباً با هر طرح قابل تصوری ممکن است درب اتوماتیک شیشه ای طراحی و نصب کرد. به طور مثال ساخت شیشه های کامل، قاب دار، چوبی، آلومینیومی یا فولادی همه گزینه هایی هستند که می توانند برای ساخت درب های ورودی استفاده کرد. از انواع درب های اتوماتیک می توان درب های کشویی اتوماتیک، درب های چرخشی اتوماتیک، درب اتوماتیک گردان، درب های اتوماتیک با مصرف کم انرژی، کرکره های برقی و.... را نام برد. درب های کشویی اتوماتیک را می توان در طراحی های متعددی نصب کرد. علاوه بر درب های کشویی خطی که به صورت افقی باز و بسته می شوند و از شیشه های تخت در ساخت آن ها استفاده می شود، گزینه های دیگری نیز شامل سیستم های درب کشویی منحنی، درب های کشویی گوشه ای و درهای کشویی مایل نیز قابلیت ساخت دارند. درب های چرخشی اتوماتیک یک راه حل ساده برای دسترسی راحت به مکان های شلوغ و پر رفت و آمد است که دیگر نیازی نیست برای باز کردن درب دچار دردسر شوید. درب های چرخشی موجود را می توان با یک درایو و وسایل ایمنی لازم به میزان قابل توجهی مقاوم سازی کرد به طوری که هرگونه شرایط بد و آب و هوایی تاثیری روی آن نخواهد داشت. درب اتوماتیک گردان روشی موثر برای جداسازی مناطق داخلی و خارجی در هنگام بهره وری پرکار از درب است. در ساخت آن ها به هر میزان که بخواهید می توانید خلاقیت به خرج دهید و ورودی جذاب و خاص طراحی کنید. سیستم های درب های کم مصرف انرژی از شیشه هایی ساخته می شوند که می توانند مصرف انرژی های مختلف را بهینه کنند. به عنوان مثال درب های تاشو یک طرفه، درب کشویی تاشو دو طرفه و یا درب های کشویی تلسکوپی، می توانند در مکان هایی که امکان نصب سیستم های استاندارد درب اتوماتیک وجود ندارد ، استفاده شوند.

شیشه سکوریت

راهکارهای شیشه های لمینت عایق خوب صوتی و حرارتی برای فضای اداری

شیشه های لمینت به دلیل ساختاری که دارند و از لایه های PVB برای چسباندن شیشه ها در لایه میانی آن ها به کار می رود، باعث می شوند که انرژی های موجود در فضای داخلی محبوس باشد و با صرفه جویی انرژی تا حدود 25٪ از تبادل حرارت بین فضای داخلی و خارجی خانه شما جلوگیری می کند. این بدان معناست که انتخاب نوع مناسب شیشه سکوریت می تواند از فرار گرما در زمستان از خانه شما جلوگیری کرده و مانع از سرایت گرما به فضای داخلی شما در تابستان ها شود. این ویژگی را نباید دست کم بگیرید زیرا همین مزیت می تواند میزان هزینه پرداختی قبض برق شما را تا 20٪ کاهش دهد. نصب این نوع شیشه همچنین باعث کاهش ورود اشعه ماورا بنفش می شود که در نهایت باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید. بسیاری از مغازه های خرده فروشی نیز می توانند از مزایای نصب یک شیشه کم مرف در نمای شیشه ای خود بهره مند شوند. از آنجا که نما به طور مستقیم در معرض آفتاب قرار می گیرد، استفاده از شیشه مناسب می تواند فضای معتدلی را برای گذران اوقات به وجود آورد. شیشه معمولی نیز در حالت کلی از ورود سر و صدا جلوگیری می کند اما شیشه لمینت به خوبی می توانند فرکانس های صوتی را کاهش دهند و آرامش و تمرکز را به افرادی که در داخل مشغول فعالیت هستند به وجود می آورند. برای سالن های نمایش و استودیوهای ضبط آهنگ این شیشه می تواند معجزه کند. با نصب شیشه های صوتی لمینت بدون اینکه نگران این باشید که سر و صدای شما همسایه ها را اذیت می کند می توانید به تمرینات آواز خود ادامه دهید.

شیشه سکوریت