بهترین دیدنی های ورشو برای گردش در این شهر زیبا

بهترین دیدنی های ورشو برای گردش در این شهر زیبا


منبع: آرگا

81

1399/12/25

10:05


ورشو یکی از شهرهای دیدنی و پر جاذبه در کشور لهستان است این شهر پر جاذبه برای علاقه مندان و گردشگران زیادی مورد توجه است از جاذبه های مهم این شهر می توان به کلیسای سنت آنه اشاره کرد ساختمان های تاریخی و مدرن در این شهر از جذابیت های ویژه ای برخوردار هستند و دارای معماری ویژه ای می باشند.

شهر ورشو یکی از شهرهای دیدنی و پر جاذبه کشور لهستان است این شهر پایتخت لهستان است و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی برای علاقه مندان است این شهر پس از بمباران در سال ۱۹۴۴ توسط نازی ها این شهر تحت نظارت ارتش سرخ درآمده است این شهر در حال حاضر به یکی از شهرهای مدرن و توریستی لهستان تبدیل شده است میزان افزایش تکنولوژی در این شهر بسیار بالا است و حمل و نقل و راه های ارتباطی به شکل موثر و مدرنی گسترش یافته است این شهر دارای جاذبه های بسیار زیبایی است که در این بخش با آن ها آشنا خواهیم شد. شرایط مساعد آب و هوایی که در این منطقه حاکم است از اهمیت زیادی برخوردار است این شهر یکی از مهم ترین شهرهای توریستی در لهستان است هر ساله گردشگران زیادی از جاذبه های این شهر بازدید می کنند این منطقه به دلیل حجم بالای گردشگران هتل های متعددی برای گردشگران دارد که امکانات مناسب گردشگری را برای آن ها ارائه می دهند سفر به این شهر می تواند از جذابیت های ویژه ای برای گردشگران و علاقه مندان برخوردار باشد به ویژه جاذبه های طبیعی و توریستی این منطقه که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند.

آشنایی با مهم ترین دیدنی های ورشو:

وروشو یکی از شهرهای پر جاذبه در لهستان است این شهر به عنوان پایتخت رسمی لهستان شناخته می شود جمعیت این شهر ۲ میلیون نفر است این شهر در شمار بزرگ ترین شهرهای لهستان است و با توجه به رویدادهای مهم تاریخی که در آن رخ داده است این شهر از اهمیت تاریخی بالایی برخوردار است و اهمیت سیاسی بالایی دارد آسیب هایی که در طی جنگ جهانی در این شهر تحمیل شده است بخش های مهمی از این شهر را تخریب کرده است.

 

پارک لازینکی:

این پارک یکی از زیبایی های شهر ورشو است پاریک پر جاذبه با چشم اندازهای دوست داشتنی برای علاقه مندان این پارک متعلق به قرن ۱۷ می باشد معماری که در آن مشاهده می کنید به سبک معماری باروک است معماری این پارک توسط دومنیکو مرلینی طراحی شده است این پارک یکی از پارک های تفریحی و گردشگری برای علاقه مندان می باشد. این پارک از دو بخش پارک و کاخ آن تشکیل شده است همانطور که گفتیم یکی از بخ های این پارک کاخ مجللی است که در آن ساخته شده است کاخ اشتاین اسلو که بر روی دریاچه لازینکی ساخته شده است و از ارتفاع آن می توانید چشم اندازهای ویژه ای را مشاهده کنید. در جنگ جهانی دوم بخش هایی از این کاخ تخریب شده است این پارک در حال حاضر ارزش زینتی برای بازدیدکنندگان دارد.

دیدنی های ورشو

موزه قیام:

یکی دیگر از مهم ترین دیدنی های ورشو موزه پر جاذبه قیام است این موزه بخش های مهمی از رویدادهای سیاسی را در خود جای داده است دید انقلابی این موزه به یکی از رویدادهای سیاسی و نظامی در سال ۱۹۴۴ می باشد که به انقلاب بمبارانی هیتلر اشاره کرده است این موزه با ارائه ویدیوهایی به سبک سیاه سفید و به شکل قدیمی بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص می دهد. این موزه دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی است و نشان دهنده روزهای قدیم لهستان می باشد وقایع متعددی از دوران نازی ها که در این موزه رخ داده است بخش مهمی از تاریخ این منطقه را به رخ می کشد.

موزه ورشو

کلیسای سنت آنه:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های تاریخی و فرهنگی در این شهر هستید بهتر است تا از کلیسای تاریخی سنت آنه بازدید کنید این کلیسا در نزدیکی کاخ سلطنتی واقع شده است و یکی از بهترین معماری ها را به خود اختصاص می دهد. معماری این بنا به سبک نئو کلاسیک است و متعلق به قرن ۱۵ می باشد در سال ۱۷۸۸ معماری این بنا توسط پیتور بازسازی شده است این کلیسا دارای بخش های مختلفی است که با آن آشنا می شوید. این کلیسا شامل بخش هایی همچون برج ناقوس، نمای داخلی، طراحی زرد و طلایی، نقاشی های باستانی و … می باشد که هر یک از این بخش ها دارای جذابیت های زیادی هستند.

مکان های تفریحی ورشو

کاخ فرهنگ ورشو:

این کاخ دارای زیبایی های زیادی است و نمادی از سلطه شوروی بر لهستان می باشد ارتفاع این کاخ ۲۲۱ متر است این کاخ دارای ۴۲ طبقه است و با بازدید از این می توانید مناظر بسیار شگفت انگیزی را مشاهده کنید. در سال ۱۹۸۹ که مصادف با خروج روس ها بوده است این کاخ به یک متروکه تبدیل شده است و اما امروزه به یکی از مکان های فرهنگی برای برگزاری کنسرت های خوانندگان معروف تبدیل شده است. ساختمان تاریخی این بنا از یک سو و نوع معماری آن از سوی دیگر دارای اهمیت زیادی می باشد.

شهر ورشو لهستان

ورشو یکی از شهرهای زیبا و پر جاذبه در لهستان است این شهر به عنوان پایتخت رسمی لهستان و یکی از مکان های دیدنی لهستان شناخته می شود که از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است از جاذبه های مهم این شهر می توان به بخش های قدیمی و تاریخی شهر اشاره کرد از سویی ساختمان های مدرنی که در بخش هایی از این شهر دیده می شوند دارای جذابیت های ویژه ای برای علاقه مندان هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو