چگونه در واتساپ پیام را بخوانیم ولی تیک نخورد؟

چگونه در واتساپ پیام را بخوانیم ولی تیک نخورد؟


منبع: مینویسم

95

1399/12/25

11:33


چگونه در واتساپ پیام را بخوانیم ولی تیک نخورد

تیک پیام در واتساپ

واتساپ یک اپلیکیشن اجتماعی است که قابلیت تماس صوتی و تصویری دارد اما نقش اصلی این اپلیکیشن تبادل پیام متنی یا چت می باشد. زمانی که در واتساپ برای شما پیام ارسال می شود ابتدا یک تیک مشکی میخورد که نشان دهنده این است پیام ارسال شده و اما سپس تیک مشکی دو تا می شود که این به این معنی است که پیام به دست شما رسیده است اما وقتی شما پیام را باز کنید این دو تیک مشکی تبدیل به تیک آبی می شود که به فرستنده نشان می دهد شما پیام را خوانده اید، شاید شما بخواهید متنی که برای شما در واتس اپ ارسال شده را بخوانید ولی فرستنده متوجه خواندن شما نشود یعنی تیک آبی نخورد در ادامه با ما همراه شوید، برای آشنایی با نحوه خواندن متن در واتساپ بدون تیک خوردن به صورت تصویری آموزشی مبنی بر این که چگونه در واتساپ پیام را بخوانیم ولی تیک نخورد ارائه دادیم. همچنین برای دانستن نحوه حذف تیک دوم خاکستری واتس اپ کلیک کنید.

نحوه خواندن متن در واتساپ بدون تیک خوردن

مراحل نمایش ندادن تیک خواندن متن در واتساپ:

  • ابتدا وارد برنامه واتساپ می شویم و از قسمت بالا سمت راست مطابق تصویر زیر گزینه سه نقطه را لمس می کنیم.

چگونه در واتساپ پیام بخوانیم ولی تیک نخورد

تیک پیام واتساپ
  • سپس از منوی باز شده گزینه settings را انتخاب می کنیم.

چگونه در واتساپ پیام بخوانیم ولی تیک نخورد

تیک پیام واتساپ

در اینجا ببینید: آموزش تماس صوتی چند نفره در واتساپ

  • پس از انتخاب گزینه تنظیمات گزینه Account را انتخاب می کنیم.

چگونه در واتساپ پیام بخوانیم تیک نخورد

تیک پیام واتساپ
  • از قسمت Account گزینه privacy را انتخاب می کنیم

چگونه در واتساپ پیام بخوانیم ولی تیک نخورد

تیک پیام واتساپ
  • و در بخش privacy مشاهده میکنیم به صورت پیش فرض تیک read receipts خورد است که این تیک را خاموش میکنیم

چگونه در واتساپ پیام بخوانیم ولی تیک نخورد

تیک پیام واتساپ

اکنون دیگر هر پیامی را باز کنید برای فرستنده مشخص نمی شود که آن پیام را خوانده اید. اما این قابلیت دو طرفه است یعنی شما هم دیگر نمی توانید متوجه خوانده شدن پیام هایی که خودتان ارسال کردید بشوید. اگر نمی خواهید بدین صورت شود و فقط می خواهید بعضی پیام ها را باز کنید و فرستنده متوجه نشود این روش مناسب نیست می توانید از روش بعدی استفاده کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

روش Airplane mode یا حالت پرواز

اگر می خواهید پیامی که از واتساپ دریافت کردید را باز کنید بدون آنکه تیک آبی بخورد و همچنین هیچ محدودیتی هم برای خودتان ایجاد نکنید می توانید قبل باز کردن پیام در واتساپ تلفن خود را در حالت پرواز قرار دهید تا اتصال به اینترنت شما کاملا قطع شود و سپس پیام را باز کنید و پس از مطالعه پیام را ببندید و از برنامه واتساپ به طور کامل خارج شوید سپس می توانید حالت پرواز را روشن کنید. در این حالت اصلا تیک آبی برای فرستنده نمایش داده نمی شود و فرستنده متوجه نمی شود که شما پیام را باز کردید.

روش حالت ویجت

یک روش بسیاز راحت هم برای خواندن پیام در واتساپ هست بدون آنکه تیک آبی بخورد و فرستنده متوجه خواندن شما شود، و آن هم خواندن پیام در حالت ویجت هست، زمانی که هنوز پیام در نوار بالای گوشی شما هست و هنوز آن را باز نکردید می توانید پیام را به آرامی پایین بکشید و کامل پیام را ببینید بدون آنکه تیک آبی برای فرستنده نمایش داده شود. که البته این روش برای تعداد پیام های محدود می باشد و اگر تعداد پیام ها زیاد شود یا متن طولانی باشد نمی توانید کامل پیام را مشاهده کنید.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو