بهترین نایت کلاب های دبی کدام اند ؟

بهترین نایت کلاب های دبی کدام اند ؟


منبع: تاپ تراول

246

1399/12/25

14:22


لیدوما تریپ

آشنایی با بهترین نایت کلاب های دبی

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین نایت کلاب های دبی سخن خواهیم گفت . اگر قصد سفر به دبی و به دنبال رزرو بلیط هواپیما دبی هستید می توانید به راحتی بلیط مد نظر خود را از وب سایت فلایتیو رزرو کنید

بهترین نایت کلاب های دبی

بهترین نایت کلاب های دبی

مختصری درباره دبی بدانید :

 یکی از شهرهای کشور امارات متحده عربی می باشد که در جنوب کشور ایران و در پیرامون خلیج فارس و در شبه جزیره عربستان قرار دارد. دبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات نیز می‌باشد.


   تبلیغات    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


از جمله شهرهای بی نظیر و فوق العاده از نظر ساخت و ساز و گردشگری که در آسیا قرار دارد می توان به دبی اشاره کرد که یکی از شهرهای فوق العاده با ساختمان های شگفت انگیز و جالب می باشد این شهر یکی از مهمترین شهرهای دنیا می باشد که هر کسی دوست دارد برای یک بار هم که شده به دبی بیایید تا زیبایی های آن را ببینید.

این شهر ساحلی دارای آسمان خراش های زیادی می باشد که توسط معماران بزرگ جهان ساخته شده است و هر کدام به نوبه ی خود دیدنی و تماشایی هستند . برخی از برج ها در مناطق خرید و مناطق شلوغ برخی از آنها بر روی دریاها و برخی دیگر در زیر دریا که همه ی این ویژگی ها باعث شده تا دبی بعنوان یکی از جاذبه های گردشگری مهم دنیا در آسیا مطرح شود. در این مقاله می خواهیم هزینه های بلیط به دبی و مکانهای مناسب در دبی برای اقامت و همچنین هرآنچه را که دوست دارید از این شهر امارات عربی بدانید برایتان شرح دهیم.

تعداد زیادی از مردم جهان، چه مردم عادی و چه انسان‌های مهم و سرشناس، هرساله برای بازدید از این شهر عازم امارات متحده عربی می‌شوند. با اینکه دبی شهری ساحلی است، اما انقدر جاذبه‌های مصنوعی در آن وجود دارد که شما را چندین روز به خود مشغول خواهند کرد. هرچند شاید این شهر از نظر تاریخی خیلی غنی نباشد، اما در هرصورت تاریخ مخصوص به خود را دارد که می توان در بازدید از خانه‌ی شیخ سعید، خانه‌ی شیخ جوما، موزه‌ها و روستاهای تاریخی به آن پی برد.

بهترین کلاب های دبی 

کلاب وایت دبی White Dubai

می توان گفت این کلاب یرترین کلاب دبی می باشد که بر بالای پشت بامی ساخته شده و دید فوق العاده ای از دبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. تنها ایراد این کلاب این می باشد که در ماه های سرد دبی قابل استفاده نمی باشد. در این مکان همواره یکی از بهترین خوانندگان دنیا حضور دارد.

نکته قابل توجه آن است که همواره در اینجا یکی از خوانندگان دنیا حضور دارد و معروفترین دی جی ها از هر کشوری به این کلاب دعوت می شوند و همچنین فضاهای VIP  نیز دارد .

بهترین نایت کلاب های دبی

بهترین نایت کلاب های دبی

کلاب Cirque Le Soir 

کلاب Cirque Le Soir یکی از معروفترین کلاب های دبی میباشد که بسیار بزرگ و پرطرفدار بوده و همه خودشان را برای دوشنبه شب ها آماده می کنند که شب خوبی را بگذرانند و اگر شما دعلاقمند به هیپ هاپ هستید گزینه مناسبی است ، در این کلاب انواع مدل ها ، دلقک ها ، کوتوله ها ، آتش بازی های مختلف ، انسانهایی مشابه کمانداران با اسلحه ها و شمشیر و افرادی با لباس هایی برگرفته از شخصیت های بنام در فیلم ها را می توانید مشاهده کنید .

بهترین نایت کلاب های دبی

بهترین نایت کلاب های دبی

کلاب آرمانی پرایو ( Armani Prive )

کلاب معروف آرمانی پرایو ( Armani Prive ) پر از زرق و برق و بنام در برج خلیفه واقع شده است و یکی از لوکس ترین کلاب های دبیبشمار می رود و نکته جالب در آن این است که شما می توانید در تور دبی اجرای زنده DJ  های معروف را زنده و از نزدیک تجربه کنید .

بهترین نایت کلاب های دبی

بهترین نایت کلاب های دبی

کلاب The Act 

کلاب معروف The Act در خیابان لوکس شیخ زاید واقع شده است و در میان ساکنین و گردشگران تور دبی در دبی از شهرت بالایی برخوردار است و شما می توانید علاوه بر سرو شام به تماشای نمایش های متنوع در این کلاب بنشینید .

بهترین نایت کلاب های دبی

بهترین نایت کلاب های دبی

کلاب Billionaire Mansion 

اگر قصد رفتن به کلاب Billionaire Mansion مشهور را دارید حتما باید لباس های خاص و کلاسیک خود را به تن کنید زیرا این کلاب میزبان بزرگان و افراد معروف زیادی از سراسر دنیا می باشد ، این کلاب زیبا برگرفته از نمایش های ویژه ، نورپردازی ، رنگ ها و موسیقی در کنار سفارش غذا لذت حضورتان را دو چندان می کند .

بهترین نایت کلاب های دبی

بهترین نایت کلاب های دبی

کلاب کاوالی ( Cavalli Club )

کلاب کاوالی ( Cavalli Club ) و رستوران بی نظیر آن توسط طراح موفق و بنام روبرتو کاوالی طراحی شده است و شما با قدم گذاشتن در این کلاب طراحی بی نظیری آن با لوسترها و نورپردازی شگفت انگیزش حیرت زده خواهید شد و با انتخاب این کلاب می توانید دنیایی از عطر و طعم غذاهای ایتالیایی و بین المللی را تجربه کنید و کوکتل مورد نظرتان را از منو فوق العاده آن سفارش دهید و با گوش نواختن به موسیقی ریتمیک و لذت بخش دی جی های بین المللی غرق در احساس شوید .

بهترین نایت کلاب های دبی

بهترین نایت کلاب های دبی

کلاب پیپل بای کریستال ( People By Crystal )

کلاب پیپل بای کریستال ( People By Crystal ) در هتل رافلز دبی واقع شده است و پذیرای میهمانانش از روزهای سه شنبه تا شنبه می باشد و بیشتر مناسب و باب سلیقه افرادی است که قصد دارند کلاب خود را در کنار هتل شان داشته باشند .

بهترین نایت کلاب های دبی

بهترین نایت کلاب های دبی

   تبلیغات    

                 تور کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو