دانلود Adobe Audition 2021 v14.0.0.36 – ادیتور موزیک ادوبی

دانلود Adobe Audition 2021 v14.0.0.36 – ادیتور موزیک ادوبی


منبع: پی سی دی

82

1399/12/25

21:51


دانلود Adobe Audition 2021 v14.0.0.36 - ادیتور موزیک ادوبی

موزیسین ها و افرادی حرفه ای در زمینه موسیقی قطعا نرم افزار Adobe Audition CC را می شناسند و از این نرم افزار که از محصولات شرکت ادوبی می باشد استفاده کرده اند. Adobe Audition CC جدیدترین نسخه برنامه ادیتور موزیک ادوبی می باشد.

Adobe Audition مدیریت و ادیت موسیقی به کاربر امکان کارهایی از جمله تولید موسیقی ، ادیت موسیقی و میکس موسیقی را میدهد. در ادوبی ادیشن شما یک میکسر تمام عیار را در اختیار دارید که می توانید با امکانات کامل مانند موزیسین های بزرگ موسیقی های دلخواهتان را تولید کنید و بدرخشید.

همچنین از دیگر ویژگی های Adobe Audition امکان ادیت و اضافه کردن ویدئو موزیک نیز می باشد. همچنین کاربر می تواند موزیک رکورد کند و ضبط صدا و موسیقی را به راحتی یک کلیک انجام دهید. وجود افکت های بی نظیر در این بازی به کاربر امکان میدهد تا به راحتی بتواند نواقص موجود در موزیکش را رفع کرده و کارهای بی نظیری را تولید کند. افکت های Adobe Audition CC داینامیک بوده و یک تجربه متفاوت از افکت های موسیقی برای شما خواهد بود. وجود ابزارهایی مانند تایم اورلی نیز از دیگر قابلیت های آدوب ادیشن است.

دانلود

نیم بها

دانلود Adobe Audition CC 2020

نسخهحجمسرور پی سی دی
64bit440MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

 

دانلود Adobe Audition CC 2019

نسخهحجمسرور پی سی دی
64bit461MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

دانلود کرک Adobe Audition CC به صورت جداگانه

#حجمسرور پی سی دی
1DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Adobe Audition 2021 v14.0.0.36 - ادیتور موزیک ادوبی

راهنمای نصب

آموزش نصب Adobe Audition CC :

1. پس از دانلود, فایل RAR را به کمک نرم افزار Winrar استخراج نمایید. توجه داشته باشید قبل از نصب نرم افزار اتصال کامپیوتر خود را از اینترنت قطع کنید و سپس شروع به نصب نمایید.
2. فایل Setup موجود در پوشه Build را اجرا کنید و بر روی گزینه Install کلیک کنید. (توجه داشته باشید حتماً اتصال اینترنت شما قطع باشد)

 

 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو